mètode estivill

Els hàbits de dormir.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: musica » dj. des. 16, 2010 9:20 am

eeeeeeeeeiiii raqueeeeel, he llegit el teu privi i no sabia q hi havia un post obert del ME!!! jajaaj ara no puc, però després me'l llegeixo!!!
Imatge

Imatge

Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dj. des. 16, 2010 9:36 am

noies!!! bons i meravellosos dies!!! mare meva, com canvia la vida quan dorms i descanses a la nit...!!! a casa meva som uns altres!!! els tres descansem a les nits, i això es nota! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :ok:

doncs amb l'emma anem millorant poquet a poquet, dia a dia, que així diuen que és com s'avança millor! no sé qui deia l'altre dia al post que els petits passets fan les grans passejades... i espero que sigui així, estic molt esperançada!!!! xx:-D

ahir es va dormir soleta!!!! a les 21 va caure rendida al seu llitet... ni cantar-se, ni fer sorollets... la vam posar al seu llitet i es va quedar fregida al moment!!!! zz:-) zz:-) zz:-) a les 22:30 es va mig desvetllar, però li vaig posar el xumet i es va fregir de nou... fins les 05:00!!! es va despertar, li vaig posar el xumet i va mig rondinar una miqueta (ni plorar ni res) i es va tornar a dormir soleta, fins les 8 que l'he despertat per mamar abans de marxar jo a treballar...

i pensar com estàvem fa una setmana!!!!! es desvetllava amb qualsevol sorollet que feiem, i a les 07:30, quan ens despertàvem per arreglar-nos, per marxar a treballar, ella ja estava desperta, perquè li costava molt tenir un son profund...

de moment estic super super contenta d'haver-me decidit a fer el ME... gràcies per totes les noies que m'heu recolzat i que heu superat les pors i els complexes per dir que havíeu seguit el ME (hi ha molt d'irrespectuós pel fòrum). I gràcies també a les noies que, tot i no pensar el mateix, heu estat respectuoses amb la meva decisió

ja sé que hi haurà dies dolents, que això d'ensenyar a un bebe a dormir és lent i que es requereix paciencia i constància, però començo a veure una miqueta de llum, i em sento molt esperançada i agraïda a totes vosaltres!

(ufff... quina parrafada!!!)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79
:: dinosaure

EntradaAutor: raquel79 » dj. des. 16, 2010 9:37 am

cosita ha escrit:
jajaja això que dius és exactament el mateix que em va dir una amiga. la gent només explica les coses bones!!! excepte al SP!!

raquel, estigues tranquila i tingues paciència... jo també em desperto algun cop a la nit quan somnio i tinc 34 "tacos". és normal, és mooooooolt petita i l'única manera que té de fer-se entendre és plorant. a mesura que passi el temps ja diferenciaràs (més o menys) els tipus de plors, gemecs, queixes... per la son, la gana, l'avorriment, les dents, vull coll....
molts ànims!! :ok:

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
yolandafl
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dj. des. 16, 2010 10:28 am

Que bé Raquel!!!1
Jo també estic contenta perquè en Pau torna a la seva normalitat. Ja portem dos nits que quan el posem a dormir rondina un parell de cops però en 10 minuts ja està llest i es desperta un o dos cops perquè perd el xumet i prou, fins a les 6 que el desperto per mamar abans d'anar a treballar.
Tots tres estem molt més tranquils i la parella funcionem millor que ell en particular estava una mica agobiat.
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. des. 16, 2010 10:46 am

yolanda, m'alegro molt!
ja veuràs com poc a poc ens ensortirem!
pitita
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dj. des. 16, 2010 11:35 am

Felicitats Raquel i Yolanda i a totes les que passeu més bones nits!! >.-<:
És tot un èxit i una millora en la qualitat de les vostres vides!! :p-)
Seguiu així, noies!!!! :ok:
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. des. 16, 2010 12:14 pm

esperem que duri! jejeje
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. des. 16, 2010 12:50 pm

Raquel, que be que hagiu millorat tant, a veure si de la teva experiencia em pots ajudar... com vaig explicar jo tambe estic força desesperada pq el Quim es desperta molts cops a la nit, normalment a les 12-3-5-6. Em llevo a les 6.30 per anar a treballar i se'm fa molt dur dormir com a molt 4-5 hores i no seguides...

El problema es que ell segueix prenent bibe per la nit, quan es desperta li enxufo el bibe i pren la meitat o aixi i no se si faig malament, no se si realment te gana o podria passar sense aquesta mica de bibe i dormir mes seguit. Tu que fas? Li dons de menjar per la nit?

Per cert abans d'anar a domir es pimpla a les 7 unes farinetes de 200 ml i abans de dormir a les 9 un bibe de 180 ml, o sigui que a les 12 molta gana no pot tenir no? Pero tot i aixi es pren un xupito, aixxxx, no ho tinc clar.

En principi ell no te problema per dormir-se sol quan el poso al llit a les 9, li poso el xumet o el projector i s'adorm. I a la nit l'agafo nomes per donar-li el bibe, si no li dic quatre coses i marxo i s'acaba dormint, pero m'haig d'aixecar i anar pq si no plora molt i no s'adorm.

M'ajudeu please???
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dj. des. 16, 2010 12:53 pm

bé, ja m'he llegit el post, no tot ,però el 80%.....
jo també he aplicat el mètode estivill. Moooooooooolt difícil al principi, però n'estic encantada! ha millorat molt la qualitat del temps que estem juntes, perquè les dues anem descansades (de son com a mínim...jjee). Ella dorm des de sempre, descansa que dóna gust. Jo n'estic molt contenta.

Em sap greu que de vegades es mencioni el mètode Estivill, com "el que deixa plorar els nens fins que aprenen que per més que plorin no hi aniran els pares"......uuuufff és molt dur això, eh! jo no ho veig així. El mètode diu que hi has d'anar cada cert temps, a consolar-los....
i això que abans dels 6 mesos no és recomanable, ho heu vist al llibre? jo ho vaig estar buscant i no ho vaig veure. Ara m'heu deixat encuriosida per si ho diu o no en alguna pàgina i m'ha pasat per alt. Però tampoc em preocupa massa. Com qualsevol mètode o consell que et donin, sempre pots fer-ne de més i de menys, i nosaltres el vam aplicar abans dels 3 mesos i tot. Crec que l'important és tenir present sempre que els pares faran sempre el que creuen millor pels seus fills. No crec que hi hagi una manera de fer millor que altres. No crec que l'Estivill sigui millor que fer collit. Però tampoc penso que fer collit sigui millor que l'Estivill. Tampoc penso que agafar-los només en el primer "uééé" sigui millor ni pitjor. Simplement, cadascú tria una opció. Ens equivocarem totes mil vegades, però només en el dormir. L'important és estar segur que el que fem ho fem pel bé dels petits.

Bé, prou rotllos! Raquel, molt bé per obrir el post! I gràcies a totes les que heu aportat les vostres experiències! Raquel, si ja s'adorm soleta ja és moooolt! encara que es vagi despertant per la nit, s'adormirà un altre cop ella sola! Evidentment, i segur que ja ho tens en compte, nosaltres sempre descartem que no plora per qüestió de temperatura, pipi/caca, gana o set...
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dj. des. 16, 2010 1:16 pm

roser a. ha escrit:Raquel, que be que hagiu millorat tant, a veure si de la teva experiencia em pots ajudar... com vaig explicar jo tambe estic força desesperada pq el Quim es desperta molts cops a la nit, normalment a les 12-3-5-6. Em llevo a les 6.30 per anar a treballar i se'm fa molt dur dormir com a molt 4-5 hores i no seguides...

El problema es que ell segueix prenent bibe per la nit, quan es desperta li enxufo el bibe i pren la meitat o aixi i no se si faig malament, no se si realment te gana o podria passar sense aquesta mica de bibe i dormir mes seguit. Tu que fas? Li dons de menjar per la nit?

Per cert abans d'anar a domir es pimpla a les 7 unes farinetes de 200 ml i abans de dormir a les 9 un bibe de 180 ml, o sigui que a les 12 molta gana no pot tenir no? Pero tot i aixi es pren un xupito, aixxxx, no ho tinc clar.

En principi ell no te problema per dormir-se sol quan el poso al llit a les 9, li poso el xumet o el projector i s'adorm. I a la nit l'agafo nomes per donar-li el bibe, si no li dic quatre coses i marxo i s'acaba dormint, pero m'haig d'aixecar i anar pq si no plora molt i no s'adorm.

M'ajudeu please???

Hola guapa, no sé si la meva experiència t'ajudarà, però el meu peque feia el mateix i NO ERA PER GANA!! era un hàbit. Quan son tan petits, agafen els ritmes que necessiten i a vegades (com diu la pediatra) s'hi queden. Això volia dir que es seguia despertant com quan feia pit a la nit i naltres li donavem un bibe pensant que era gana.

La pediatra ens va dir que reduíssim la dosis i que l'anèssim aigualint, fins que va quedar reduit a 2 ditets d'aigua, després 1 i poc a poc ni això (debia pensar que ja no valia la pena despertar-se per tant poca cosa).

Mes endavant, va venir la fase tinc pipi a les 3:30 de la matinada (sempre com un clau a la mteixa hora). Aquesta també la vam superar (tot i que no recordo exactament com ho vam fer).

Son fases i venen i marxen, poc a poc es va abançant.
Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dj. des. 16, 2010 1:35 pm

Gracies Nessy es bona idea! Gracies!!!

Es que a mi em sembla el mateix, que es mes un habit que altra cosa, pq despres del q es fot abans d'anar a dormir es improbable que tingui gana!!! I el cert es que despres el punyetero quan es lleva no te gana i el bibe de les 9 costa Deu i ajut que se'l prengui.

Pero clar sempre et queda el raconet de mami que pensa que no deixaras sense menjar el teu fill, jejeje potser ho haig de superar i el problema es meu que quan fa ah li enxufo el bibe!!!

Ara falta aplicar-ho pq vaig tan dormida que si em preguntes que he fet aquesta nit amb el nen, no t'ho se ni dir... vaig zombie!
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dv. des. 17, 2010 8:17 am

roser, jo t'anava a dir més o menys el mateix que t'ha dit la nessy (que és una experta)... suposo que el que li passa al quim és un tema d'hàbits... i s'han d'anar reduint... jo a l'emma abans li donava el pit tooootes les vegades que es despertava, i la majoria de vegades era un xumet per ella... i vaig anar canviant i intentant que es dormís acaronant-la i intentant que es tranquilitzé si es dormís sense pit... amb el bibi suposo que igual, més o menyts... ostres ja ho sé el que és no dormir més de dues hores seguides... és horrorós... jo fa dies que no em passa, però he estat mesos així... mira, la nit del dissabte passat, per exemple, vam estar així, cada hora i mitja o dues hores...

ara amb el ME anem millorant poc a poc... ahir va tenir una nit rareta... es va dormir soleta, però es va despertar un parell de vegades abans d'agafar el son profund.... i després, a les 5:30 i a les 07:00... bé, suposo que han d'haver dies de tot... poc a poc i amb paciència...

musica, jo també estic super contenta d'haver obert el post, per lo que m'ha ajudat, i per lo que espero que ajudi a altres noies... ah! i signo tot el que dius!!! s'han de respectar les decisions que prenen cada pares, perquè les prenen pensant en el millor pel seu fill...
pitita

EntradaAutor: pitita » dv. des. 17, 2010 11:38 am

Penso exactament el mateix que la Nessy, que és un tema de costum. No vull que se'm malinterpreti, però... si saps perfectament que el nen no té gana perquè s'ha pres un super-mega biberó de llet abans d'anar a dormir, és impossible (normalment) que necessiti menjar en poquetes hores; per tant, jo també et recomenaria que anessis treient, mica en mica, la costum de menjar o beure, o si més no, tanta quantitat. Amb nens que prenen biberó és molt fàcil saber si estan tips o no per la quantitat de menjar que prenen, per tant si ho fas poc a poc, tal i com diu la Nessy, segur que ho pots anar solucionant. I l'ajuda d'un xumet també va molt bé... :anec:

Roser, el més complicat és solucionar els despertars a les 2, a les 4 o a les 6... TOTS anem zombis i la primera idea que et ve al cap és agafar al nen, o donar-li un bibi o que vingui a dormir amb tu, per així descansar... Però pensa que si pots aplicar el ME durant un parell de dies, com sempre diem, utilitzant el seny i l'instint de pare, ben aviat aquests despertars poden haver desaparegut... zz:-)

Música, a mi també m'ha costat molt donar el meu punt de vista sobre el ME, perquè molta gent et malinterpreta pensant que deixes plorar al nen fins a reventar... Penso que si tu (i la teva parella, no ho oblidem!) estàs convençuda de fer servir el M.Estivill, o collit, o braços, o bibis,... doncs és el teu instint de pare i per tant... Endavant! Segur que ho faràs bé!!!!
A mi, al meu marit i, el més important, al nen, el ME ens ha canviat a millor!!! :ok:

Raquel, molt bé aquesta nit, també, no? Bé, un parell de despertars, però són de menys estona i continua millorant... Segur que aquest cap de setmana continuarà igual...!!!
Imatge

Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dv. des. 17, 2010 8:17 pm

Gracies Raquel i Pitita!

De fet fins ara patia, pero si es pren les farinetes i un mega bibe com diu tu, no pot ser gana. I mes quan veig que de dia es passa 3 i fins 4 hores entre bibes i es queda tan ample, per tant no pot ser que de nit tingui gana cada 2! Si que es cert que el mes dificil es raonar o ser coherent a aquella hora amb el que vols fer i pensar en les consequencies, el que vols es que el nen es torni a dormir com sigui!!! Crec que el meu error ha sigut aquest, enxufar-li el bibe cada cop que es despertava i es clar ara el demana :-(

Aquesta nit s'ha despertat a la 1, a les 4 amb ganes de festa, he anat entrant i sortint i ha estat fins les 5 que aleshores si que li he donat bibe i s'ha tornat a dormir fins les 7.

El Quim plorar no plora, el que fa es rondinar, comença fluixet i va pujant de to, ahhhh ahhhh, i al final em canso de sentir-lo i vaig, li dic alguna coseta i marxo, pero potser no hi hauria d'anar si no es que plora de veritat?

Una pregunta, aleshores l'ultima presa que els doneu es a les 12 i despres fins les 6???

Que be poder parlar d'aquest tema!!! Tenia tants dubtes sense poder compartir!
pitita

EntradaAutor: pitita » ds. des. 18, 2010 9:25 pm

Hola Roser,

Jo també estic contenta que la Raquel hagi obert aquest post per poder explicar com de bé ens ha anat el ME, si el fas amb seny i molt de carinyo!

Jo crec que fas ben fet d'anar-hi. Encara que només siguin protestes, però li va bé saber que hi ets, i que ets a prop seu; per tant, jo no ho dubtaria i aniria entrant a ratets, fent-li carantonyes, però sense agafar-lo ni sense donar-li bibi, si no és que ho creguis necessari. Penso que si deixes que vagi protestant, en poc temps es posarà a plorar i segurament es posarà més nerviós i serà més complicat després...

No t'ho agafis com un error, el fet que li donessis un biberó a les nits; senzillament ho feies pensant que era necessari; i si encara ho consideres, doncs endavant; però jo penso que si s'han quedat tips al sopar no tenen gana; per tant és una costum que agafen.

Jo crec recordar que li donàvem l'últim biberó a les 11-12, i ja allargava les nits molts dies fins les 7; mica en mica, quan vam començar a fer sopars "de trona", ja li donàvem més aviat i ara ja fa de 9-9'30 del vespre, fins les 8-9 del matí d'una tirada. Això sí, amb el llit ple de xumets, i algun despertar puntual, que solucionem seguint el ME.

Roser, espero poder ajudar amb la nostra experiència... :ok:
Raquel, què tal les nits del cap de setmana?

Molts ànims a totes!!!
Imatge

Imatge
pitita

EntradaAutor: pitita » dl. des. 20, 2010 9:26 am

Com han dormit els peques aquest cap de setmana?

Millors nits i migdiades???? zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge
yolandafl

EntradaAutor: yolandafl » dl. des. 20, 2010 10:19 am

En Pau ha dormit com un campió, sembla que tot es normalitza i a la nit s'adorm molt bé i es desperta només un parell de cops. Jo amb això ja em dono per satisfeta i no em queixo :ok: :ok: :ok:

Ja s'apropa el nadal xxsta:: xxsta:: no sé a vosaltres però a mi m'han passat els mesos i els dies volant... no tinc temps de res!!! jajaja

raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 20, 2010 10:24 am

Bon dia, super mamis!!!
doncs, pitita, les nits bé... a veure divendres es va dormir soleta, però es va despertar tres vegades, a l'igual que dissabte... i ahir, al revés... li va costar moooolt dormir-se, però ha dormit fins les 06:00! ha batut el seu rècord!!! crec que ahir li va costar dormir-se perquè vam tenir la family a dinar a casa i va haver molt de soroll... i és clar, l'emma, que és una nena de costums i rutines, a la que s'esvolota és terrible!!!!
de totes formes, veia que estàvem una mica estancats amb els despertars... (fins aquesta nit)... sempre a les 03:00, com un rellotget... desperta... i fa com dius tu, roser... aaaa... aaaa... sorollets que van pujar d'intensitat... jo el que procuro sempre primer és esperar, a veure si s'adorm... però acostuma a passar que s'esvolota molt... a vegades sí que s'adorm, però la majoria de vegades el que fa és desvetllar-se més...
ufff... ahir ma sogra em deia que m'acostumés, que aquesta nena no dormirà mai una nit seguida!!!! quins ànims! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 20, 2010 10:46 am

pitita ha escrit:Com han dormit els peques aquest cap de setmana?

Millors nits i migdiades???? zz:-) zz:-)

ah, i pel que fa a les migdiades... se dorm soleta!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
yolandafl

EntradaAutor: yolandafl » dl. des. 20, 2010 10:55 am

Le migdiades amb en Pau canvien en funció de si dorm sol o acompanyat. M'explico: si dorm sol llavors pot dormir 2 hores i perquè el despertem per berenar. Però si dorm solet fa entre mitja i una hora i ja es desperta. És molt llest el tio si es veu sol llavors ja en té prou però si veu que tu estàs adormit deu pensar doncs continuem tu que encara no toca aixecar-se jajaja

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::