LES NITS: NO PUC MÉS

Els hàbits de dormir.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. des. 29, 2007 8:56 am

GRÀCIES OH GRAN LEIRE MEVA...!!!!!!!!

EL que EM DESESPERA ES que NO PUC DORMIR NI DE DIES NI DE NITS...
EN LLUC PLORA I PLORA...JO INTENTO AGUANTAR I DEIXAR AL PAPA PERÒ NO HI HA MANERES...ES POT PASSAR DE LES 5 A LES 8 BUEEEEEE BUEEEEEE I CLAR...
PK ET FACIS UNA IDEA DE KOM PLORA EL VEÍ S'HA HAGUT DE COMPRAR TAPS PER LES ORELLES PK EL DESPERTAVA CAAAAAAADA MATÍ I CLAR...

NO PUC, NO SUPORTO SENTIR-LO AIXI I ACABO ANANT-HI I POBRET SE M'ACURRUCA D'UNAMANERA que EM TRENCA EL COR ...I M'HO PASSO FATAL L'ESTONA que INTENTO RESISTIR PER PODER DORMIR...NO DORMO I EM POSO DELS NERVIS...WENU, DELS NERVIS NO ES LA PARAULA...ES COM UNA ANGOIXA, COM EL COR ENCONGIT SENTIR-LO PLORAR...

EN FI, GRÀCIES PELS ÀNIMS WAPÍSSIMA...ESPERO que VOSALTRES MILLOREU BEN DEPRESSA TB!
Ilítia
:: girafa
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » ds. des. 29, 2007 9:16 am

Ostres Natrix jo tampoc et puc ajudar, però suposo que està així perquè està malaltó i a més està en l'"etapa" de la mamitis.
Molts ànims guapa i des d'aquí t'enviem molts petonets!!!!!!!!!!!!!

Ahh!! Leire a vosaltres també!!!!!!!!!!!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. des. 29, 2007 2:46 pm

NATRIX I LEIRE, EM SAP GREU, HA DE SER MOLT DUR,

NATRIX, I SI EL PAPI SE L'EMPORTA A ALGUN LLOC 2 O 3 HORES? ES QUE A MI TB EM PASSA QUE SI ESTIC A CASA I LA SENTO RONDINAR DONCS NO DESCANSO BE I ELLA SAP QUE ESTIC ALLA. EN CANVI SI SE'N VAN AL PRINICPI SUPOSO QUE ES QUEIXARA, PERO COM DIU LA LEIRE QUAN VEGI QUE ES EL QUE HI HA, JA S'ACOSTUMARA. CARAI, QUE NO LA DEIXES AMB QUALSEVOL, ES EL SEU PARE.
A LES 5 DEL MATI CLAR QUE NO PODEN ANAR A VOLTAR, PERO I A L'HORA DE LA MIGDIADA?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. des. 29, 2007 3:06 pm

ES QUE NORMALMENT A L'HORA DE LA MIGDIADA EN SERGI TB ESTÀ K.O I COM que CAP A LES 16-16.30 TORNA A MARXAR NORMALMENT...ARRIBA A LES 15 DINA I APA DEU...VA A L'ACADEMIA UNA HORA I DP A DONAR MENJAR ALS CAVALLS(CURRU, SENTEN...JEJE NALTRUS NO EN TENIM PAS..)

O SIGUI que FATALISSIMAMENT FATAL HO TINC..
EM COMPRARÉ TAPS...
COM EL MEU VEÏ...

PERÒ MOLTES GRÀCIES, SABER que HI HA ALGÚ que M'ENTEN M'ANIMA...NO ET SENTS TAN SOL...
.
.

EntradaAutor: . » ds. des. 29, 2007 3:36 pm

:-)
. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
culdolla
:: zebra
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » ds. des. 29, 2007 8:55 pm

Joder amb la cuidadora... tela!! Espero que venguis ràpid el pis i trobis una llar on com a mínim et consultin...

I lo teu Julieta... tela tela i més tela! Quina guarderia és? Joder... per denunciar-los!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. des. 30, 2007 10:21 am

EEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII US EXPLICO UNA ANECDOTA...

RESULTA QUE AHIR NEM AL SUPER A COMPRAR I OH SORPRESA NO QUEDAVEN BOLQUERS DELS QUE COMPREM NORMALMENT...I VAM COMPRAR ELS PLUS ACTIVITI DE DODOT, MES CARS, PERO CLAR...A FALTA DE PAN...

POS AKESTA NIT que HEM ESTRENAT AKEST PEASO BOLQUERS ..... ATENCIÓ ATENCIÓ...

EN LLUC HA DORMIT DE 21 A 00H BIBI
DE 00H A 5H
BIBI
I
DE 5 A 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ES A DIR, DE 21 A 6 DEL MATÍ AMB 2 DESPERTARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SERIEN ELS BOLKERS????

LA VERITAT ES que AKESTS ABSORVEIXEN MOOOOLT MES!
ELS ALTRES A LES 4 MATI JA ELS HAVIEM DE CANVIAR JO JA VEIA que EN LLUC TENIA SON PERO ESTAVA INQUIET...

SERÉ CASSURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A VEURE SI ERA AIXO....!
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dg. des. 30, 2007 3:35 pm

Ostres Natrix, tan de bo sigui això i puguis descansar més a les nits, tan tu com en Lluc, ja ens explicaràs!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dg. des. 30, 2007 5:09 pm

. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dl. des. 31, 2007 6:26 am

Leire com esteu?
Natrix, què tal els bolquers avui? Han fet el seu efecte relajante absorbente????

Pues ala, jo també estic aquí. Desperta des de les 5, perquè el meu "nen" s'ha despertat i s'ha posat a dir-me, que hi ha bitxus, que s'ha de fomigar.....
NO M'HO POTS DIR DEMÀ?????????????????????' brbrbrbrbr i dps que si tanca els ulls que obro el llum, que si naps que si cols...
I ala, la pringada jo que fa hores que la volto....

Prfffffffffffff, que els vostres nens tenen 8 mesos, el meu 25 anys!!!!!!!!!!!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dl. des. 31, 2007 7:46 am

. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 31, 2007 8:43 am

NENES VAIG A SACO PACO APROFITANT que EN LLUC SHA DORMIT:

-LEIREEEEEEEEEEEEEE ÀNIMS REINAAAAAAAAAA COM ET TROBES DE L'EMBARÀS?MOLTS PTONS!

-TEMA LLUC-DORMIR..

AVUI S'HA DESPERTAT 4 COPS! "NOMÉS""!!! ES que PER MI 4 SÓN RECORD ESTIC MOLT CONTENTA I SISISISI DEUEN SER ELS BOLQUERS PK ES TORNA A DORMIR DE SEGUIDA!!!!!!! COALLITEM , BOLKERS NOUS I DORM FORÇA BÉ ARA I FINS MES TARD_ATENCIO: AVUI DE LES 21 A LES 6.30!!!!!!

VISCA ELS DODOT PLUS ACTIVITY I LA MAREKELSVAPARIR.

A PART EL NOTO MOOOLT MES DESCANSAT, JUGANER, RIALLER...I HIPERACTIU JAJA I AL VESPRE TARDA MES A ESTAR CANSAT..ABANS DORMIA A LES 18.30-19.30 ARA FINS LES 20.30-21.30 NO TE SON..I CLAR NEM A DORMIR TOTS ALHORA I DORMIM MES!

AAAAAAA que DURIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SISPLIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dl. des. 31, 2007 3:56 pm

. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dc. gen. 02, 2008 4:59 pm

ASI QUE ESTABAIS AQUI?????????????? CLARO CON RAZON YO OS BUSCABA EN EL OTRO POST Y NADA DE NADA NO ME LO HAGAIS MAS EH DOLENTOTAS!!!!!!!!!!!!
BUENO MEJOR DICHO SI HACERMELO PERO PARA IROS A ESCONDER AL DE UNA BONA NIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.

EntradaAutor: . » dc. gen. 02, 2008 6:22 pm

.-)
. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 29, 2008 8:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
.

EntradaAutor: . » dj. gen. 03, 2008 6:51 pm

No m'aguanto dreta.
Aquesta nit ha dormit de 9 a 1, de 2 a 4 i de 6 a 8. La resta...plorant.....dret al bressol cridant MAMA (diu mamamamama desde dissabte, i aquesta nit, clarament, diu: MAMÁ?, MAMÁ?MAMÁAAAAAAAA!!!!!!?

Cada dia que passa es pitjor, es desperta com un bebe d'un mes, cada 3 hores, pero pitjor, que a un nadó li dones el bibe i s'adorm...el David....bufffffff. es desperta, em crida, vaig, plora, vol que l'agafi a coll, l'afago, calla el deixo, plora, i axí totala nit...al final hem dormit junts, pero ni aixi...es desperta cada mitja hora...ja no se que fer, estic cagada de por...quan neixi el seu germà..què farè? Amb tots dos a la nit, sense el David XXL? Dormiré al llit amb els dos..Estic desesperada....el tornar a la feina canvia molt les coses....aquests dies de vacances tan em feia dormir a les 6 del matí com a les 3....i ara no pot ser....

Potser aquests dies m'he equivocat... no hauria d'haver dormit amb ell o haver jugat a les tantes de la matinada.....ho estic fent fatal...i torno a estar deprimida i sense forces per continuar...

En fi, a veure què tal avui, cada not es una historia nova....
Petons i bona nit a totes!!
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. gen. 03, 2008 7:22 pm

Ei Leire, primer de tot molts ànims i segur que ho estas fent de conya, no ho dubtis mai, això.
Tornar a la feina canvia les coses, perquè veus que les passaràs canutes dormint tant poquet, però pensa que el nostre cos té uns límits que ni nosaltres mateixes coneixem... t'ho dic per experiència, que tinc un tabalet de 3 anys i mig que encara ara dorm fatal... Jo no vaig tornar a la feina fins que en Marc tenia 13 mesos i et juro que estava morta de por només de pensar com ho faria dormint tant poc... però tot es fa! Les meves companyes flipaven que estigués de bon humor al matí sabent que dormia tant poc (i tant malament!), i mira... ja fa 3 anys i mig.

La Bet es un altre tema... aquesta dorm molt millor, tot i que tampoc fa la nit sencera (1 o 2 despertars com a mínim, i no em queixo gens, de veritat que no), però es sap adormir soleta, dorm a la seva habitació... cosa que en Marc ni en somnis!

Així que ja ho veus... som una bona colla les que ens passem les nits en blanc... com envejo aquests nens que dormen 12 hores!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
.
.

Re: ...

EntradaAutor: . » dj. gen. 03, 2008 7:35 pm

Vaia, així que tú també...ostres,....es que jo fins que no m'he tornat a quedar embarassada ho portava molt millor....treballo desde que el nen té 4 mesos, i mai ho havia passat tant malament com ara!!!
No tinc forces ni paciéncia....!!!
I mira que he anat a la feina havent dormit 2 hores!!!!!!!!!!!!! i més d'una vegada, no es algo anecdótic...pero ara és que no puc, em fa mal l'esquena, estic cansada, necessito dormir....en fi, que paciéncia,....per sort el germanet o germaneta d'en David no dormirà tant malament, es impossible,....o aixó espero!!

Gràcies guapa
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 03, 2008 7:53 pm

LEIRE CARINYO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AMUNT AQUESTS ÀNIMS REINA SI HO ESTÀS FENT DE LA MUERTE MORTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ETS UNA MARASSA QUE ADMIRO RESPECTO I EM FA TREURE EL BARRET CADA DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

SI T'ANIMA EN LLUC PORTA UNS DIES que CADA MITJA HORA...PERÒOO ELL DIU "PAPAPAPAPAPA"""""" JAJAJAJA KINA MEEEE...!!!!!!! MAMA JA NO LI MOLA, ARA ES DESPERTA PER PRACTICAR EL PAPAPA que LA "P" NO HI HA CULLONS I A LA NIT DEU PENSR que SI S'EQUIVOCA NO PASSA NÁ que TOOOO ER MUNDO DUERME...

I DESPRÉS PLORA PK KUAN JA SHA AFARTAT POS NO ES SAP DORMIR SOL, CLAR...SI JO L'ENTENC, JO ENTENC que SON PEKES, que ENS NECESSITEN...PERÒ DE TAN EN TAN, DE TAN EN TAN, NO PODRIA PASSAR UN MIRACULET PETIIIIIIT I OH SOPRESA DESPERTAR-NOS DE SOBTE A LES 7 DEL MATÍ DUNA TIRADA DES DE LA NIT ANTERIOR....???

POS A CASA MEU TAMPOC PASSA TU.
FOTRÉ UNA VELA A SANT PANCRACI PATRÓ DELS COIXINS DE PLOMES I DELS MATALASSOS DE LÀTEX.(E CONYA MHO ACABO D'INVENTAR JUJUJU)

ÀNIMS ANIMS ANIMS LEIRE COMPTA AMB MI REINA TRUCA CAGA'T EN TOT, PLORA, RIU, CANTA PERÒ TRUCA'M SI NECESSITES DESFOGAR-TE!!!!!!!!

I ESTIC AMB LA GALARINA....ESTIC FLIPANT AMB EL QUE PODEM ARRIBAR A AGUANTAR LES MARES...!!!!

VIVA LA MAMA I LA MAMAKEVAPARIRLAMAMA I LA MAMADELA MAMA que VA PARIR LA MAMA.

AMEN.
.
.

EntradaAutor: . » dj. gen. 03, 2008 8:19 pm

collonsus...i mira que ahir abans de dormir pensava....para mis adentros...te imaginas que me duermo y ya no me despierto hasta las 7 de la mañana????????????????''

Ni en somnis...
Gràcies pels anims noia, guapa meva

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::