mètode estivill

Els hàbits de dormir.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: mètode estivill

EntradaAutor: jellwill2 » dg. ago. 31, 2014 8:57 pm

Martina13, això funciona, la cosa ha millorat i la família us en beneficiareu.

Sobre intoleràncies, jo no en sé gaire del tema. El meu nen va passar-se una temporada amb una mena de ronxes que li sortien i li marxaven al cap d'uns dies. Ens van dir que era una al.lèrgia alimentària. Com que no hi havia manera de saber-ho, a part de punxar-li tot el braç, vam començar a fer dieta hipoal.lergènica i reintroducció d'aliments poc a poc. Va funcionar i mai més n'hi han sortit. El pediatra no us fa cas pel tema de les caques?? I si li feu una dieta i li treieu gluten o la llet de vaca? (Ara no estic segura si no vas dir que ho havies provat...). Insistiu al pediatra perquè s'ho miri. Creix bè i és una nena feliç i alegre, oi?

Aviam aquesta nit com va. Ànims i endavant, l'instint de pares existeix.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dg. ago. 31, 2014 9:49 pm

Hola jellwill2!
Doncs ens k pediatre esta de vacances fins dema no li he pogut explicar
I lo de les caquea...sabeu k començo a pensar?? Quan faig verdura a baby cook a vegades li posavs al pure laigua de la coccio si kedava molt espes i clar laigua akesta ve del diposit i si te calç o algo...
Fa 2 dies k no afegeixo keta aigua i crec k comença a ferles millor!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. ago. 31, 2014 9:50 pm

I si si ara tots dormim millor i dormim!!!
Ara sadorm en 5 minuts i si es desperta sadorm sola un somni!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dc. set. 03, 2014 9:08 pm

Hola noies!!
Res nomes us volia fer particeps k aixo de l'estivill ha sigut com un regal...van ser 2-3dies durs xo esk la cria sadorm en re 30 segons i dorm 11h seguides i com a molt gemega 1 vegada xo sense ni despertar-se!!!
Meu company i jo estem molt millor, millor relacio, anem cansats xo no esgotats i enfonsats...
Increible xo funciona!!!
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. set. 03, 2014 10:42 pm

Gracies Martina!!!! Com me n'alegro!!!! :)
ELE
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » ds. set. 06, 2014 10:43 pm

Hola noies...tinc 2nenes. La gran de 2anys i mig s' adormia a braços pero als 6m coincidint amb la meva tornada a la feina i q tenia una tendinitis d cavall al braç vam decidir q s' adormis a la seva cuna. No m vaig veure capaç d fer Estivill tot i q vaig fer tema rutines i xumet i nino. Amb paciencia en 15d s' adormia al bresspl fins q ja no em necesitava. po la segona petita es tremenda. Ha sigut mt demandant sempre de contacte i de fet l'he portat en motxila portabebes a totes hores pq si no m'era impossible fer res amb la gran. Sols aixii dormia. pensava q amb el temps milloraria i en part algo si...ara te 8m i desde els 6m dorm al seu bressol tota la nit (abans mitja nit al bressol i la resta sl meu llit...po ens llevavem reventats...). No hem fet estivill...d moment. ..po tenim dubtes...pq des dels 6m fins avui q ha fet els 8m q fem les rutines, el xumet i sl nino....i com vam fer amb la gran ens kdm a l habitació al seu costat i si plora la consolem i li fem mimitos. Po clar...ja portem 2m i no progressem. Necesita la nostre presencia i tot i a estem al costat plora molts dies...fins i tot amb elsulls tancats...aiiii pq? Es com si no volgues dormir. .. avui ja fart el meu marit l'ha deixat i ha dit "plorar x plorar doncs q plori soleta..." i als 2min d sortir de l'habitació ha entrat d nou pq li ha sapigut greu i a l'agafar la peque li ha vomitat a sobre... aiiii...q em recomaneu? Seguim intentant sense Estivill o ens hi llancem? Po si avui amb 2min ja vomita...q ens espera? No sé si podré suportarho pero em preocupamolt q no agafi bons habitsx dormir. Consells?
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. set. 07, 2014 12:14 am

ELE x natrus van ser 2 dies
La 1a nit va vomitar tb xo ja va dormir 7h del tiron
I despres cada cop plorava menys x adormirse i dormia mes hores fins a 12h seguides!!
A nosaltres ns ha canviat la vida tho dic de veritat tant de bo ho haguessim fet abans
Ara x ex sha despertat i ha estat 1h plorant xo be hiaura nits de tot suposo
Jo tho recomano 300%
Ah i ma filla no te cap trauma ni re al contrari esta mes feliç k mai!!!
RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

EntradaAutor: RAPUNZELL » dg. set. 07, 2014 12:47 am

El meu fill vomita de desconsol i a mi em cau el món al damunt, 12 hores dormint, bé, si en dorm 20? Uauuuuuu no hi ha nen/nena....
Va per favor!!!! Si a tu et deixan plorant una hora com et sentirías? La dona més trista, si saps que qui més t'estima t'ignorara?
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. set. 07, 2014 6:51 am

Rapunzell siusplau hi ha un post especial on lapidar metode estivill xo aki deixeu-nos una mica en pau !!!
ELE

EntradaAutor: ELE » dg. set. 07, 2014 7:14 am

Rapunzell...gracies per la opinió po demano solucions...no vull q dormi 20h al dia...voldria q s' adormis tranquila i relaxada...cosa q no ha fet mai...fins i tot quan la portava a la motxila i li agafava soneta plorava...i dp al passarla a la seva cuna tb...plora (no histérica. ..po va rondinant) fins q s' adorm...i m preocupa a sigui un mal habit x dormir. ..no sé... ja dorm prou be x la nit pq fa 6h seguides i despres bibe i 4h mes (migdiades es un altre tema...pq als 45min molts cops ja no pot tornar a dormir. Po ja m he llegit la Tracy i la Jove i els cicles...bla bla...).
El tema es...quan portes 2m intentant de forma "no Estivill" i la peque no agafa una forma d dormir i descansar. ...vol dir q té mal habit d dormir i hauria dfer Estivill? Quants dies suposa en general?
Aquesta setmana tinc pediatra i li comentaré...es una dona amb molt sentit comu aviam q pensa d q s' adormi plorant (li fa por dormirse?)

I sense entrar en polemiques q veig q en aquest posts' ha discutit molt entre Estivill i antiEstivill...jo tinc dos nenes...he fet lo mateix amb una q amb l'altre...po cada una te el seu caracter...i hi ha moltes coses q amb la primera m funcionava q amb la segona no i viceversa. Jo crec q cada nen es un mon i q si d vegades pels pares ja es difícil saber q fer davant certes situacions...q ningu com nosaltres coneixem als nostres fills i situacions familiars i entorn...parlar desde fora gratuitament no s hauria d fer. Dubto q qui escull Estivill ho faci x gust tot i q despres el resultat sigui favorable. Po si d altre forma no ho logres...q has d fer? I si després el nen ho passa fatal p.ex a casa avis o a escola bressol o a casa mateix pq cada nit es un drama?

Si no es volgues prendre el dalsy el vostre fill per les bones...noli farieu prendre fos com fos pensant en el seu be?

I no vull ofendre a ningu!
ELE

EntradaAutor: ELE » dg. set. 07, 2014 7:20 am

Gracieeees Martina per compartir la teva experiencia. ho pensarem...la veritat es q elfet d q vomites 2min després d deixarla plorar...m fa pensarq he d estar molt mentalitzada i no ho estic d moment.

Mes experiencies? Merci
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dg. set. 07, 2014 7:36 am

No lapido ningú jo, he llegit això i he pensat que per mi és una forma de maltracte cap a la qualsevol ignorarlo quan ho està passant malament. ....pero a un nen que no te cap eina x defendre s?
I dit això, ja no escric més.
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dg. set. 07, 2014 7:39 am

Per cert ELS, un osteopata, flors de bagh
charito

EntradaAutor: charito » dg. set. 07, 2014 8:17 am

Els fa de mal dir perque no sembla que la teva nena tingui mals habits perque dorm quasi tota la nit i tranquila... aixo vol dir que quan ella es desperta sola al bressol es torna a dormir. Mes aviat sembla que li costi desconnectar i relaxarse. Aixo no se jo si seria ben be el cas per aplicar ME.

Heu provat els projectors al sostre, mobils? Al Quim li va anar be tambe un nino d'aquells que fa musiqueta i s'ilumina tipus gusiluz, ell te un pocoyo.

anims!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. set. 07, 2014 11:51 am

Jo tb el k faig es quan ja la banyo li poso amb el meu mobil via youtube musica clasica para bebes i esta be ella es relaxa i jo tb jehe
I tb el k faig esk sopa en silenci sense tv ni re
I quan acaba de sopar amb el pare li ensenyem un conte aixi com de finestretes i sorollets i xi fem una cosa els 3 junts
Despres el pare se lemporta a dir bona nit a tota la casa i ja esta
Aixi cada dia...
Potser es el k diu la charito k mes k el ME es mirar k es relaxi abans...
Mireu de no "jugar" massa am ella just abans danar a dormir...

I ull amb les flors de bach has de tenir molta confiança en qui te les prepara
A mi la homeopatia no mha funcionat xo hiha la passiflora de boiron i ho pots provar tb
Ja ens aniras explicant!
ELE

EntradaAutor: ELE » dg. set. 07, 2014 12:14 pm

Gracieeees noies! Jo tb penso q es com si li costa desconectar o q no vol dormir directament tot i estar morta d son. Buscarem algo relaxant complementari a la banyera. No soc partidaria de flors d bach ni homeopatia...no hi crec. Us informo!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 08, 2014 2:45 pm

hola noies!!!

a veure tinc una mega preocupació i dubte

fa 2 setmanes que vem fer el ME i els resultats han estat espectaculars. la meva filla ha passat de despertar-se 12 vegades a dormir 12h seguides.

ara aquest cap de semana me'n vull anar a la casa que el meu pare té a Lleida.és una casa rural amb 2 pisos i 5 habitacions.
clar em fa pànic anar-me'n i treure-la de la seva habitació de bcn x si el ME se'n va a fer puñetes.
tb pensó coi es que aixi mai t'atreviras a sortir de casa!!!!

i no sé que fer si deixar-la en una habitació apart, que dormi a la nostre habitació...us ha passat que marxant un finde hagueu hagut de canviar la metodología per força???

clar el llibre de l'estivill diu que un cop consolidat l'hàbit no passa res, que el nen ho enten xo ma filla té 10 mesos no se jo si m'estaré equivocant o no!!!!

creieu que amb 18 diez ja haurem consolidat el ME com per poder marxar de cap de semana???

CONSELLS PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!
charito

EntradaAutor: charito » dt. des. 30, 2014 9:23 pm

Ei per si algu retroba aquest post, aquest article es molt interessant!

http://naukas.com/2014/11/20/la-ciencia-del-metodo-estivill/
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. març 03, 2015 12:50 pm

Hola! sóc la mami que va obrir aquest post... i sant torne-m'hi... :love: tinc un bebe de 5 mesos i mig que ha sortit guerrero, com sa germana... la veritat és que des de que va néixer hem anat fent, s'anava despertant, però hem anat fent collit (fem LM) i anàvem fent... vaig començar a treballar fa un mes més o menys i sorprenentment la cosa va anar millorant... es despertava una vegada o dues com a molt... glòria!! però portem una setmana que no sé què li passa, es desperta moltíssim, cada mitja hora o tres quarts, plorant com un boig, i no sabem què li passa... i lo estrany és que de dia és un nen super tranquil, s'adorm solet a les migdiades, dorm molt bé... però portem uns dies horrorosos...
amb la emma ja vam fer el mètode estivill i va anar genial, la veritat (bé, ho vam fer a la nostra manera, no tan estricte, sempre acompanyant-la perquè sapigués que els papes estàvem amb ella)... i ara em plantejo fer-ho amb el marc... tot i que vull esperar-me una mica més a veure què passa... sé que els nens tenen fases, van evolucionant, i sent el marc un nen tan bo per dormir (de dia)...
De totes formes entro per sentir-me una mica acompanyada... sou totes unes super mamis... és molt i molt dur no dormir :ufs: :ufs: :ufs:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. març 03, 2015 12:51 pm

martina, si el ME està consolidat, no crec que hi hagi problema...

de totes formes, tots els nens, dormin o no acusen un canvi... si fins i tot ho notem els grans...!

així que endavant, valenta!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::