Crits durant la nit

Els hàbits de dormir.
Espiadimonis
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

Crits durant la nit

EntradaAutor: Espiadimonis » dt. març 10, 2009 10:53 am

Hola!
El meu fill de cinc mesos i mig plora a crits durant la nit cada una o dues hores, ben adormit. Només el puc calmar posant-lo al pit (no sap agafar el xumet). El torno al seu moisès, creuo els dits i, al cap d'una hora, sant tornem-hi! Estic desesperada. Fa quatre dies que ho fa. Abans es despertava per mamar cada quatre hores, i la resta de la nit dormia tranquil·lament.
He trucat a la seva pediatra i m'ha dit que li doni kindival, un medicament homeopàtic fet de valeriana.
Durant el dia està feliç i content. De nit el duries d'urgències perquè sembla que s'estigui morint de mal, però quan es desperta està maquíssim i no sembla pas malalt.
A vosaltres us ha passat? Què heu fet?
Gràcies!!!
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Crits durant la nit

EntradaAutor: isa » dt. març 10, 2009 10:59 am

Bon dia Bonica,
a nosaltres ens va passar això fa un mes, més o menys...tot el dia super feliç, a la nit s'adormia normal i de sobte, després d'un parell d'hores es despertava cridant com una boja la tia! jejej La vem dur al pediatra i ens va dir que tenia pinta que fos la sortida de les dents...i sí sí, als 3 dies li va aparèixer la primera denteta. Suposo que és d'hora perquè li surtin al teu peque...no sé noia.
:-:) Sort guapa, ja ens explicaràs.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dt. març 10, 2009 11:50 am

Hola Espiadimonis maca, com va això??
Escolta, no sé si serà el cas del teu peke però he sentit a parlar a vegades dels "terrors nocturns", sembla que els nanos es posen a cridar de nits...bé ,no sé gaire de què va ,però algun dia vaig llegir alguna cosa, potser pots buscar informació...ni que sigui per descartar-ho :-:)
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dt. març 10, 2009 2:26 pm

ES MUY PEQUE YO CREO PARA TERRORES NOCTURNOS. DESCARTA QUE NO SEA OTITIS MI HIJA ES PROPENSA Y A VECES HACE ESO CHILLA Y SE VUELVE A DORMIR ES LA PRESION QUE HACE CONTRA EL TIMPANO EL MOCO, PUS O LO QUE TENGA, AUNQUE ALOMEJOR NO ES NADA MAS QUE NECESITA TUS BRAZOS, SON FASES Y EPOCAS SE LE PASARA TRANQUI!!!!!!!
mafalda75
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dt. març 10, 2009 4:17 pm

Ei espiadimonis, pobret el teu peque...! Suposo que totes et direm una cosa diferent... A mi em va dir la pediatra que si es despertava xisclant podia ser problema d'otitis i algun tipus d'infecció a l'oida. No sé si serà el teu cas, però per si et pot servir d'ajuda...!
Espero que se li passi aviat :ok: !
Imatge

Imatge
.sandra.
:: gosset
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: ds. març 01, 2008 11:25 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: .sandra. » dt. març 10, 2009 6:39 pm

Al meu fill li pasaba aixó , i eren les dents !!
está comprobat !!
espero que no sigui res !!

petons

sandra :p-)
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. març 10, 2009 7:32 pm

buf, espiadimonis, quin panorama...
els teus altres fills no havien fet res semblant, amb la sortida de les dents?
també els van sortir aviat?
Imatge
Imatge
Espiadimonis
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dt. març 10, 2009 8:35 pm

Gràcies a totes!

No ho sé, m'estranya que siguin les dents... I segur que no és otitis: en conec bastant els símptomes, per desgràcia. De dia està taaaan feliç, el paio! Però ja tremolo per la nit que m'espera...

No, Creueta, no recordo que m'hagués passat això amb cap dels meus altres fills. I segur que no em va passar, perquè ho recordaria!

En fi...
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. març 10, 2009 9:02 pm

En el nostre cas tot aquests símptomes eren (i encara són ) signe que aviat sortiria una dent: de dia estava perfecte i de nit, cada hora o cada mitja hora crits i res la calmava, fins que s'acabava dormint d'esgotament o al pit...

La primera li va sortir als sis mesos clavats, i uns dies abans estava així d'irritable a les nits... ara ja en té sis!

No sé, de fet en algun cas també se li va barrejar les dents amb otitis o bonquitis... al final, ja no sabia si cridava per les dents o per la malaltia...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. març 16, 2009 7:20 am

A la meva filla també li passa i jo havia pensat que podien ser terrors nocturns també, és que fa unes coses molt estranyes... no plora, només xiscla, vull dir que no li cauen llàgrimes, es regira i arqueja l'esquena i si la toques o li vols posar el xumet et fum una plantofada! pobreta fa patir molt.... espero que tingueu raó i siguin les dents, però ja fa dies que dura la cosa, en dies saltats, no cada dia, però ja fa unes setmanetes que li temo a les nits....

A quina edat comencen els terrors nocturns "de veritat"? algú ho sap?
Imatge
Imatge
perla

EntradaAutor: perla » dc. març 18, 2009 7:19 am

Nenes, quanta raó teniu sempre, li ha sortit una dent!!!!!! és que semblava que no podia ser, portava tants dies així que no ho relacionava amb les dents, però sí, tenieu tota la raó! :ok:
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. març 24, 2009 11:08 pm

Hola noies!

La meva nena també ho ha fet alguns dies: de cop i volta es fot a cridar com una boja, sobretot al cap de dues hores de posar-la a dormir (ho recordo per que les vegades que ho ha fet encara estava fent feina per casa)i només es calma als meus braços... i després res. Dorm tota la nit com si res. Això de les dents podria ser, això ho ha fet ara fa poc, mentre li van sortint dents (ja en portem 7!!!).

Ara be, m'heu creat un dubte: Que és això dels terrors nocturns???

Salut!
alexandra
Entrades: 1634
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 7:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: alexandra » ds. març 28, 2009 10:33 pm

per cert noies, per les dents van molt be els collarets d'ambar, la líah en porta i passa les nits tranquila... i de fet sé que funciona perque avui que no el duu no para de despertar-se plorant, pobreta... li hauré de tornar a posar :gat: :gat: :gat:

i si... aixo dels terrors nocturns? son malsons? pero els bebes no en tenen, son massa petits no?
Imatge
perla

EntradaAutor: perla » dc. abr. 01, 2009 4:38 pm

Doncs els terrors nocturns són, més o menys eh? que no sóc cap experta... que a la primera meitat de la nit es posen a cridar de por, sense llàgrimes, amb combulsions i movent-se molt, tenen els ulls oberts però no et veuen i no es calmen si els toques, al contrari, perquè en aquell moment no et coneixen.

Sembla ser que milloren si els poses a dormir no gaire cansants i el més tranquils possible.

La causa no la sé exactament, però em penso que té a veure amb les fases del son, quan estan molt cansats dormen en una fase molt profunda del son, i quan han de passar a una fase més somera no ho saven fer i per això tenen aquestes reaccions.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::