He comprat un gusiluz
He comprat un gusiluz
Com a mare treintanyera que sempre va voler un i mai el va tenir avui he entrat a una botiga de juguets i he vist el gusiluz, pero el de tota la vida, eh??? No m'he pogut estar i li he comprat. Bé n'he comprat 3 els altres per regalar a dues amigues preñis que penso els hi fara la mateixa ilusió que a mi. La dona de la botiga debia pensar que estava boja, pero m'ha fet molta ilusió trobarlo.
De moment no li donaré però quan el passi a la seva habitació vull que l'acompanyi.
Ainnnssss.... això vol dir que em faig gran???
Os enrecordeu??? Es justament aquest que hi ha a la foto.

De moment no li donaré però quan el passi a la seva habitació vull que l'acompanyi.

Re: He comprat un gusiluz
que xulooo! jo en vull un per l'Adrià!!!
on l'heu comprat???
on l'heu comprat???Re: He comprat un gusiluz
Jo li vaig comprar a l´Ibai amb 2 mesets i li poso a la cuna sempre per anar a dormir....es el seu company de nones...Son tan macos!!!!
Ja veuras com li fa favor!!!
Ja veuras com li fa favor!!!
Miqueta ha escrit:Com a mare treintanyera que sempre va voler un i mai el va tenir avui he entrat a una botiga de juguets i he vist el gusiluz, pero el de tota la vida, eh??? No m'he pogut estar i li he comprat. Bé n'he comprat 3 els altres per regalar a dues amigues preñis que penso els hi fara la mateixa ilusió que a mi. La dona de la botiga debia pensar que estava boja, pero m'ha fet molta ilusió trobarlo.
Miqueta on l'has comprat? la meva mare en va regalar un a la nena però no és el tipic de tota la vida...es molt sorollós i de color blau xillón!! jo vull un com el teu!!!!!!!! d'on l'has tret?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
La meva mare n'hi va regalar un al Pau i ara a la Noa també! Ella encara no coneix,pero al Pau li fa molta gracia.

Miqueta, si que m'enrecordo del gusiluz!! i també dels osos amorosos com el teu avatar
es molt dolç el gusiluz, on l'has trobat?? m'encantaria que l'Irune en tingués un i li agafés carinyo com el seu nino preferit per dormir
es molt dolç el gusiluz, on l'has trobat?? m'encantaria que l'Irune en tingués un i li agafés carinyo com el seu nino preferit per dormir

L'he trobat a una botiga que es diu KING JOUET, us poso la web per mirar si n'hi ha a la vostra ciutat. La noia m'ha dit que l'han tornat a fer que n'hi habia de nous pero que aquest es el de tota la vida.
http://www.kingjouet.es/
Al troll paso de tu.
http://www.kingjouet.es/
Al troll paso de tu.
Gràcies Miqueta! justament jo he d'anar el cap de setmana que ve a Platja d'Aro i crec que ja sé quina botiga és
si tinc temps hi aniré!
L'Aleix també en té un. No és l'antic, però també el trobo molt mono...
A mi em va fer molta ràbia perquè quan era petita m'havia fet un fart de plorar cada vegada que s'acostaven regals i no hi havia el gusiluz... i la meva mare li va comprar a l'Aleix abans de néixer!!!! Ufff! Quina enrabiada vaig agafar...
A mi em va fer molta ràbia perquè quan era petita m'havia fet un fart de plorar cada vegada que s'acostaven regals i no hi havia el gusiluz... i la meva mare li va comprar a l'Aleix abans de néixer!!!! Ufff! Quina enrabiada vaig agafar...
Nosaltres també el tenim! El vam comprar al Drim aquest estiu passat, el dia que la Laia va fer un mes. Ella per dormir passa del nino, però li fa molta gràcia que se li tapi i destapi la cara amb el barret.
Per a les que el busqueu, precisament aquesta setmana passada vaig estar al Toys'r'us de Diagonal Mar i en tenien un prestatge ple.
Per a les que el busqueu, precisament aquesta setmana passada vaig estar al Toys'r'us de Diagonal Mar i en tenien un prestatge ple.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Ostres! Un gusiluz!Què tendre!!! em vaig passar tota la infantesa desitjant tenir-ne un! Amb la por que em feia la foscor!!! I lo bonic què era!! Potser encara sóc a temps de demanar-li a la mama un nadal o pel cumple
Segur que es queda a quadros...
LaQuan va néixer la Cèlia n'hi vaig comprar un, però no vaig trobar l'original, era més petitó, blaucel claret, i a més de fer llum cantava... Però la vida del peluix en mans infantils és dura.... Ja no canta ni fa llum! 
Segur que es queda a quadros...
LaQuan va néixer la Cèlia n'hi vaig comprar un, però no vaig trobar l'original, era més petitó, blaucel claret, i a més de fer llum cantava... Però la vida del peluix en mans infantils és dura.... Ja no canta ni fa llum! 
Torrecollons ha escrit:Després tindrà 10 anys i no podrà marxar de colònies sense el seu gusilus, i serà la riota dels companys.
"gusilus"/gusiluZ

A mi me'l van comprar de petit i vaig ser més feliç que un gínjol. Trobo que has fet molt bé!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
QUINA TENDRESSA EL GUSILUZ!!! AQUEST MES LI COMPRARÉ UN A LA MEVA NINA COM A REGALET DEL 1/2 ANYET DE VIDA!!! 

Jo també tenia un gusiluz!!!! potser en compro un per en Nil!
jajaja! Nosaltres també en tenim un; la nena encara no el disfruta massa, però més endavant segur que si!!! jajaja! D'os amoròs jo tenia el carter!! jejeej!!
Ostres!! Jo si que en vaig tenir un!! de fet potser encara ronda per la casa del poble!!! tot i que ja no crec que funcioni
pero el buscaré i sino aniré de pet a comprar-ne un per l´Asta!!
Quins records!!!
pero el buscaré i sino aniré de pet a comprar-ne un per l´Asta!! Quins records!!!
ooohhh que macu!!!!!!!!
a mi m'encantava el meu de petita...
(de fet encara el tinc)
a mi m'encantava el meu de petita...
(de fet encara el tinc)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |