DORMIR MASSA HORES?
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
DORMIR MASSA HORES?
Ja sé que no em puc queixar, però la meva filla de tres mesos està començant a agafar l'hàbit de dormir més de vuit hores seguides cada nit
. M'explico: normalment en feia 6 o 7 de seguides i després de la toma en dormia 1 o 2 més. Però últimament em trobo que l'haig de despertar a les 8 o 8 hores i quart per donar-li (en part perquè tinc els pits a punt de rebentar). La meva pregunta és: l'hauria de deixar dormir fins que es despertés? No és massa petita per dormir tant?
Aiii aquestes mares que no estem mai contentes...
. M'explico: normalment en feia 6 o 7 de seguides i després de la toma en dormia 1 o 2 més. Però últimament em trobo que l'haig de despertar a les 8 o 8 hores i quart per donar-li (en part perquè tinc els pits a punt de rebentar). La meva pregunta és: l'hauria de deixar dormir fins que es despertés? No és massa petita per dormir tant?Aiii aquestes mares que no estem mai contentes...

- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: DORMIR MASSA HORES?
Mamadiana el Jan desde la segona o tercera setmana d'estar a casa ja dormia 8 hores seguides, ell se'n va a dormir per allà les 10 o quarts d'11 i es desperta a les 7 a vegades a les 8. Jo no el desperto.
Petons
Petons
Jo tampoc despertava la meva gran, que dormia 12 hores des dels 2 mesos. La pediatra em deia que sí perquè malgrat que anava bé de pes tampoc era per llençar-hi coets, però no sé perquè a mi l'instint em deia que la meva nena volia dormir. A més quan es despertava estava supercontenta i esmorzava la mar de bé.
Quant menja el teu fill la resta del dia? Com va de pes i de salut? Finalment segueix el teu instint i respecte els pits... Uff encara me'n recordo del mal que feien!!! Ànims i felicitats, ets una de les poques mares que pot dormir
!!!!!!!!
Quant menja el teu fill la resta del dia? Com va de pes i de salut? Finalment segueix el teu instint i respecte els pits... Uff encara me'n recordo del mal que feien!!! Ànims i felicitats, ets una de les poques mares que pot dormir
!!!!!!!!Re: DORMIR MASSA HORES?
aix aix... quina rabia que fa aquest post!
oi tant que si, que els heu de despertar... ni que sigui per solidaritat amb la resta de mames del forum que no dormim! cada hora i mitja s'han de despertar, vale?
jejejeje
oi tant que si, que els heu de despertar... ni que sigui per solidaritat amb la resta de mames del forum que no dormim! cada hora i mitja s'han de despertar, vale?
jejejeje
Nuscka!!! dolentota!!!! ja, ja, ja !!!!
Si va bé de pes no el despertis!!! pobret, amb la cara d'angelets que fan quan dormen!!!

Si va bé de pes no el despertis!!! pobret, amb la cara d'angelets que fan quan dormen!!!

- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Mamadiana quina enveja i Noviachuky mas de lo mismo!!!
a mi em va passar que de cop i volta em feia 6 hores seguides i el pediatra em va dir que com anava justa de pes que la despertes a les 3 hores i aixi ho vaig fer i al cap de 2 dies ma mare em va dir que no la despertes però ja vaig arrivar tard ja que ja va tornar a agafar el costum de desperta-se cada 2-2 hores...
Em doneu una enveja increible...
La meva filla farà 2 anys al juliol i es ara que encara es desperta 3 i 4 cops a la nit demanant per la mamaaaaaaaaaaa..... osigui que seguides seguides dorm 3-4 hores, sort que nomes demana que la toqui una mica i es queda trankila que si encara li hagues de donar bibi em moria!!! (fins als 15 -16 mesos encara prenia un bibi a mitja nit)
Et diria com la nuscka cada 3 hores a despertar-se!!!....jajaja
a mi em va passar que de cop i volta em feia 6 hores seguides i el pediatra em va dir que com anava justa de pes que la despertes a les 3 hores i aixi ho vaig fer i al cap de 2 dies ma mare em va dir que no la despertes però ja vaig arrivar tard ja que ja va tornar a agafar el costum de desperta-se cada 2-2 hores...
Em doneu una enveja increible...
La meva filla farà 2 anys al juliol i es ara que encara es desperta 3 i 4 cops a la nit demanant per la mamaaaaaaaaaaa..... osigui que seguides seguides dorm 3-4 hores, sort que nomes demana que la toqui una mica i es queda trankila que si encara li hagues de donar bibi em moria!!! (fins als 15 -16 mesos encara prenia un bibi a mitja nit)
Et diria com la nuscka cada 3 hores a despertar-se!!!....jajaja
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Jeje... Nuscka, Blanca07, teniu raó, l'hauria de despertar per solidaritat!!!
Es que em sembla que he sortit mare patidora!!! És el que tu dius, Blanca07, pateixo per si li estic trencant el ritme i m'agafa el costum de les 8 hores... seria una mica trist que poguent dormir 10 hores la faci dormir 8, no?
Moltes gràcies a totes!!
Es que em sembla que he sortit mare patidora!!! És el que tu dius, Blanca07, pateixo per si li estic trencant el ritme i m'agafa el costum de les 8 hores... seria una mica trist que poguent dormir 10 hores la faci dormir 8, no?
Moltes gràcies a totes!!

Quina envejona que feu noies!!!!
Nuscka estic amb tu! la Rita es desperta sovint a vegades cada 3 hores a vegades cada hora i mitja no té cap mena de rutina i això que fa el pes i de sobres.
No els desperteu, pobrets. I aprofiteu vosaltres que podeu, perquè tot i que ho fas amb tot l'amor del món és un pal anar-te despertant cada dos per tres.
Aix, no m'ho puc imaginar... 6 hores seguides....
que guai
Nuscka estic amb tu! la Rita es desperta sovint a vegades cada 3 hores a vegades cada hora i mitja no té cap mena de rutina i això que fa el pes i de sobres.
No els desperteu, pobrets. I aprofiteu vosaltres que podeu, perquè tot i que ho fas amb tot l'amor del món és un pal anar-te despertant cada dos per tres.
Aix, no m'ho puc imaginar... 6 hores seguides....
que guaiRe: DORMIR MASSA HORES?
ala que guai! no et queixis!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |