QUIN MATALÀS VAU COMPRAR PEL BRESSOL?
QUIN MATALÀS VAU COMPRAR PEL BRESSOL?
Hola,
Ha arribat l'hora de passar la peque del moises al bressol i hem de comprar un matalàs per aquest últim, i la veritat és que no acabem de tenir clar quin tipus comprar (làtex, motlles, viscolàstica...). Amb els de viscolàstica he vist preus molt diversos i no sé ben bé en què hi pot anar la diferència, sembla com si alguns només portessin una planxa de viscolàstica a sobre d'una altra d'espuma, no sé. Em podeu aconsellar o dir-me quin vau comprar vosaltres i si n'esteu contentes. I per demanar, on el vau comprar i el preu orientatiu. Per casa dels meus pares, on hi passarà alguna matins quan jo comenci a treballar, vam comprar un bressol de l'ikea per i vaig veure que també hi havia matalassos, algú els ha provat?
Mil gràcies,
Ardid, (una mare dubtosa de tot).
Ha arribat l'hora de passar la peque del moises al bressol i hem de comprar un matalàs per aquest últim, i la veritat és que no acabem de tenir clar quin tipus comprar (làtex, motlles, viscolàstica...). Amb els de viscolàstica he vist preus molt diversos i no sé ben bé en què hi pot anar la diferència, sembla com si alguns només portessin una planxa de viscolàstica a sobre d'una altra d'espuma, no sé. Em podeu aconsellar o dir-me quin vau comprar vosaltres i si n'esteu contentes. I per demanar, on el vau comprar i el preu orientatiu. Per casa dels meus pares, on hi passarà alguna matins quan jo comenci a treballar, vam comprar un bressol de l'ikea per i vaig veure que també hi havia matalassos, algú els ha provat?
Mil gràcies,
Ardid, (una mare dubtosa de tot).

Re: QUIN MATALÀS VAU COMPRAR PEL BRESSOL?
Jo vaig comprar el matalàs d'Ikea i molt bé!! N'hi ha de tres gruixos diferents i el nostre és el del mig.
Són matalassos senzillets, d'escuma, però jo crec que van bé.
Són matalassos senzillets, d'escuma, però jo crec que van bé.
Nosaltres en tenim un de làtex i n'estem molt contents! Crec recordar que em va costar 120€ però no t'ho puc assegurar.
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Nosaltres també vam comprar el d'Ikea, com la Carme74 i cap queixa fins ara
Em sembla que és el SULTAN DRÖMMA.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
nosaltres el vam comprar de latex, i molt contents! L'unic que ens van dir es que per tema escapes de pipi s'hi ha de posar el protector de plastic (pq el latex no vol humitat), i el protector no es aconsellable pq el latex vol respirar.... o sigui que lo que ens van dir que era INDISPENSABLE per compensar aixo era que el somier no fos mai una fusta sencera, que hi haguessin forats o lamines perque pogues respirar per sota i que li donessim voltes....
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Jo he comprat un de motlles al Mobiprix, 60 Euros de mides 80*130 pq és una cuna d'akelles convertibles.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |