bebé que ronronea???
bebé que ronronea???
Tinc una dubte, la meva nena a vegades quan dorm "ronronea", intenteu tancar la faringe i treieu l'aire, no sé si m'explico, ho fa nomès a vegades i de repent deixa de fer-ho i no torna a fer-ho fins potser unes hores i de dia no la sento que ho fagi, i a vegades si li moc el cap no ho fa, a algú li pasa????
Re: bebé que ronronea???
ostres, així que la Yai fa la gateta?? jo diria que és totalment normal. Deu estar somiant!!!
si et serveix de consòl, per coses rares, el meu turraines mòbil és tot un expert. Quan dorm fa el mussol. Fa... aviam si em surt, eh... un .... '' iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh''!!!! I només ho fa quan dorm. Fa un riure!!!! i segur que està somiant!!!
aix aquests peques...
ens veiem aviaaaaaaaaaat guapes!!
si et serveix de consòl, per coses rares, el meu turraines mòbil és tot un expert. Quan dorm fa el mussol. Fa... aviam si em surt, eh... un .... '' iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh''!!!! I només ho fa quan dorm. Fa un riure!!!! i segur que està somiant!!!
aix aquests peques...
ens veiem aviaaaaaaaaaat guapes!!
L'Aleix fa sorollets de tot tipus! Sembla el Baby sorollets...
De vegades són sons guturals, de vegades com amb el nas, suposo que és normal, a la visita dels 2 mesos li pensava preguntar a la pediatra. 
De vegades són sons guturals, de vegades com amb el nas, suposo que és normal, a la visita dels 2 mesos li pensava preguntar a la pediatra. 
La Daniela sempre ho fa quan vol dormir, jo dic que canta a la Son...és com si es cantés fins que es queda ko. Un cop dormida, ja no ho fa. 

- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
En Bernat abans roncava... des dels primers dies. Ara ja no, el que sí fa és aquesta cantarella que dieu abans d'adormir-se!
jeje
El Pau també es canta una cançoneta per dormir i es com dieu tal qual
xo només ho fa quan va al cotxet o en cotxe, a la cuna no.
Fa molta gràcia, sí.
El Pau també es canta una cançoneta per dormir i es com dieu tal qual
xo només ho fa quan va al cotxet o en cotxe, a la cuna no.
Fa molta gràcia, sí.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |