cuando pueden usar almohada??

Els hàbits de dormir.
akane2008
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

cuando pueden usar almohada??

EntradaAutor: akane2008 » dj. jul. 16, 2009 10:24 am

hoy nos ha surgido la duda sobre cuándo se les puede poner las almohadas a los bebes. yo a la peque le tengo puesta la almohada en el cambiador porque como ahora se revela a la hora de cambiar el pañal y se empeña en estar sentada me he dado cuenta de que con la almohada se queda tumbadita y es porque esta agustito... asi que hoy pensabamos si tal vez ya se la podemos poner para dormir, la semana que viene cumplira los 11 meses...
sabeis si es a partir del año??? vamos, como llame a la enfermera para preguntarle sólo eso me manda a paseo!
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: cuando pueden usar almohada??

EntradaAutor: mireiafor » dj. jul. 16, 2009 10:57 am

Jo no li vaig posar fins que el vaig canviar a un llit sense barrots, cap els 2 anys i una de molt baixeta, però si al teu nen li agrada... zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. jul. 16, 2009 11:13 am

Jo li vaig posar abans de l'any i no una sinó dos una per el cap i l'altra perque l'agafés com si fós un ninot i ara al seu lllit gran ja porta un coixí de gran però una mica més baixet. No crec que hi hagi cap problema si ell està més còmode...
akane2008
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

EntradaAutor: akane2008 » dj. jul. 16, 2009 11:21 am

es que em dona la sensació de que ella estarà més còmode. la meva en comptes d'un coixí s'abraça al llençol, no cal dir que al seu bressol sembla que ha passat un exercit de tant que es mou però m'he fixat que sempre agafa el llençol i s'adorm abrçant-lo com la teva abraça el coixí.
el que em fa una mica de por és allò que diuen que hi ha més riscos d'ofegar-se... i és per això que no sé si es millor esperar o no...
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::