Utilitzeu coixí?
Utilitzeu coixí?
Hola! doncs això, la meva nena té 11 messos i per la nit dorm amb un pijama de vellut i a sobre el pijama manta, perque l´edredó se´l treu i dorm destapada. Quan la poso a dormir, comença a donar voltes fins que acaba amb el cap als peus del llit,recolçada sobre l´ededó,que està doblegat... Interpreto que li agrada dormir sobre algo tovet... Li he comprat un coixí pero a la botiga m´han dit que finsels dos o tres anys no és recomanable...Vosaltres l´utilitzeu?? Gràcies!!!!
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Re: Utilitzeu coixí?
La meva filla dorm amb pijama i sac de dormir perquè no s'està quieta i no aguanta a la mateixa posició tapadeta amb l'edredó. També sempre comença a donar voltes i es posa a damunt l'edredó amb el cap als peus del llit i nosaltres vàrem deduir el mateix que tu. Però li vàrem posar el coixí i fa exactament el mateix i el coixí acabava fet un nyoc al llit o sigui que li hem tornar a llevar.
Al meu nen té ara 8 mesos i desde Reis dorm a la seva habitació ja fins aleshores dormia amb nosaltres en el moises . Jo li poso un pijama sencer i l'edredó i no tinc cap problema perque no es destapa. Desde que dorm en la seva cuna li he posat un coixi i dorm perfectament. Es molt tovet i de grosor no arriba a un ditet i la veritat es que dorm tota la nit sense cap tipus de problema.
Hola, la meva nena té 26 mesos i no dorm amb cap coixí. També es mou bastant i no la puc tapar amb res, així que tinc l'habitació a una bona emperatura perquè pugui dormir només amb el seu pijama sencer.
els meus ténen dos anys i dormen amb pijame i pijame manta perquè dónen més voltes pel llic que el 29...........i dormen sense coixí. A la guarde si, perquè dormen amb les tombonetes que fan la panxa, però a casa no, i de moment no tenim intensió de posar-ne......
El meu fill gran té 3 anys i mig i de sempre que s'ha mogut moltíssim a la nit. De més petit, utilitzava un pijama manta i ho mig solucionàvem, ara ell mateix, comença a demanar que vol dormir amb coixí, però quan li posem, es continua movent, i acaba no utilitzant-lo.
Jo també em preguntava quan és l'edat idònea per posar-los'hi el coixí.
Jo també em preguntava quan és l'edat idònea per posar-los'hi el coixí.
Tots ens hem fet aquesta pregunta, sembla ser...
L'Aleix dorm amb pijama i sac de dormir. No hi tinc cap edredó al llit, el seu litet només porta el llençol de sota. Quan dorm amb mi a vegades utilitza el coixí, però sol no se'n queixa pas. Així que de moment no li poso. a més gairebé sempre dorm boca avall i crec que encara no sabria treure'l i posar-se'l.
L'Aleix dorm amb pijama i sac de dormir. No hi tinc cap edredó al llit, el seu litet només porta el llençol de sota. Quan dorm amb mi a vegades utilitza el coixí, però sol no se'n queixa pas. Així que de moment no li poso. a més gairebé sempre dorm boca avall i crec que encara no sabria treure'l i posar-se'l.
Nosaltres li vam demanar a la pediatra i ens va dir que fins a partir de l'any millor que no li poses.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |