sac al llit

Els hàbits de dormir.
nones
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. des. 04, 2008 8:33 pm

sac al llit

EntradaAutor: nones » dl. març 15, 2010 2:34 pm

bona tarda!
m'agradaria saber que teniu vosaltres al llit, llençol o nòrdic o feu servir el sac?
MOLTES G`RACIES
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: sac al llit

EntradaAutor: Muntcat » dl. març 15, 2010 2:38 pm

Després de provar-ho tot vam comprar un sac d'aquests sense mànigues i tan de bo l'hagués comprat ja amb el gran. Li va de conya!
Imatge
irene2006
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. març 15, 2010 3:07 pm

Hola!!! neu:-D
Doncs depèn de la edat del nen/a. El meu fill fins els 2 anys va fer servir una sac d´aquests que se li posen a sobre del pijama, perquè es desarropava casi sempre tota la nit, i d´aquesta manera sempre estava abrigat, pero amb els 2 anys i mig, quan ja va passar al seu llit, li vam posar el edredó nòrdic, agafat amb les famoses cintes de goma de tota la vida, i s´ha trobat super agust. Encara que es mogui al llit, no es mou el nòrdic, i sempre està calentó, i ja s´ha acostumat a no moure´s tant, i ja dorm com un homenet, je, je!! neujor:-)
Haviam cóm et prova a tú!!!!
Que vagi bé!! :ok:
ImatgeImatge
nones
Entrades: 37
Membre des de: dj. des. 04, 2008 8:33 pm

EntradaAutor: nones » dl. març 15, 2010 3:20 pm

quines són aquestes famosos cintes? ella fa servir nòrdic però es fa un lio amb el llençol, n`prdic que no sabem si passar a un sac, té 13 mesos
irene2006
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. març 15, 2010 3:55 pm

Hola nones!!!
Doncs això que explico de les cintes de goma es diu en realitat "pinza sujeta sábanas", una part és una pinça amb la qual s´agafa la roba de llit (llençol, nòrdic, etc,...) i l´altre banda és la cinta de goma que s´ata al somier del llit, d´aquesta manera la roba de llit sempre està al seu lloc.
No sé si ho he explicat gaire clar,.... pero en cuansevol tenda de puericultura saben el que és i ho tenen, i ho podràs veure millor, i ho entendràs millor, je, je,... i sino, per internet, busca "pinza sujeta sábanas" i veuràs el que és, he intentat adjuntar una foto a aquest missatge pero no em surt,...
Espero haver-te ajudat una mica més, pero el millor és veure-ho "in situ",...
Ja explicaràs!!!
ImatgeImatge
Montse P
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

EntradaAutor: Montse P » dl. març 15, 2010 4:17 pm

Pels nostres bessons de 6 mesos fem servir els sacs, i cal dir que ens van DE CONYA!!! Jo no els havia vist mai fins que ens els va regalar una amiga de França, que ella n'havia utilitzat amb els seus nens, i n'estava molt contenta, i realment ens han anat molt bé. La nena és molt bellugadissa, i amb els sacs sempre està calentona, i hi dorm perfectament.
:mumint: :mumint:

Ara començarem a buscar uns sacs més grans per la primavera. També és molt còmode si els has d'agafar a la nit, perquè els pots tenir als braços sense por que es refredin; a part, no cal fer els llitets, que amb les baranes és una mica complicat!!!
Jo crec que pel que valen val la pena provar-ho, i segur que et convencerà!
Laiala
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:16 am

EntradaAutor: Laiala » dl. març 15, 2010 6:54 pm

Hola,
jo amb el meu fill he fet servir aquests sacs des dels tres mesos fins ara (18), i van molt bé. N'hi ha de gruixuts i de prims, i si anem a algun lloc que fa molt fred hi afegeixo un edredonet o manta fineta per sobre.
Per cert, en vaig trobar amb mànigues desmontables al www.Kiabi.es, ho provaré ara amb la petitona que ha de néixer d'aquí a pocs dies.
De sacs, n'hi ha de tots els preus, si no vols fer una gran inversió de moment he vist que n'hi ha a l'IKEA baratets.
La vida és com anar en bicicleta. Si no avances, caus.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. març 16, 2010 8:07 am

Hola noies!

nones, l'Arnau dorm al bressol amb llençols i nórdic, per què fins ara no es movia gaire, però vaig comprar un saquet a l'IKEA molt econòmic i ara l'hauré de fer servir, per què comença a moure molt les cames i es destapa.

Per provar, vaig agafar el més baratet. És aquest i val 9,99€. Això sí, és fins els 6 mesos:

Imatge

Però també tenen aquest, per a més de 6 mesos, que val 15,95€:

Imatge
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dc. març 17, 2010 9:15 am

Hola,

una pregunta, perquè els saquets no porten mànigues?? A mi me n'han deixat un però em fa cosa deixar-lo al llit només amb el saquet perquè jo només li poso per dormir el body i el pijama. Els hi poseu alguna cosa més llavors?
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. març 17, 2010 5:00 pm

Hola Lele,

L'Arnau l'estrenarà aquesta nit i li posaré a sobre del pijama (sota del pijama porta body i el pijama és gruixudet). Amb això jo crec que és suficient, de fet, és el mateix que quan dorm amb el nòrdic. Ell sempre dorm amb les mans per fora, però ara es comença a destapar del tot.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::