Per curiositat, algú fa lactancia artificial i collit?
Per curiositat, algú fa lactancia artificial i collit?
Aquesta nit, en un dels molts moments en que donava el pit a la meva filla, se m'ha ocorregut aquesta pregunta. I la veritat és que m'agradaria saber si hi ha algú que ho fa!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Onavis
Re: Per curiositat, algú fa lactancia artificial i collit?
Nosaltres!!
vam començar fent LM, després Lactància Mixta però a les nits sempre prenia teta, i als sis mesos com que va començar a dormir tota la nit del tirón i durant el dia qüasi no prenia pit, doncs vam acabar amb els bibes, cada cop tenia menys lleteta, jo...
Però sempre sempre ha coallitat amb nosaltres, lo important és tenirlo a propet meu! (encara que ara ja volem començar a desallotjarlo... doncs ja no sestà tan ample com abans!!)
vam començar fent LM, després Lactància Mixta però a les nits sempre prenia teta, i als sis mesos com que va començar a dormir tota la nit del tirón i durant el dia qüasi no prenia pit, doncs vam acabar amb els bibes, cada cop tenia menys lleteta, jo...
Però sempre sempre ha coallitat amb nosaltres, lo important és tenirlo a propet meu! (encara que ara ja volem començar a desallotjarlo... doncs ja no sestà tan ample com abans!!)
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Nosaltres també, jo no vaig poder donar-li el pit, vam començar amb LMixta però deseguida vam passar a LA. I des que l'Alba té 15 dies (i ja té 5 mesos) fem collit.... ara quan comenci el bon temps la volem portar al seu bressol... a veure com va! 

Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Hola a totes!
Normalment es relaciona molt el collit amb la lactancia materna, però ja veig que no és així!
Merci per respondre'm i treure'm l'intriga!
Onavis
Normalment es relaciona molt el collit amb la lactancia materna, però ja veig que no és així!
Merci per respondre'm i treure'm l'intriga!
Onavis
Hola onavis,
doncs jo des dels 2 mesos i mig que faig LA - ara ja té 14 mesos- i moooltes nits ha dormit amb nosaltres, i encara ho fem si es desperta a mitja nit i no pot dormir, la posem a dormir amb nosaltres i cap problema, s'adorm a l'instant.
doncs jo des dels 2 mesos i mig que faig LA - ara ja té 14 mesos- i moooltes nits ha dormit amb nosaltres, i encara ho fem si es desperta a mitja nit i no pot dormir, la posem a dormir amb nosaltres i cap problema, s'adorm a l'instant.
Nosaltres vam fer LM exclusiva fins els 3mesos i mixta amb pit a la nit fins els 6.5mesos. Però sempre l'hem posat al llit amb nosaltres si és desperta a mitja nit, ara: ella dorm genial i nosaltres regular perque és mou moltíssim i fa servir el meu coll de coixí!!

Hola noies, jo no sabia que aixo tenia un nom, el nostre fill dorm amb nosaltres des del primer dia de vida gairebe, i ara ja te 21 mesos, jo el poso a dormir al seu llit i cap a les dues, tres... ell es desperta i per tal de que no plori i ens deixi dormir el porto al nostre llit. El problema es que m'han dit que aixo pot portar-li pors i inseguretats, no se amb que ho relacionen pero em te una mica preocupada.
Algu en sap alguna cosa??
Algu en sap alguna cosa??

jo faig L.M encara a les nits i desde el primer dia cuant ella s´adorm la paso al seu bressol perque
nosaltres som molt calurósos i no podiem dormir d´aquesta manera la nena dorm i nosaltres també
nosaltres som molt calurósos i no podiem dormir d´aquesta manera la nena dorm i nosaltres també
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |