Sac babybag per dormir ara que ve el bon temps?
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Sac babybag per dormir ara que ve el bon temps?
Hola a totes!
A veure si les mamis que teniu els nens més grans em podeu ajudar...
Resulta que akest hivern el Jan ha provat el sac babybag d'hivern, i molt bé, ens ha agradat molt pq a no ser que estigues malalt o per la boca ha sigut com si amb el sac sapigues que es hora de dormir i a aprés a adormir-se solet, sense res més que el sac.
Ara tinc por que a l'estiu si no li poso el sac es pensi que es hora de seguir jugant i no s'adormi, pero es que a casa nostra fa molta calor i no se si comprar-li el de l'estiu.
A l'estiu passat dormia amb bolquers i sense tapar ni res.
Que heu fet les altres a l'estiu?
Moltes gràcies i petonets

A veure si les mamis que teniu els nens més grans em podeu ajudar...
Resulta que akest hivern el Jan ha provat el sac babybag d'hivern, i molt bé, ens ha agradat molt pq a no ser que estigues malalt o per la boca ha sigut com si amb el sac sapigues que es hora de dormir i a aprés a adormir-se solet, sense res més que el sac.
Ara tinc por que a l'estiu si no li poso el sac es pensi que es hora de seguir jugant i no s'adormi, pero es que a casa nostra fa molta calor i no se si comprar-li el de l'estiu.
A l'estiu passat dormia amb bolquers i sense tapar ni res.
Que heu fet les altres a l'estiu?
Moltes gràcies i petonets

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Re: Sac babybag per dormir ara que ve el bon temps?
El meu fill a l'estiu (quan fa més calor) sempre acaba dormint només amb els bolquers. És molt calorós i no tenim aire acondicionat. Com a molt algun cop li he posat una samarreta però de tirants, però ni pijama ni res.
Penso que amb el sac tindrà calor, però entenc que t'ho plantegis si és que s'ha acostumat a dormir amb ell.
Noia, no puc ajudar-te més. Jo no el compraria el sac per molt d'estiu que diguin que és...
Penso que amb el sac tindrà calor, però entenc que t'ho plantegis si és que s'ha acostumat a dormir amb ell.
Noia, no puc ajudar-te més. Jo no el compraria el sac per molt d'estiu que diguin que és...
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
La Marta l'hiverns passat ja va fer servir el sac de dormir. A l'estiu dormia amb pijama curt i sense tapament. Li posàvem l'aire acondicionat una estoneta abans d'anar a dormir. I aquest hivern hem continuat dormint amb sac. Ella no ha notat diferència 

- mafalda75
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
Jo al Marc li he comprat el sac Grobag de gruix 1.0 per l'entretemps, tot i que encara no l'ha estrenat (l'he comprat avui
).
Ja fa dos dies que amb el sac més gruixut, quan l'anava a veure, tenia el cap tot suat, perquè és molt calorós. Així que a partir d'ara, el més primet fins que vingui la calor de veritat. Llavors amb body o amb bolquers, només.
Tranquila, al Marc també li agrada molt dormir amb el sac, però a la migdiada o al cole, per exemple, en dorm sense, i ell tan feliç.
Segur que el Jan no notarà molt el canvi
!
).Ja fa dos dies que amb el sac més gruixut, quan l'anava a veure, tenia el cap tot suat, perquè és molt calorós. Així que a partir d'ara, el més primet fins que vingui la calor de veritat. Llavors amb body o amb bolquers, només.
Tranquila, al Marc també li agrada molt dormir amb el sac, però a la migdiada o al cole, per exemple, en dorm sense, i ell tan feliç.
Segur que el Jan no notarà molt el canvi
Holaaa!!
L'Èric dorm amb el sac des de principi d'hivern pq es destapava sempre i quan dorm de dia s'adorm igual sense sac. Prova-ho un dia a veure com va la migdiada, si té son dormirà igualment.
Jo al meu petit que va néixer l'agost passat ja el feia dormir només amb bolquer i aquest any faré igual, si jo tinc calor ell també, amb lo calorós que és...
Sort amb la prova del sac!!!
L'Èric dorm amb el sac des de principi d'hivern pq es destapava sempre i quan dorm de dia s'adorm igual sense sac. Prova-ho un dia a veure com va la migdiada, si té son dormirà igualment.
Jo al meu petit que va néixer l'agost passat ja el feia dormir només amb bolquer i aquest any faré igual, si jo tinc calor ell també, amb lo calorós que és...
Sort amb la prova del sac!!!

- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo li estic fent un saquet a la Txell (primet)... quan l'acabi, serà l'estiu ja, pq al pas q vaig....
També he pensat, de fer-li un saquet, però de roba de llençol (sense gruix ni res) per l'estiu. És q jo encara q sigui ple mes d'agost, necessito tapar-me una miqueta amb el llençol pq sino refredat al canto, i tinc por q la nena hagi sortit a mi en això (amb lo de no suportar els peus calents, sí q ha sortit a mi...).
Aquesta nit, però, he vist q ja no li puc posar el sac "gruixut" pq tenia el cap ben moll de la suada q ha fet (i això q li vaig treure el pijament i la vaig deixar amb el body de m/ll). POtser q m'espavili a acabar-li ja...
També he pensat, de fer-li un saquet, però de roba de llençol (sense gruix ni res) per l'estiu. És q jo encara q sigui ple mes d'agost, necessito tapar-me una miqueta amb el llençol pq sino refredat al canto, i tinc por q la nena hagi sortit a mi en això (amb lo de no suportar els peus calents, sí q ha sortit a mi...).
Aquesta nit, però, he vist q ja no li puc posar el sac "gruixut" pq tenia el cap ben moll de la suada q ha fet (i això q li vaig treure el pijament i la vaig deixar amb el body de m/ll). POtser q m'espavili a acabar-li ja...

- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
El meu a l'estiu dorm amb bolquer (o bodi de tirants) i el sac d'estiu, molt primet. No caldria, però ell associa que quan li poso el sac és l'hora de dormir. I és com si portés un llençolet fi.
Bona nit!
Bona nit!
Hola noies!
L'Arnau ha estat dormint amb un saquet d'hivern fins fa unes poques setmanes que vaig comprar un altre de més prim. Aquest, serà el seu primer estiu, però aquí a casa també fa caloreta i no tenim aire, així que ja ho anirem veient. De totes maneres, quan dorm durant el dia ho fa sense el saquet. Jo també crec que si té son, dormirà igualment sense sac, prova-ho a veure què tal.
L'Arnau ha estat dormint amb un saquet d'hivern fins fa unes poques setmanes que vaig comprar un altre de més prim. Aquest, serà el seu primer estiu, però aquí a casa també fa caloreta i no tenim aire, així que ja ho anirem veient. De totes maneres, quan dorm durant el dia ho fa sense el saquet. Jo també crec que si té son, dormirà igualment sense sac, prova-ho a veure què tal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |