Fa 1 setmana que fa el tonto a les nits!!!!!!! HELP!!!!
Fa 1 setmana que fa el tonto a les nits!!!!!!! HELP!!!!
Noies, el peke te 10 mesos i desde sempre ha dormit i ha menjat molt be. Desde el mes de desembre que li estant intentant sortir les dents, pero no acaban de trencar. Fa mes o menys una setmaneta que no dorm be per les nits, es desperta molt, busca el xumet, no deixa de donar voltes.......... un xou. He mirat de no tapar-lo tant, de que no dormi res durant la tarda, que es cansi molt (el tinc dormint a les 21 o abans!!!!), d'anar a la piscina, relaxar-lo, massatges, apiretal, pijama d'estiu, ............... i seguim igual.
Em podeu dir alguna cosa nova o algo que no fagi?????????? Moltes gracies.
Em podeu dir alguna cosa nova o algo que no fagi?????????? Moltes gracies.

Re: Fa 1 setmana que fa el tonto a les nits!!!!!!! HELP!!!!
Jo només et puc dir que paciència. Nosaltres vam estar una època que molt bé, i per dents, o que es va posar malalt, torne-m'hi, es despertava molts cops cridant, i plorant molt i ara cada nit acaba al nostre llit, perquè sino no dorm ningú.
Si, amb nosaltres passa el mateix. Començar dormint al bressol, pero a les 5 del de mati JA NO PUC MES i el fico al llit!!!!!!! Llavors no es que millori, per al menys no m'haig d'aixecar. Tambe dorm be i el posso a sobre del meu cos, pero no es plan!!!!!
Algu ha provat els collars d'ambar????? Van be????? On es poden trobar???????
Algu ha provat els collars d'ambar????? Van be????? On es poden trobar???????

Em sembla que la majoria dels nens passen temporades que dormen pitjor que de normal, i a vegades no hi ha cap motiu clar. Jo el que et diria és que miris de tenir paciència i fer-li aprendre a tornar-se a adormir al seu llit.
Nosaltres també fèiem com tu, ens el emportàvem al nostre llit i al cap d'una estona s'adormia, però com tu dius: no és plan, pq després hauràs de fer això sempre més, i ni tu ni el nen no descanseu com cal.
Nosaltres una nit quan es va despertar el vam deixar al seu llit. Hi anàvem cada cinc minuts o menys, però no l'agafàvem a coll. El posàvem bé, li acostàvem les pipes i el nino i li dèiem que havia de dormir al seu llit (sembla que siguin molt petits, però ja ho entenen perfectament), que l'estimàvem molt, etc etc.... Aquell dia ens vam passar així una hora, però l'endemà ho vam tornar a fer i ja només va ser mitja horeta, i al tercer dia ja no es va despertar ni un sol cop en tota la nit. I des de llavors ha estat així, a no ser que hagi estat malalt o el despertin els veïns, però llavors hi anem, i només de veure'ns entrar a l'habitació, sense dir-li res, ja es torna a estirar ell solet, i jo només l'abrigo i li dic bona nit.
Espero que us en sortiu i que aconseguiu que dormi bé! Sort!!!
Nosaltres també fèiem com tu, ens el emportàvem al nostre llit i al cap d'una estona s'adormia, però com tu dius: no és plan, pq després hauràs de fer això sempre més, i ni tu ni el nen no descanseu com cal.
Nosaltres una nit quan es va despertar el vam deixar al seu llit. Hi anàvem cada cinc minuts o menys, però no l'agafàvem a coll. El posàvem bé, li acostàvem les pipes i el nino i li dèiem que havia de dormir al seu llit (sembla que siguin molt petits, però ja ho entenen perfectament), que l'estimàvem molt, etc etc.... Aquell dia ens vam passar així una hora, però l'endemà ho vam tornar a fer i ja només va ser mitja horeta, i al tercer dia ja no es va despertar ni un sol cop en tota la nit. I des de llavors ha estat així, a no ser que hagi estat malalt o el despertin els veïns, però llavors hi anem, i només de veure'ns entrar a l'habitació, sense dir-li res, ja es torna a estirar ell solet, i jo només l'abrigo i li dic bona nit.
Espero que us en sortiu i que aconseguiu que dormi bé! Sort!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |