quin tipus de pijama utilitzen ara per dormir?
quin tipus de pijama utilitzen ara per dormir?
Doncs això, la meva petitona de 5 mesets sua molt del cap i no sé quin pijama posar-li, no sé si posar-li maniga llarga sense bodi de maniga curta a sota o bé posar-li bodi maniga curta i damunt pués pijama de màniga curta. Bueno no sé si m'enteneu o maniga curta i a sota bodi també maniga curta o només la màniga llarga i a sota res. VAJA LIO M'HE FET, BUENO VOSALTRES COM HO FEU?
Re: quin tipus de pijama utilitzen ara per dormir?
Hola Anabel!
Jo fins, ara a la meva petitona d'11 mesos, li posava pijama de màniga llarga primet, sense bodi a sota, només bolquer i pijama... Aviat hauré passar als pijames de màniga curta, però em fa por que agafi fred a la nit...
Jo fins, ara a la meva petitona d'11 mesos, li posava pijama de màniga llarga primet, sense bodi a sota, només bolquer i pijama... Aviat hauré passar als pijames de màniga curta, però em fa por que agafi fred a la nit...
en Pau va amb un pijama de pantalons curts i màniga curta, sencer. I va estupendu!
vols dir que li has de posar body a sota? ja fa bastanta calor, eh! en tot cas, posali el llarg sense res a sota, però en quatre dies li pots posar el pijamet, curt, si no es destapa a la nit!
vols dir que li has de posar body a sota? ja fa bastanta calor, eh! en tot cas, posali el llarg sense res a sota, però en quatre dies li pots posar el pijamet, curt, si no es destapa a la nit!
Hola.
A l'Èric no n'hi hem posat mai de body sota el pijama, ni a plè hivern. Que dorms amb algo sota el pijama tu? Doncs si tu no hi dorms pq ells si? Si nosaltres tenim calor ells també. L'Èric es destapa molt i a l'hivern anava amb pijama d'hivern i el posava en un saquet d'aquests per dormir pq no es destapés i sense llençols ni mantes i ha estat perfecte i ara amb saquet d'estiu com a llençol pq no estigui en pijama únicament i pijama estiu primet maniga llarga però aviat sense saquet i per sobre el llit amb pijamet d'estiu, i a plè estiu amb bolquer i prou.
Això cadascú com li sembli però jo no sóc d'abrigar-los mes per si ténen fred. I si ténen calor què? La solució es fer com vagis tu mes o menys pq la temperatura corporal es gairebé igual.
Espero haver ajudat amb alguna cosa...
A l'Èric no n'hi hem posat mai de body sota el pijama, ni a plè hivern. Que dorms amb algo sota el pijama tu? Doncs si tu no hi dorms pq ells si? Si nosaltres tenim calor ells també. L'Èric es destapa molt i a l'hivern anava amb pijama d'hivern i el posava en un saquet d'aquests per dormir pq no es destapés i sense llençols ni mantes i ha estat perfecte i ara amb saquet d'estiu com a llençol pq no estigui en pijama únicament i pijama estiu primet maniga llarga però aviat sense saquet i per sobre el llit amb pijamet d'estiu, i a plè estiu amb bolquer i prou.
Això cadascú com li sembli però jo no sóc d'abrigar-los mes per si ténen fred. I si ténen calor què? La solució es fer com vagis tu mes o menys pq la temperatura corporal es gairebé igual.
Espero haver ajudat amb alguna cosa...

- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
A mi em fa pànic que la nena es refredi (toco fusta, en cinc mesos no ha agafat res) i ara li poso body de màniga curta i pijama fresc de màniga llarga. Jo per dormir sóc bastant fredolica i fins a mitjans/finals de juny dormo amb pijama de màniga llarga i nòrdic. Potser sóc exagerada, però de moment no se m'ha queixat 

Jo li posava màniga llarga primet sense res a sota. I fa dos nits, com que encara no tinc pijames d'estiu, dorm amb bodi de màniga curta.
Elidé ha escrit:A mi em fa pànic que la nena es refredi (toco fusta, en cinc mesos no ha agafat res) i ara li poso body de màniga curta i pijama fresc de màniga llarga. Jo per dormir sóc bastant fredolica i fins a mitjans/finals de juny dormo amb pijama de màniga llarga i nòrdic. Potser sóc exagerada, però de moment no se m'ha queixat
La Clàudia també dorm així!!amb body curt i pijameta llarg finet.Crec que tant petita encara es aviat posar-li curt...nose però no la trobo suada ni res.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
la nostra no soporta que la tapem... i per tant hem de pensar que NO podem comptar amb la roba de llit (i te gairebe 3 anys)
Fins fa quatre dies (mentre jo em tapava amb el cobrellit), n'hi posavem 2 de maniga llarga, perque si jo a la nit em tapava... ella no es tapava!
Ara dorm amb 1 sol pijama fresquet de m/ll. Perque jo ja no em tapo, i també li hem tret ja els mitjonets.
Jo ara ja començo a dormir amb m/c... o sigui que aviat li posarem maniga curta i pantalo 3/4!
MAI li hem posat body a sota!
I jo crec que... millor pecar una miqueta de mes que de menys. Si tenen calor, es despertaran i ja ens n'adonarem...
Fins fa quatre dies (mentre jo em tapava amb el cobrellit), n'hi posavem 2 de maniga llarga, perque si jo a la nit em tapava... ella no es tapava!
Ara dorm amb 1 sol pijama fresquet de m/ll. Perque jo ja no em tapo, i també li hem tret ja els mitjonets.
Jo ara ja començo a dormir amb m/c... o sigui que aviat li posarem maniga curta i pantalo 3/4!
MAI li hem posat body a sota!
I jo crec que... millor pecar una miqueta de mes que de menys. Si tenen calor, es despertaran i ja ens n'adonarem...
Jo fa dos dies que li he tret el bodi per dormir. Ara dorm amb pijama de cotó prim de màniga llarga i mitjons.
També depèn molt del clima que tingueu, de si l'habitació és freda o al contrari més calurosa, de si el nen es destapa...com veus hi ha opinions ben diferents! Jo crec que és molt personal, si us hi fixeu algunes de nosaltres dormim encara amb nòrdic!! i d'altres segurament més d'estiu....
El nostre fill no és calurós, per això encara no l'he posat de màniga curta
També depèn molt del clima que tingueu, de si l'habitació és freda o al contrari més calurosa, de si el nen es destapa...com veus hi ha opinions ben diferents! Jo crec que és molt personal, si us hi fixeu algunes de nosaltres dormim encara amb nòrdic!! i d'altres segurament més d'estiu....
El nostre fill no és calurós, per això encara no l'he posat de màniga curta
Jo aquesta també setmana tot just li he tret el body i ara dorm només amb pijama m/ll molt primet
hola!
la meva nena té 4 mesos i mig i fa una setmana que dorma amb pijama d'estiu (pantaló curt i màniga curta). Jo la notava molt calenta sempre fins que fa uns dies ens va dir amb una marranada que tenia calor i vam captar la idea. Des de llavors, la porto amb màniga curta pel carrer i porto una jaqueta a la bossa per si de cas fa més fresca.
la meva nena té 4 mesos i mig i fa una setmana que dorma amb pijama d'estiu (pantaló curt i màniga curta). Jo la notava molt calenta sempre fins que fa uns dies ens va dir amb una marranada que tenia calor i vam captar la idea. Des de llavors, la porto amb màniga curta pel carrer i porto una jaqueta a la bossa per si de cas fa més fresca.
doncs jo tot lhivern amb body i pijama gruixut i pijama manta!!! depèn de cada casa, i la fresca que hi faci.
jo li poso pijama llarga senser nomes amb el bolquet, peró no li tapo, per aixo li deixo el pijama de maniga llarga encara perque dona moltes voltes i es destapa ´.
a l'hivern li poso pijama llarg pero sense body sota y el poso dins d'un sac de dormir així no es desarropa perque es mou molt.
a l'hivern li poso pijama llarg pero sense body sota y el poso dins d'un sac de dormir així no es desarropa perque es mou molt.
Hola!
La meva petita no porta body a sota del pijama. Si dius que sua molt vols dir que li has de posar body.
Ja portem una setmana llarga que la meva dorm amb pijama de maniga curta (ja sigui dues peces o sencer).
La meva petita no porta body a sota del pijama. Si dius que sua molt vols dir que li has de posar body.
Ja portem una setmana llarga que la meva dorm amb pijama de maniga curta (ja sigui dues peces o sencer).
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo em trobo amb el mateix problema, q no sé ben bé què posar-li!
Fins fa un parell de setmanes li posaba un pijament d'aquests de cotó primet amb peus, però clar té calor... Si la poso més fresqueta, com es destapa sempre, tota la nit pateixo de si es refredarà o no...
Tinc una saquet d'estiu, i quan li poso (ahir estava moll i no li vaig posar), doncs li poso una samarreta de m/l i amb el bolquer...
Ahir la vaig posar a dormir també amb una samarreta de m/l i bolquer, i quan vem anar nosaltres a dormir, per variar estava destapada, i li vaig posar un pantalonet curt... ella és calorosa, però clar, a la matinada, refresca una mica... tinc ganes q faci calor de veritat per posar-la ben fresqueta i sense haver de patir...
Fins fa un parell de setmanes li posaba un pijament d'aquests de cotó primet amb peus, però clar té calor... Si la poso més fresqueta, com es destapa sempre, tota la nit pateixo de si es refredarà o no...
Tinc una saquet d'estiu, i quan li poso (ahir estava moll i no li vaig posar), doncs li poso una samarreta de m/l i amb el bolquer...
Ahir la vaig posar a dormir també amb una samarreta de m/l i bolquer, i quan vem anar nosaltres a dormir, per variar estava destapada, i li vaig posar un pantalonet curt... ella és calorosa, però clar, a la matinada, refresca una mica... tinc ganes q faci calor de veritat per posar-la ben fresqueta i sense haver de patir...
hayyyy es que em dona cosa de posar-lo nomes amb un pijama de maniga curta, jo li poso un de maniga llarga finet i així no el tapo ni res...
Nosaltres tampoc li hem posat mai body a sota del pijama, ella és molt calurosa, però es destapa molt, així que de moment la poso a dormir amb un pijama de m/ll però finet, i si em sembla que ha refrescat una mica més aquell dia, doncs li poso més gruixut.
Crec que m'esperarè una mica més a posar-li de m/c.
Crec que m'esperarè una mica més a posar-li de m/c.
Hola, a la Mar no li he posat mai un body sota el pijama.
A l'hivern li poso el pijama de maniga llarga i dins el saquet d'hivern i ara ja fa uns dies que va amb pijama de mániga curta i el su nou saquet d'estiu, perquè sense saquet no sap dormir.
A l'hivern li poso el pijama de maniga llarga i dins el saquet d'hivern i ara ja fa uns dies que va amb pijama de mániga curta i el su nou saquet d'estiu, perquè sense saquet no sap dormir.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo li poso el pijama sencer sense body a sota. Ara que ja fa calor ja li hem tret el sac de dormir i ella més feliç que un jínjol!
La Lia ja és tota una princesa!
Encar que la meva tingui dos anys, ara mateix li estic posant el pijama prim de maniga llarga. Crec que en breus ja li posaré el de màniga curta, però ara mateix, el que et dic.
I crec que l'any passat, vaig fer el mateix.
Salut!!
I crec que l'any passat, vaig fer el mateix.
Salut!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |