arriba el bon temps... com els tapem a la nit?

Els hàbits de dormir.
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

arriba el bon temps... com els tapem a la nit?

EntradaAutor: Lluma » dv. juny 04, 2010 9:12 am

Hola!!

Bé, després de 14 mesos hem decidit desallotjar en Pau del nostre llit! Ja en portem dues i ha estat tot un èxit, no mho esperava! i el més fort de tot és que dorm del tirón, sense despertar-se!! amb nosaltres cada 2 x 3 rabiaba, ens fotia cosses... un desastre! Bé, aquesta és la part positiva, ja que descansem tots, encara que el trobi una micona a faltar... Em sembla que lenyoro més jo a ell que ell a mi :-D :-D
La part negativa... quan el tenia al llit amb mi, el tenia controlat i podia vigilar que no passés fred i anar-lo tapant. Ell es mou molt i els saquets aquells grobag els odia profundament! Ara que està al bressol, com el tapo? aquestes nits mhe aixecat 50 cops per controlar que estigués tapadet i no, tava amb la pota enlaire i ben desbrigat!

Ahir vaig estar buscant per tot Vic el llençol fantasma, però enlloc el tenien, ni tan sols saben què és. He vist per aquí que algunes mares el teniu i que nesteu contentes, possiblement faré una comanda per interpet, Però ... les mares que no el teniu, què utilitzeu?

Pd. No li puc posar un pijama llarg perquè és molt calurós, i al vespre que ho he intentat sha emprenyat moltíssim! Li agrada molt tenir els peuets ''lliures'', i ara dorm amb pelele destiu!

Moooooltes mercès i que Déu us ho pagui!
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: arriba el bon temps... com els tapem a la nit?

EntradaAutor: Ítaca » dv. juny 04, 2010 9:34 am

La meva nena és molt calorosa també, i odia tenir les cametes tapades... a mi q tingui les cametes no em preocupa gaire, em preocupa més q agafi fred per la part de dalt o sigui, q de moment, la poso a dormir amb un body de m/l i ja està. Quan m'aixeco a la nit i veig q està destapada, li tapo una mica les cametes amb un cobrellit primet q tenim, però a la q es mou, torna a destapar-se... i així anem fent.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dv. juny 04, 2010 10:27 am

La meva nena tan a l'hivern com a l'estiu es destapa. A l'hivern dorm amb pijama senser llarg i ara amb pijama-senser de maniga curta.

Si em tingues que aixecar cada cop que es destapa, estaría al seu llit cada 5 minuts.
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. juny 04, 2010 11:48 am

és molt difícil controlar que no es destapin, al meu tampoc l'he pogut posar mai al sac o amb un pijama-manta...ara que ja fa bona temperatura el tinc amb un body de m'aniga curta i uns mitjons de fil i el tapo amb la funda nòrdica però sense el plumón de dins, diuen que el més important és que tinguin tapats pit i peus
Imatge
Imatge
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dv. juny 04, 2010 12:24 pm

La CLaudia també es destapa molt! a l'Hivern amb el saquet ja fem però ara que ja fa caloreta no li dono més importància! a més! ella és molt calurosa! i dorm de maravella jeje
nurkieta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dv. juny 04, 2010 12:25 pm

La meva també és molt calurosa i un belluguet a la nit, sempre es destapa, jo de moment li poso un pijama molt primet de màniga llarga i amb peus, així si es destapa, no té res a l'aire, però amb aquest temps no em preocupa perque a la seva habitació fa calor, o sigui que encara que es destapi, està bé.
ImatgeImatge
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dv. juny 04, 2010 2:23 pm

Hola Lluma, vigatana com jo!!! :p-)

L'Èric tb es destapa al cap de 20 segons d'haver-lo tapat, a més, aquestes cames no paren mai quietes...
Ara dorm amb pijama maniga i pantaló llarg però dels mes prims i prou, està la mar de bé pq mira que quan fa la migdiada deixa el llençol ben moll de la part del cap pobret...
El llençol fantasma que és? Has mirat al món del menut? Suposo que ja deus haver mirat per tot arreu, si és aquell llençol que va cordat amb cremalleres pel costat a nosaltres tampoc ens serveix pq com que es gira tants cops li fa nosa... :-)(-:
Ah! I déu ni do fins ara al vostre llit! L'Èric no hi ha dormit mai, i als 6 mesos cap a la seva habitació al llitet de baranes que hi està com un rei, no suporta dormir amb nosaltres, sempre li ha agradat estar sol i ben ample per voltar d'una banda a l'altre del llit sense noses...jajaja!

Vinga, que encara ens trobarem un dia, a veure si m'hi fixo i reconec el teu peke algun dia! :content:
mamlaboni
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dv. juny 04, 2010 3:25 pm

Hola!
Jo quan la Carla era petita vaig comprar al prenatal una cosa que era com una pinça que es posava al llençol, llavors portava una cinxa que es pasava per sota el llit i a l'altre banda una altre pìnça que es tornava a agafar el llençol i feia que no es pogués destapar. Això era un remei que m'anava molt be i em va valdre super barato.
Rosita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am
Contacta:

EntradaAutor: Rosita » ds. juny 05, 2010 1:52 pm

L'Adrià també es mou molt per la nit i fins i tot dorm al revés al llit. Per això el que fem es posar-li un pijama de màniga llarga finet i aixis ja no em tinc que preocupa durant la nit.
Imatge
Imatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. juny 05, 2010 2:47 pm

Els meus ja dormen només amb els bolquers!
A casa nostra hi fa molta calor i a més ells són molt calurosos! Així que en boles :p-) :p-)
Imatge

Imatge

Imatge
jorann
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

EntradaAutor: jorann » ds. juny 05, 2010 4:55 pm

Hola!!!

El Roger i l'Oriol també dormen totalment destapats. Porten pijama de màniga curta. Cada cop que entro a la seva habitació els tapo, però deseguida tornen a estar destapats, per tant els deixo estar. Suposo que si tinguessin fred es queixarien i com que no diuen res deu ser que estan bé, jeje
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
nurkieta

EntradaAutor: nurkieta » dl. juny 07, 2010 1:22 pm

Aquest últims dies que ha fet tanta calor, ja l'he posat amb màniga curta, i així no sua tant, encara que passa més de mitja nit destapada, però que hi farem!
ImatgeImatge
nurkieta

EntradaAutor: nurkieta » dl. juny 07, 2010 1:24 pm

mamlaboni ha escrit:Jo quan la Carla era petita vaig comprar al prenatal una cosa que era com una pinça que es posava al llençol, llavors portava una cinxa que es pasava per sota el llit i a l'altre banda una altre pìnça que es tornava a agafar el llençol

Jo això ho havia vist amb la meva cosina petita, i els anava molt bé! :ok:
El que jo no ho he fet servir perque alguna vegada que li he posat el llençol ben enganxat a sota del llit, agafava un agobio i una emprenyada perque no es podia destapar, que crec que en el meu cas no es bona solució.
ImatgeImatge
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

EntradaAutor: Raquel_bcn » dc. juny 09, 2010 2:58 pm

La meva nena només té tres setmanes i ja es belluga moltíssim al llitet! sempre me la trobo a l'altra punta de la cuneta, i com que sempre es destapa el que vigilo és que l'habitació estigui a una bona temperatura i ja està, a l'hivern suposo que tindré més problemes ?-)
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
gegette
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

EntradaAutor: gegette » dj. ago. 12, 2010 2:35 am

La meva nena és mooooolt calurosa, com sa mare :r) , així que dorm només amb bolquer i res més! (ni llençol, ni res per tapar-la).
De fet li suen fins i tot els peus, jajaja!!
A l'hivern provaré amb el saquet perquè quan feia més fresca sempre es destapava amb l'edredó que li vam posar.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::