DESPERTAR-LOS DE DIA PQ dormin de NIT???
DESPERTAR-LOS DE DIA PQ dormin de NIT???
Hola!
a veure si em podeu ajudar:
El Xavi hi ha dies que dorm moltissim durant el dia i després a la nit ho passem tots bastant malament (encara que les nits fem tandes d'hora i mitja per la teti); Com ja sabeu tothom que ve per casa em diu "no el deixis dormir de dia" però clar..és MOLT BEBÉ!!!NO em veig capaç de despertar-lo i desvetllar-lo, és més! no crec que sigui bo!!!
Creieu que faig bé respectant-li el son o creieu com "les mares i les sogres i les iaies i les veïnes..." que l'hauria d'anar despertant els dies que dorm tant?????no oi???

El Xavi hi ha dies que dorm moltissim durant el dia i després a la nit ho passem tots bastant malament (encara que les nits fem tandes d'hora i mitja per la teti); Com ja sabeu tothom que ve per casa em diu "no el deixis dormir de dia" però clar..és MOLT BEBÉ!!!NO em veig capaç de despertar-lo i desvetllar-lo, és més! no crec que sigui bo!!!
Creieu que faig bé respectant-li el son o creieu com "les mares i les sogres i les iaies i les veïnes..." que l'hauria d'anar despertant els dies que dorm tant?????no oi???

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Re: DESPERTAR-LOS DE DIA PQ dormin de NIT???
Jo crec que no l'hauries de despertar quan dorm de dia. És molt petit, fa el que necessita. Ja anirà canviant..
Tenir un bebé acabat de néixer a casa és meravellós però també una mica complicat, i si a sobre tothom diu la seva sobre què hi has de fer i com ho has de fer.... confusió servida!!
Els bebès quan neixen no tenen ni idea del que és la nit i el dia ni quan han de dormir o menjar, total a la panxona de la mama sempre estava fosc i podien menjar i dormir quan volien no
???? Doncs ara els hem d'anar acostumant als nostres horaris (i nosaltres a les seves necessitats) però amb sentit comú i molt d'amor. O sigui que crec que tens raó, que el bebé és petit perquè el despertis i el desvetllis perquè després a la nit sí que dormi.
Normalment aconsellen durant el dia tenir-los dormint al menjador per exemple, amb nosaltres fent feina per allà al costat, amb llum i sorolls normals i nosaltres fent vida al seu voltant, i per la nit tenir-los dormint a l'habitació (seva o vostra, l'opció que hagueu triat) però en silenci, en la foscor... així ells mica en mica aniran captant les diferències i aniran habituant el seu rellotge intern al del món en que viuen.
Felicitats per el teu petit, ara mateix em fas mooooooolta enveja!! Ja sé que no és fàcil no dormir per les nits i tenir tantes dubtes i pors, però tenir una coseta als braços que acaba de sortir de dintre teu és una experiència insuperable!! No deixis que ningú t'imposi com has de fer les coses, i menys si va contra el teu instint de mare (aquest mai no falla
)
Els bebès quan neixen no tenen ni idea del que és la nit i el dia ni quan han de dormir o menjar, total a la panxona de la mama sempre estava fosc i podien menjar i dormir quan volien no
???? Doncs ara els hem d'anar acostumant als nostres horaris (i nosaltres a les seves necessitats) però amb sentit comú i molt d'amor. O sigui que crec que tens raó, que el bebé és petit perquè el despertis i el desvetllis perquè després a la nit sí que dormi. Normalment aconsellen durant el dia tenir-los dormint al menjador per exemple, amb nosaltres fent feina per allà al costat, amb llum i sorolls normals i nosaltres fent vida al seu voltant, i per la nit tenir-los dormint a l'habitació (seva o vostra, l'opció que hagueu triat) però en silenci, en la foscor... així ells mica en mica aniran captant les diferències i aniran habituant el seu rellotge intern al del món en que viuen.
Felicitats per el teu petit, ara mateix em fas mooooooolta enveja!! Ja sé que no és fàcil no dormir per les nits i tenir tantes dubtes i pors, però tenir una coseta als braços que acaba de sortir de dintre teu és una experiència insuperable!! No deixis que ningú t'imposi com has de fer les coses, i menys si va contra el teu instint de mare (aquest mai no falla
)- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Hola crissienoa!!
El que fa el teu petit es absolutament NORMAL i evidentment la resposta ja la saps tu mateixa (intuicio de mare) NO el despertis de dia perque dormi de nit, no nomes seria una bestiesa ja es molt petit i ell solet ha d'anar agafant els seus ritmes, sino que els nens com millor dormen de dia, millor dormen de nit, la teoria de que si dormen menys de dia de nit dormen mes es absolutament FALSA.
Tranquil.la i continua com fins ara, donant-li teta sempre que vulgui i sense mirar el rellotge, els primers mesets si el nen es poc dormidor son una mica durillos (t'ho dic per experiencia, el meu no va dormir 4 hores seguides regularment fins als 6 mesos) pero pensa que despres et sentiras TANT i TANT orgullosa de tot el que ara estas fent pel teu peque que no et sabra gens de greu haver fet el que estas fent (no diria el mateix de les mares que anteposen el seu benestar pel damunt del del seu fill).
Ahhh i PASSA de la gent, la mare del nen ets TU i nomes TU i saps perfectament el que millor li conve.
Petons
El que fa el teu petit es absolutament NORMAL i evidentment la resposta ja la saps tu mateixa (intuicio de mare) NO el despertis de dia perque dormi de nit, no nomes seria una bestiesa ja es molt petit i ell solet ha d'anar agafant els seus ritmes, sino que els nens com millor dormen de dia, millor dormen de nit, la teoria de que si dormen menys de dia de nit dormen mes es absolutament FALSA.
Tranquil.la i continua com fins ara, donant-li teta sempre que vulgui i sense mirar el rellotge, els primers mesets si el nen es poc dormidor son una mica durillos (t'ho dic per experiencia, el meu no va dormir 4 hores seguides regularment fins als 6 mesos) pero pensa que despres et sentiras TANT i TANT orgullosa de tot el que ara estas fent pel teu peque que no et sabra gens de greu haver fet el que estas fent (no diria el mateix de les mares que anteposen el seu benestar pel damunt del del seu fill).
Ahhh i PASSA de la gent, la mare del nen ets TU i nomes TU i saps perfectament el que millor li conve.
Petons

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Crissi guapa, ja saps que la meva situació és la mateixa que tens tu. Jo faig el que em va recomanar la comadrona. De dia les persianes obertes. Sense estar-nos dels sorolls quotidians como la tele, rentadora, ...
Jo no el desperto si dorm de dia però si ve algú a casa i el vol agafar li dic que no passa res i si es desperta ja dormirà més per la nit. Però el tio, l'agafen i ni es desperta. Per la nit això seria impensable.
A mi el Marc també hi ha dies que em dorm i després per la nit no i altres que al revés. També hi ha dies que el tinc enganxat com un mico a la teti i altres que li costa més. Crec que fan el que els hi demana el cos.
Petonets dolços.
Jo no el desperto si dorm de dia però si ve algú a casa i el vol agafar li dic que no passa res i si es desperta ja dormirà més per la nit. Però el tio, l'agafen i ni es desperta. Per la nit això seria impensable.
A mi el Marc també hi ha dies que em dorm i després per la nit no i altres que al revés. També hi ha dies que el tinc enganxat com un mico a la teti i altres que li costa més. Crec que fan el que els hi demana el cos.
Petonets dolços.
Hola!
Durant el dia ja faig el que dieu: moltissima claros i no ens estem de parlar tranquilament, de posar la tele o de fer soroll...i a la nit, només unnpunt de llum per no fotre'm de llorus!!
Gracies a totes, jo ja creia que ho feia bé, però a vegades, quan ets tan inexperta necessites que la gent amb més experiencia ho corrobori; MOltes gracies!!
Durant el dia ja faig el que dieu: moltissima claros i no ens estem de parlar tranquilament, de posar la tele o de fer soroll...i a la nit, només unnpunt de llum per no fotre'm de llorus!!
Gracies a totes, jo ja creia que ho feia bé, però a vegades, quan ets tan inexperta necessites que la gent amb més experiencia ho corrobori; MOltes gracies!!

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Doncs aquí una opinió més, NO el despertis de dia, com et diuen per aquí és molt petit i necessita anar agafant el seu ritme. Ja sé que és "durillo" no dormir per les nits, però pensa que és una etapa, després poc a poc (alguns més de pressa d'altres més tard) acaben regulant els seus horaris.
Jo amb els dos també he fet així, de dia dormint amb persianes aixecades i el soroll normal de la casa, i de nit doncs tot tancat i silenci.
El tema de despertar-los a mi també em posava dels nervis quan la gent em deia el que havia de fer, jo sempre he actuat per instint, i sobretot pensant en que si el nen dorm és que ho necessita.
Jo amb els dos també he fet així, de dia dormint amb persianes aixecades i el soroll normal de la casa, i de nit doncs tot tancat i silenci.
El tema de despertar-los a mi també em posava dels nervis quan la gent em deia el que havia de fer, jo sempre he actuat per instint, i sobretot pensant en que si el nen dorm és que ho necessita.
crissienoa ha escrit:Hola!
Creieu que faig bé respectant-li el son o creieu com "les mares i les sogres i les iaies i les veïnes..." que l'hauria d'anar despertant els dies que dorm tant?????no oi???![]()
![]()
crissienoa, a mi em diuen el mateix, però si la desperto, pobra, es posa d'un humor de gossos... i si intento que no dormi igual... no deu ser sa...
aish, nena, quan podrem dormir almenys 4 horetes seguides???
sort que els nostres bebes són la nostra vida i els adorem, que si no...

Ostres RAQUEL aquest post el vaig obrir quan el Xavi tenia poc més d'un mes! Ara tinc clarsissim que no el despertaria!!! ara paciència! 

crissienoa, com portes les nits, nena? alguna millora? nosaltres l'únic que hem aconseguit és arribar a les 3 hores i mitja seguides... i ja és un rècord per l'emma!!
ei raquel! Alguna nit MOOOOOOOOOOLT espontania ha fet 5hores seguides...però em sembla que han sigut 3 cops en 6 mesos...jajaja! pacieeeeeeeeeeeencia!

ostres, crissienoa, doncs jo vaig cada vegada a pitjor... estic molt i molt desanimada... l'emma realment ha anat a pitjor en el sentit que quan era un nadó dormia molt més que ara!!! i fins ara es despertava cada 3 hores, però cada vegada m'aguanta menys, fins arribar a les 2 hores... i a més es desperta amb uns plors... fins ara es despertava però l'aconseguia dormir de seguida, però ara portem una setmana que es desperta i si veu que no l'agafo i la intento calmar acaronant-la, s'enfada i plora com una boja, sense consol i sense voler ni pit ni collit ni res... és horrorós... i amb plors bèsties! ahir es va despertar a les 4, per exemple,i fins a les 5 i mitja no vaig aconseguir que es dormís... què pot ser? com és que cada vegada em dorm menys? estic molt desesperada perque veig que el problema s'agreuja... pot ser que tingui el son canviat?
jo ja començo a treballar dilluns i ma mare diu que potser són els meus nervis que els estic encomanant a la patufa... no se...
jo ja començo a treballar dilluns i ma mare diu que potser són els meus nervis que els estic encomanant a la patufa... no se...
Raquel, li dónes pit? si és així, li dónes quan es desperta? A veure, jo tenc dues nenes i són molt diferents en quant a dormir però et diré que tenguis paciència que tot passa. Jo m'ho amb la primera m'apurava molt però vaig comprovar que si les dormides que feia durant el dia eren curtes i poques, durant la nit es despertava més. Tot passa, ara us semblarà que no però després quan comenci a fer les nits senceres sereu vosaltres les que no dormireu jeje.
Cadascú ha de fer el que trobi, jo he collitat amb les meves nines tot el que han volgut; la gran es va independitzar als 18 mesos i va començar a dormir la nit sencera, en canvi la Neus que té ara 20 mesos va començar a fer la nit sencera als 6 mesos i vam collitar fins el 12. Ara només volen dormir amb nosaltres quan estan malaltones.
si comences a fer feina i necessites descansar jo no hi dubtaria. I potser que ja colliteu! Ànims i paciència
Ah! et recoman el llibre Felices Sueños de Elisabeth Pantley
Cadascú ha de fer el que trobi, jo he collitat amb les meves nines tot el que han volgut; la gran es va independitzar als 18 mesos i va començar a dormir la nit sencera, en canvi la Neus que té ara 20 mesos va començar a fer la nit sencera als 6 mesos i vam collitar fins el 12. Ara només volen dormir amb nosaltres quan estan malaltones.
si comences a fer feina i necessites descansar jo no hi dubtaria. I potser que ja colliteu! Ànims i paciència
Ah! et recoman el llibre Felices Sueños de Elisabeth Pantley
Nooo!!!
De nadons dormen entre 16 i 18 h diaries... impossible que no dormi de dia!!!! El que sí que ha de ser obligat, és que durant el dia dormi a la claror, amb tranquilitat i serà un son més en plan migdiada! A la nit amb total foscor i si l'ha d'ajudar algun ninot lluminós, perfecte..! `
Si no dormen de dia, estan passats de voltes a la nittttttt!!!!!
De nadons dormen entre 16 i 18 h diaries... impossible que no dormi de dia!!!! El que sí que ha de ser obligat, és que durant el dia dormi a la claror, amb tranquilitat i serà un son més en plan migdiada! A la nit amb total foscor i si l'ha d'ajudar algun ninot lluminós, perfecte..! `
Si no dormen de dia, estan passats de voltes a la nittttttt!!!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |