La nena em dorm de cap per avall
La nena em dorm de cap per avall
hola tenia un dubte a veure si podeu ajudar-me la meva nena des de fa unes nits
es posa de cap per avall i es queda ella sola dormida
i jo la torno a posar de costat i a mitja nit la miro i torna a estar de cap per avall i com tant he escoltat que de cap per avall
no es bó que dormin que hi han casos de mort sobtada i demés doncs em dóna una mica de por que ella es posi així
que faríeu vosaltres la continu posant de costat o la deixo que dormi com vulgui
la Lil.la té ara 7 mesos espero em pugueu aconsellar
es posa de cap per avall i es queda ella sola dormida
i jo la torno a posar de costat i a mitja nit la miro i torna a estar de cap per avall i com tant he escoltat que de cap per avall
no es bó que dormin que hi han casos de mort sobtada i demés doncs em dóna una mica de por que ella es posi així
que faríeu vosaltres la continu posant de costat o la deixo que dormi com vulgui
la Lil.la té ara 7 mesos espero em pugueu aconsellar
Re: La nena em dorm de cap per avall
La Chloe des del sis mesos m´ho feia, es girava sola i com més feliç dormia era a boca terrosa, jo al començament la girava però a la mitja hora ja hi tornava a ser-hi.
Al final li vaig preguntar al pediatra i em va dir que estava tonta, que si em volia pasar la nit donant-li la volta endavant però que lo lògic era deixar-la possar-se com ella estigues cómoda.
Quan ja ells sols es giren, és millor deixar-los pq de la mateixa manera que es possa boca terrosa, es possarà panxa enlaire, com es girara en el bressol... Jo de tu no m´hi capficaria.
Al final li vaig preguntar al pediatra i em va dir que estava tonta, que si em volia pasar la nit donant-li la volta endavant però que lo lògic era deixar-la possar-se com ella estigues cómoda.
Quan ja ells sols es giren, és millor deixar-los pq de la mateixa manera que es possa boca terrosa, es possarà panxa enlaire, com es girara en el bressol... Jo de tu no m´hi capficaria.
La coqueta de sucre 03.2008
El petit superheroi 02.2011
El petit superheroi 02.2011
A mi també em passava i el pediatre em va dir que deixés que dormís com vulgués i així ho vaig fer. Encara dorm de panxa a terra.
Un cop se saben donar el tomb sols ja no hi ha tant de perill. La meva nena també ho feia i ara és la seva postura preferida per adormir-se. 

Jo també penso que no hi ha cap problema, jo no la canviaria de posició, si ella es troba més a gust dormint així no ha de passar res. Els meus dos fills també han dormit sempre així, des que van saber girar-se la postura que més els agradava era aquesta.
Jo no em preocuparia, la meva també des dels 5 mesos i mig aproximadament, que es gira sola a la nit, i dorm boca terrossa. al principi jo també l'anava girant, però al final vaig desistir, si ella esta bé així deixa-la. Ja veus que en som unes quantes que ens ha passat el mateix.
El meu petit fa el mateix, al principi el posava de costat però ara ja paso, es mou molt i si ell està bé d'aquesta manera....
Al principi no t´ entenia, pensava que deies que dormia fent el pi - cap per avall (quin susto!).
No et preocupis, si ja es pot girar sola ja no t´has de preocupar. El problema ve quan no es podien girar per ells mateixos i els pares els posaven cap per avall (cosa que casi tots nosaltres hi hem dormit i mira on som...).
No et preocupis, si ja es pot girar sola ja no t´has de preocupar. El problema ve quan no es podien girar per ells mateixos i els pares els posaven cap per avall (cosa que casi tots nosaltres hi hem dormit i mira on som...).
jo el posava de costat i el nen sempre es posava bocaterrosa i la pediatre em va dir que el deixes fer , que ell savia com dormia mes be i que el deixes estar
Hola guapa, a nosaltres tambe ens passa, te'l pots trobar boca avall, amb els peus a la almohada, a sobre de l'almohada, girat, creuat......... de totes les maneres possibles, troben la seva manera d'estar agust. Jo no em preocuparia, perque si el que t'amoïna es la mort subita, crec que la teva peke ja esta fora de la franja mes perillosa.

El meu petit fa el mateix, dorm de cap per avall, i amb el cul en "pompa". Jo també el posava de costat i al cap d'un minut es girava un altre cop, i ara el deixo dormir tan panxo.
aixo del cul en pompa em crida molt l'atenció l'àlex sempre i dorm i am les cames arronsades com les figurestes del nen jesus ejjeej es lleva fins i tot am els genolls vermells
Es normal, es posen en posicio fetal (encara que sigui boca avall).

grácies a totes per la vostra opinió em quedo més tranquil.la així la deixaré fer a la nena que sempre
que la posaba de costadet la despertába
que la posaba de costadet la despertába
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |