llit sidecar per a fer collit
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
llit sidecar per a fer collit
La meva cunyada espera una nena per l'octubre i volen posar un llit sidecar, però ha trobat molt pocs models, i altres de molt cars...
S'estan plantejant de comprar algun llitet de l'Ikea (ja que les baranes es poden treure del tot) i fer algun "apanyu" per enganxar-lo al llit dels pares. Però també diu que serà molt gran un llitet d'aquests pel principi, no?
Algú té algun llit sidecar o se n'ha fet algun? i en aquest cas, hi ha alguna mena de reductor per quan el nen és tan petitó?
S'estan plantejant de comprar algun llitet de l'Ikea (ja que les baranes es poden treure del tot) i fer algun "apanyu" per enganxar-lo al llit dels pares. Però també diu que serà molt gran un llitet d'aquests pel principi, no?
Algú té algun llit sidecar o se n'ha fet algun? i en aquest cas, hi ha alguna mena de reductor per quan el nen és tan petitó?
Re: llit sidecar per a fer collit
Jo estic fent servir un llitet (la típica cuna) que em van donar (de la meva neboda). Sense barana l'hem lligat al llit i queda a la mateixa alçada (per casualitat). Quan tingui un altre el moisés no el faré servir de nit (ja que el tinc el tindré al menjador de dia, com vaig fer amb l'Emma, però de nit el sidecar és taaaaan pràctic!).
Fa uns mesos vaig trobar aquest post: viewtopic.php?f=27&t=13957&p=713033&hilit=bambinoworld+collit#p713033
Jo buscaba el mateix i finalment aquesta setmana ja demanaré el de "bambinoworld". Si et decideixes per aquest, a mi em van donar un consell i em va anar molt bé, per ebay surt mes barat i es de fiar. Almenys vaig comprar una barana de 7m i al fer-ho per ebay em vaig estaviar calerons.A sobre va ser molt ràpid i en menys d'una setmana ho tenia a casa i en perfectes condicions.
Jo buscaba el mateix i finalment aquesta setmana ja demanaré el de "bambinoworld". Si et decideixes per aquest, a mi em van donar un consell i em va anar molt bé, per ebay surt mes barat i es de fiar. Almenys vaig comprar una barana de 7m i al fer-ho per ebay em vaig estaviar calerons.A sobre va ser molt ràpid i en menys d'una setmana ho tenia a casa i en perfectes condicions.
La opció de la cuna es freqüent, i la que també conec casos es la cuna portàtil de nikidom
http://www.armarioinfantil.com/index.ph ... /35_47_387
a veure si algu te mes info
http://www.armarioinfantil.com/index.ph ... /35_47_387
a veure si algu te mes info
nosaltres fem sidecar amb el llit de baranes de l'Ikea
(de fet surto al post de l'enllaç que ha posat la Sesita explicant-ho
) ara que el segon ja ha nascut corroboro que l'he posat directament en sidecar i el fet que sigui més gran que el típic moisés al meu peque no li molesta en absolut
no importa que sigui més gran, de fet si compres un moisés per posar en sidecar de seguida et queda petit i llavors què? has de comprar un llit de baranes per posar-lo en sidecar? o has de portar el peque a l'altra habitació?....per mi és millor fer servir directament el llit de baranes pel sidecar 
) ara que el segon ja ha nascut corroboro que l'he posat directament en sidecar i el fet que sigui més gran que el típic moisés al meu peque no li molesta en absolut
no importa que sigui més gran, de fet si compres un moisés per posar en sidecar de seguida et queda petit i llavors què? has de comprar un llit de baranes per posar-lo en sidecar? o has de portar el peque a l'altra habitació?....per mi és millor fer servir directament el llit de baranes pel sidecar Re: llit sidecar per a fer collit
no passa res per posar al petit ben petit a un bressol, a l'hospital em van donar un "truquillo" que jo sent primerenca ni hi havia pensat, posar una tovallola enroscada com un cargol darrere del cap (posant-lo a dormir de costat)i amb la part de dalt del cap tocant al protector del bressol (ells necessiten sentir-se acotxats per tot arreu). Cada cop que el posava al bressol canviava el rulo de tovallola de banda perquè mai estigués massa estona descansant sobre el mateix costat.
Jo tenia el moisés al menjador per comoditat però la Júlia de seguida es va acostumar a dormir al bressol.
Jo tenia el moisés al menjador per comoditat però la Júlia de seguida es va acostumar a dormir al bressol.
Jo també tinc el de l'Ikea,el que costa 40 euros.el meu home va fer un apanyito i genail.Però...encara dorm al mig de nosaltres,jejeje...ens agrada a tots 3,no fem cap mal a ningú...doncs endavant!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
hola noies! aqta nit hem tornat a fer collit!!! fa encara no dos mesos vam deixar de fer-ne pq "ja tocava" i al començar la calor ja no sabiem on posar-nos.
pero ahir al vespre en lupito no se què li va agafar q em va demanar de posar la nena al llit i q volia tornar a fer collit.
la veritat, es q no se pq la vam treure!!!! l'he trobat a faltar tant!
pero clar, ancha es castilla es pensa la nena! casi no hi hem capigut! i tb, no se si us passa, s'ha despertat uns 6 o 7 cops per fer pit i jo ja no sabia com posar-m'hi.
resumint: q volem mirar una cuneta per posar-la en sidecar.
aqui ve la meva pregunta-favor: les q teniu bressol ikea, no em podrieu pas dir quina mida fa d'alçada per acoplar-ho al llit????? es q a la web no em qda gens clar i anar a l'ikea nomes per mirar-ho doncs no ens surt gaire a compte!
si ens poguessiu fer aqt favor us ho agrairia!!!!!!!
merci!!!!
pero ahir al vespre en lupito no se què li va agafar q em va demanar de posar la nena al llit i q volia tornar a fer collit.
la veritat, es q no se pq la vam treure!!!! l'he trobat a faltar tant!
pero clar, ancha es castilla es pensa la nena! casi no hi hem capigut! i tb, no se si us passa, s'ha despertat uns 6 o 7 cops per fer pit i jo ja no sabia com posar-m'hi.
aqui ve la meva pregunta-favor: les q teniu bressol ikea, no em podrieu pas dir quina mida fa d'alçada per acoplar-ho al llit????? es q a la web no em qda gens clar i anar a l'ikea nomes per mirar-ho doncs no ens surt gaire a compte!
merci!!!!
nosaltres també tenim el seu bressol sense una de les baranes. L'hem adosat al nostre fent-lo correr fins a la paret i també queda a la mateixa alçada.
Durant la nit ell es desplça quan vol cap al nostre llit i va donant tombs... ara cap a aquí... ara cap allà.... és la nostra apissonadora

Durant la nit ell es desplça quan vol cap al nostre llit i va donant tombs... ara cap a aquí... ara cap allà.... és la nostra apissonadora

lupitafriend ha escrit:h
merci!!!!
hola noies, jo estic igual q la lupitafriend, fins ara l'he tingut amb mi al llit perquè el papi estava encostipat així q dormia en un altre hab i teniem tot el llit per nosaltres, però volem q el papi torni i tots 3 no estem molt còmodes. Si ens podeu dir les alçades desde el terra seria un gran favor per saber si el Ikea ens serveix o no.
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Duna8 ha escrit:lupitafriend ha escrit:h
merci!!!!
hola noies, jo estic igual q la lupitafriend, fins ara l'he tingut amb mi al llit perquè el papi estava encostipat així q dormia en un altre hab i teniem tot el llit per nosaltres, però volem q el papi torni i tots 3 no estem molt còmodes. Si ens podeu dir les alçades desde el terra seria un gran favor per saber si el Ikea ens serveix o no.
hola duna!
ara estic liada, he entrat nomes un momentet per veure si hi havia novetats pero vaig rapid, despres si puc miro l'alçada del q tinc pero nosaltres el q vam fer va ser jugar amb l'alçada del matalas del bressol, depen de l'alçada compra un o altre, i hem tingut sort, nomes hi ha 1 cm de diferencia q casi no es nota.
fins aviat!
moltes gràcies lupita, tranquil·la, no hi ha presa perquè encara tampoc em puc escapar a Ikea, però era per saber q si aquesta no em serveix anar mirant coses x internet. No havia pensat en el tema matalàs, tb és una molt bona opció perquè és més fàcil aconseguir q coincideixi el tèxtil q el bressol en si 
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Si hi ha algú que se'l vol vendre, jo estaria interessada!!

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
pietrafilla ha escrit:Si hi ha algú que se'l vol vendre, jo estaria interessada!!
ídem
Noies! una pregunta!!
JO tinc el Llit Sidecar (bé, l'apaño de l'Ikea) el que passa és que el tema seguretat no sé com fer-ho...
Quan el deixo dormint al Sidecar, encara no és la meva hora d'anar a dormir...nosaltres el deixem i després ens fem el sopar, una mica de tele... Quan es desperta de seguida el sentim i anem, eprò em fa por que un dia es desperti i en comptes de plorar se'n vagi gatejant i es foti de lloros...
He pensat solucions, però no en trobo cap...com ho feu vosaltres????
JO tinc el Llit Sidecar (bé, l'apaño de l'Ikea) el que passa és que el tema seguretat no sé com fer-ho...
Quan el deixo dormint al Sidecar, encara no és la meva hora d'anar a dormir...nosaltres el deixem i després ens fem el sopar, una mica de tele... Quan es desperta de seguida el sentim i anem, eprò em fa por que un dia es desperti i en comptes de plorar se'n vagi gatejant i es foti de lloros...

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
podeu fer una barrera amb coixins, mantes, cadires..... i si no ho veieu clar, que es quedi amb ell un de vosaltres mentre l'altre fa el sopar.....
És una etapa curta..... desprès aprenen a baixar del llit... tranquil.la
És una etapa curta..... desprès aprenen a baixar del llit... tranquil.la

ostres, crissie, yo no havia pensat, com q Ivonne encara ni gateja jo feliç, la deixem allà dormida i anem tb a fer sopar i tele o pc una estoneta
però, jajajajajaja, el q diu la entrerius ja em deixa "més tranquila"
optaré x la barrera de coixins, o el coixí de lactància q és ben llarg
però, jajajajajaja, el q diu la entrerius ja em deixa "més tranquila"
optaré x la barrera de coixins, o el coixí de lactància q és ben llarg
JAJAJAJA!!Doncs ja tinc ganes que aprengui a baixar del llit!!!perquè per moltes barreres de coixins que posi...sopo acollonida
Per cert....quan comencen a aprendre'n...més o menys?
Per cert....quan comencen a aprendre'n...més o menys?

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
no t'ho sabria dir exactament...???? suposo que depèn de cada nen.
Al meu, a la que vaig veure que tenia la intenció de baixar del llit de cap (quan gatejava) li vaig començar a ensenyar a girar-se d'esquena....però fins que no ho va fer tot sol va passar dies.
Si el vostre ja es mou amb facilitat per travessar el llit, comença-li a ensenyar.... però és complicat per que s'ha de girar i caminar cap a endarrere.... al principi baixen de costat.... fan molta gràcia.....

Al meu, a la que vaig veure que tenia la intenció de baixar del llit de cap (quan gatejava) li vaig començar a ensenyar a girar-se d'esquena....però fins que no ho va fer tot sol va passar dies.
Si el vostre ja es mou amb facilitat per travessar el llit, comença-li a ensenyar.... però és complicat per que s'ha de girar i caminar cap a endarrere.... al principi baixen de costat.... fan molta gràcia.....

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |