Canviar l'hora d'anar a dormir...AJUDA!

Els hàbits de dormir.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Canviar l'hora d'anar a dormir...AJUDA!

EntradaAutor: sunset1980 » dv. jul. 02, 2010 9:33 am

Hola marones!!! Tinc una neneta de 2 mesets :content: que ens porta una mica bojos a l'hora d'anar a dormir zz:-) No aconseguim fer-la dormir abans de les 12 de la nit buffff, ens passem des de les 9 o les 10 fins a les 12 amb la nena en braços amunt i avall fins que es queda dormida i amb molt de compte la deixem al bressol. Després dorm unes 4 hores, li dono el pit i s'adorm sense problemes, fins que torna a demanar.
No sé què fer per canviar-li l'hora d'anar a dormir, i que s'adormi més aviat. Us agrairia moltíssim els vostres consells si algú s'hi ha trobat o es troba en la mateixa situació.
Moltes gràcies!! :love: :love:
Imatge
winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Canviar l'hora d'anar a dormir...AJUDA!

EntradaAutor: winnymas » dv. jul. 02, 2010 9:50 am

Hola! jo només és puc dir que és qüestió de temps.... i t'ho dic per la meva pròpia experiència. Quan la meva filla tenia l'edat de la teva (uff sona molt lluny i només fa 7 mesos d'això)...recordo que quan arribaven les 9 del vespre començava la "guerra". M'explico... la Jordina era capaç de passar-se tot el dia dormint...i quan arribava el vespre aleshores ella decidia que ja no tenia son. Generalment, quan era tant petita (i encara que la gent digui la mal acostumava), jo l'agafava en braços i ens estiràvem al sofà... i a poc a poc... ella es quedava adormida ( de vegades m'adormia jo abans)... i aleshores totes dues a dormir!!! Però si intentava posar-la a les 9 al llit... a les 11 ja tornava a despertar-se i després podiem estar hores fins fer-la adormir....
Això va durar pràcticament fins als 5/6 mesos...i a partir d'aleshores la posem al llit a les 10, s'adorm ella soleta amb el seu nino i generalment dorm fins a les 8. Bé ara molts dies són les 9:30 i segueix dormint. Evidentment es desperta en algún moment però si li posem el xumet continua dormint.
De moment, i per la "nostra comoditat" ja ens va bé que vagi a dormir a les 10 i dormir fins a les 9 del matí... Suposo que de cares al setembre quan vagi a la guarderia anirà a dormir abans perque s'haurà de llevar abans.

O sigui que paciència i deixa que la teva filleta es vagi fent "gran" i segur que a poc a poc ella mateixa s'adormirà abans i dormirà més!!!
Imatge
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dv. jul. 02, 2010 12:52 pm

Hola sunset, encara es molt peke, pero a nosaltres ens ha funcionat molt be seguir sempre la mateixa rutina (aixo comportahaver-se de fastidiar una mica):
20.20h bany, jugar a la banyera, tirar aigua per on arribi........ (sort que despres es neteja be).
20.40-20.45 sortida del bany, eixugar, massatge amb crema i començar a baixar el ritme
20.45-21 sopar (ara que menjar solid, depen de la nit)
21-21.10 bibero i es queda clapat sol.
22.00 ploranera de l'aigua (a no ser que faci molta calor i no pugui dormir). Aigua, xumet, 2 arrumacos, mitja volta i a seguir dormint!!!!!!!
Desde que sopa a taula no s'aixeca fins a les 5-6 per fer bibe, mitja volta i continuar dormint 8-8.30, si no 3-3.30 bibes i fins a la mateixa hora!!!!!!1
Aquesta rutina es pot trencar algun cap de setmana, perque tambe ens agrada sortir (sobretot a l'estiu) pero si no, es gairebe sagrada!!!!!!!!!!!! A nosaltres ens ha funcionat molt be, mira de trobar-ne la vostra.......... podria ser una solucio.
ImatgeImatgeImatge
winnymas
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » ds. jul. 03, 2010 2:55 pm

Hola!

això que diu la Ña és veritat. Has d'establir una rutina, que gairebé sempre l'has de cumplir...nosaltres la comencem a trencar ara que és estiu, però durant tot l'hivern sempre hem seguit els mateixos horaris:
20:45 hora de la dutxa
21:15 sortir de la dutxa. El massatge que generalment li fa el seu pare
21:30 sopar, papilla de cereals.
21:30-22:00 es queda asseguda a la trona mentre sopem nosaltres.
22:15 bibi just abans d'anar al llit i a dormir!

i com a ja t'he dit abans es lleva entre les 8:30 i les 9 del matí.
Però també és veritat que aquesta rutina ens va començar a funcionar quan ella tenia 5-6 mesos....abans cada dia era diferent...nosaltres feiem més o menys el mateix però ella no.

Així que deixa que passin els mesos i veuràs com les rutines es fan soles.
Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » ds. jul. 03, 2010 3:45 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Ja veig que és important establir unes rutines, però suposo que fins que no serà una mica més grandeta no acabarà de funcionar. Nosaltres ja intentem de fer cada dia el mateix, però em sembla que ella encara no ha interioritzat aquestes rutines.
La paciència també hi té un paper important oi?
Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 06, 2010 2:56 pm

sunset1980 ha escrit:Moltes gràcies per les vostres respostes!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Ja veig que és important establir unes rutines, però suposo que fins que no serà una mica més grandeta no acabarà de funcionar. Nosaltres ja intentem de fer cada dia el mateix, però em sembla que ella encara no ha interioritzat aquestes rutines.
La paciència també hi té un paper important oi?

Justament!!
Molta paciència i seguir la rutina cada dia. Nosaltres des del primer dia l’hem seguit i la nena ni de conya s’adormia quan acabava el procés de bany i sopar, cap a les 21h ja havíem acabat i ella se m’adormia al pit, però era posar-la al llit i començar el xou, durant un temps estrany va ser el dia que jo pogués sopar sense tenir-la en braços, però tot d’una la constància amb la rutina va fer efecte i fins ara. El que no sé dir-te és quan va començar a funcionar, no me’n recordo! ?-)
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. jul. 06, 2010 4:32 pm

Raqueleta és justament el què em passa a mi, amb el meu home hem de fer torns per sopar i la petita sembla que tingui punxes a la cuna!!! I a sobre aquesta calor, que no ajuda gens!
Bé haurem de tenir paciència doncs! Tot sigui pels nostres <:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 12, 2010 7:34 pm

Sunset, com ja t'han dit, el millor és anar establint una rutina. De tota manera, l'Arnau als 2 i 3 mesos, no tenia una hora fixe d'anar a dormir; a partir dels 4 mesos, desprès del bibe de les 21:30 o 22h, sempre el posem a dormir i es queda KO.
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. jul. 14, 2010 11:37 pm

Els nens van canviant els ritmes de son amb els mesos. Et recomano el llibre "Dormir sense llàgrimes" de la Rosa Jové. Explcia molt bñé les fases del son i perquè els nosrtes petits es desperten.No dona receptes ni formules màgiques,només algun consell.A mi m'ha ajudat a entendre al meu fill ino deseperar-me.

Jo estic desesperada perquè teniem una rutina molt ben establerta i ara crec que a causa de la calor, tot se n'ha anat en orris.Avui s'ha anat a dormir a les 11 i escaig.Portàvem des de les 9.30 intentat que s'adormís.

Ànims!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::