Algú em pot guiar?

Els hàbits de dormir.
L'Escala
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 9:15 am

Algú em pot guiar?

EntradaAutor: L'Escala » dc. jul. 21, 2010 3:08 pm

Jo tinc un nen d'11 mesos, vaig intentar fer el mètode Estivill (ho reconec no vaig poder-l'ho aplicar bé, perquè la parella volia participar-hi i el què passava és que encara esverava més el nen).
Vaig probar altres mètodes i res... :ufs: ara estic amb un altre mètode que el principi funcionava però ha començat a declinar-se. El que faig és: el banyo, desprès li donc un biberò amb cereals, normalment no se l'acaba i em busca el pit, així que jo acabo donant-li un xic de pit, a la que veig que comença a dormir-se, és quant l'agafo anem fins el meu llit, abaixo la persiana xq hi hagi més boscor i sàpiga que toca anar a dormir, i li acabo de donar el pit fins que queda adormit. En els millors dels dies, s'adorm. Però al cap d'una hora de rellotge (ja hi pot haver-hi molt soroll, o molt de silenci) PAM!! es desperta i així tota la nit...cada horeta, es desperta...
La veritat, m'he decidit escriure perque ja estic força cansada, però ja no és físicament ja comença a ser psicologicament, m'emprenyo per res, a casa estic de mal rotllo, no em veig bé amb mi mateixa, i ja no parlo de la parella: ja m'ajuda, però no ser crec que em podria ajudar més... m'agradaria saber si ell estigues al meu lloc com es posaria.
Uf, el tema és un xic llarg, però hi ha alguna ànima caritativa que em podria ajudar, encara que sigui per donar anims :p

merci a tothom!
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: ALGU EM POT GUIAR...

EntradaAutor: mamavi » dc. jul. 21, 2010 4:09 pm

buff abans de res molts ``anims!

Mira una pregunteta...dorm amb vosaltres? De vegades el collit (compartir el llit) funciona i no es desperten i aixi tothom dorm a casa :ok:

Si no us fa gracia com a remei proveu-lo si mes no per recuperar-se de la son durant uns dies.
Si continueu malament potser miraria la web de dormirsinllorar
http://www.dormirsinllorar.com/

...alla tenen unes pautes (similars a les de la Rosa Jove) i pot anar fer registre de com dorm el teu fill, quan es desperta...has d'anotar-ho durant 1 o 2 setmanes. Amb aixo algu del forum potser et fot ajudar (hi ha expertes alla). Si no pots consultar a la R. Jove.

Pero primer probaria el collit sens dubte :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. jul. 21, 2010 4:19 pm

Hola, l'escala.

Primer de tot molta, molta paciència. El tema dormir és molt delicat i més amb els nens tant petits. A tots els pares ens ha passat. I és normal que estiguis esgotada, tothom ho estaria si no poguessis dormir una nit sencera des de fa uns mesos.
Els motius pels quals no pugui dormir o es desperti molt sovint poden ser molt diversos: se li mou una dent, la calor, la set,...
La Neus també ha sigut molt mala dormidora. De dormir, dorm. Però només podia aconseguir conciliar el son als meus braços (ni els del papa, ni de la iaia, ... els meus). Igual passava amb les migdiades i quan es despertava a les nits per qualsevol motiu. I quan això passava només em volia A MI, i només s'adormia als meus braços. I això és molt esgotador, si l'endemà has d'anar a treballar.
Per nosaltres la solució ha sigut el temps. La Neus s'ha anat fent gran i hem aconseguit (després de nits sense dormir, disgustos, discussions, mal humor i mètodes diversos) que s'adormi soleta, amb unes rutines molt marcades (bany, sopar, jugar, música relaxant, llit i dormir) i anant-li repetint una i una altra vegada que ella ja era gran i que les nenes grans dormen soletes al seu llitet. I funciona! almenys a nosaltres. I és normal que sigui així: els nens tenen patrons de son que van madurant a mesura que es fan grans. Per tant, ARA és quan jo començo a dormir be a les nits.

Passa't per aquest post viewtopic.php?f=25&t=12198, veuràs que hi ha mames, com tu i jo, que intentem trobar solucions entre totes per millorar la son dels nostres fills. I també veuràs que hi ha altres mètodes menys radicals que el mètode estivill, que potser et fan servei. :ok:
L'Escala

EntradaAutor: L'Escala » dc. jul. 21, 2010 4:38 pm

Hola Mamavi,

La veritat és que quasi sempre ha dormit amb nosaltres. Vam arribar de l'hospital.. ai pobret que petit que és.. cap al nostre llit! s'hi va enganxar el primer dia i pocs dies, ja t'ho dic pocs dies ha dormit al seu. Quant l'hi posso sembla que cremi el matalàs, es possa molt nervios i istèric.
Fa poc vaig visitar la web dormirsinllorar i em vaig baixar el pdf, no l'he possat en practica però n'he agafat la idea. Però no l'he posada en practica, perque ja estic desmotivada.
Mira el que et dic: a la nostra habitació hi ha el nostre llit de matrimoni i enganxat un altre llit individual (de persona gran), perquè hi estiguem tots 3 ben amples.

Merci per animar-me!
Sandy2008
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Sandy2008 » dc. jul. 21, 2010 4:44 pm

Primer de tot molts anims i paciencia el meu nen te10 mesáis i desde fa 2 setmanes que
dormim. Jo vaig aplicar turones i estivill, pero nomes m'he aixecat jo durant els dies que ha durar, d'aquesta manera ho vam aconseguir. Ja estavem desesperats, teniem tots males formes i ara tot a tornar una mica a la normalitat i el nen esta millor ienys irritable desde que descansa.
L'Escala

EntradaAutor: L'Escala » dc. jul. 21, 2010 4:47 pm

Bones Neuetes,

Aii... em sap greu dir-t'ho aquest mètode del post que m'has passat, el vaig probar: un dia jo també mirant per internet vaig trobar-l'ho, vaig comprar-me el llibre, un altre guia que et diuen que t'ajudarà i em vaig farcir de valor i optimisme i ho vaig probar.
La primera nit, tal i com ho diu.. el nen plorava el vaig agafar, el vaig tornar a deixar, i em va treure tota la papilla, dinar, esmorzar, uff!! em va fer tant de mal que hagués tret, que ho vaig netejar-ho tot i cap al nostre llit.
Merces per ajudar-me.
I sí, paciència, molta paciència.
L'Escala

EntradaAutor: L'Escala » dc. jul. 21, 2010 4:49 pm

Sandy 2008

Quin és el mètode Turones?
mamavi

EntradaAutor: mamavi » dc. jul. 21, 2010 5:03 pm

Aiss doncs nomes et puc donar ``anims i dir-te que com t'han dit van canviant, van enganxant la son i no es desperten tant. Pero si us es impossible viure aixi sempre podeu consultar la Jove, no es barata pero igual us dona alguna pauta, es dedica a aixo!

Pren-te valerianes per anar a dormir (parlo de tu eh???) aixi el que dormis sera mes relaxant...
mamavi

Re: Algú em pot guiar?

EntradaAutor: mamavi » dj. jul. 22, 2010 7:58 am

Hola, m'has fet rumiar una cosa...no sera que li senten malament els careals a la nit? Que li costin de digerir i per aixo es desperti tant?

No se, perque no proves de donar-li per sopar una altra cosa (patata amb peix per exemple) i despre el pit? Si et dorm millor ja saps que pot passar.
Se de casos que els senten malament els cereals a la nit (son de digestio lenta, poden produir gasos...no es com menjar arros bullit :r) )

Be, ja em diras si ho proves :***:
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dv. jul. 23, 2010 9:03 am

Hola!!!

Jo tinc un nen de 8 mesos i tampoc hi ha manera que dormi tota la nit. Nosaltres també fem unes pautes molt marcades, bany, sopar, una estona amb nosaltres i cap al llit, després de casi 1h acoseguim que s'adormi i no hi ha nen fins a la 1h o si hi ha sort fins a les 3h, llavors es desperta cada hora fins a les 5h o 6h i així totes les nits!!! Com que sempre soc jo la que m'aixeco doncs entenc perfectament això de: m'emprenyo per res, a casa estic de mal rotllo, no em veig bé amb mi mateixa Un company de feina em va deixar el llibre de l'Estivill però no m'he acabat de decidir a aplicar-lo, quan estàs tant cansada de no dormir i anar a treballar no tens ganes de passar-te les nits contant minuts... La pediatre ens va comentar que el nostre fill és molt actiu i té molta energia i que ja dormirà quan camini pq es cansarà més, ja ho veurem.... així que només ens queda paciència!!!!

Petonets
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dg. jul. 25, 2010 9:28 pm

Hola jo us enten, el xavi te 10 mesos i no dorm mes d'una o dues hores seguides, ja no sé que fer, estem cansats, de mal humor i uffffff, he provat el metode estivill i res de res,.... sempre es bany, sopar, bibe al cotxet que es queda relaxat i a dormir, pero a les 12h sempre es desperta i d'aqui cada hora ploran ploran..... no vol chumet desde que va neixer i li donc el bibe que es queda relaxat amb llet o aigua , pero al moment esta igual... ja no sé si son les dents , o que....

jo volia també obrir un post perque necesito ajuda no se que fer per que pugui dormir , pero es que tampoc dorm de dia, com a molt 30 minutets o 1h el dia que mes de migdiada i a la tarda 30 minutets, si no dorm de dia ni de nit penso que es posará malalt no pot estar així., pero ja no se que fer-li
ImatgeImatgeImatge
L'Escala

EntradaAutor: L'Escala » dt. jul. 27, 2010 3:44 pm

Merci a tottes :-()-) :-()-) :-()-)

És molt fotut tot això de no dormir o dormir poc i amb el nen enganxat el pit..uff! mai saps com serà la pròxima nit, i mentrestant veus com els amics, companys de feina, disfruten de l'estiu anant a fer volts, a passejar, etc. i l'ho bo és que ara porto uns dies que he tingut una passa a l'estòmac i vaig tenir que corre al lavabo, doncs ara els companys de feina es pensen que torno a estar embarassada :( però si encara no he pogut ni dormir quatre hores seguides desde que va nèixer, com volen que em possi a tenir un altre nen!

Una abraçada ben forta, però no per ara, sinó per quant hi hagi un moment baix.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. jul. 27, 2010 6:04 pm

Bona tarda.

Primer de tot molts ànims família!!!!!

L’Omar té 15 mesos i encara hi ha moltes nits que es desperta cada dos per tres. Tant sols ha fet una nit sencera en aquests temps.
Ja sigui per fred, calor, les dents, la panxeta, set, necessitat de contacte...... sempre que es desperta necessita la mama, o millor dit el pit.... i això que fem collit..... no vull ni pensar que m’hagués de traslladar a l’habitació cada cop vegada!!!

Sobre tot pensa que el teu fill et necessita i tu estigues el mes relaxada possible. Si pots, intenta suplir les hores nocturnes amb la migdiada.
Jo tinc clar que hi ha prioritats, i la salut mental de la família n’és una molt important. Hi ha feines que és poden esperar.....
Per exemple, molts dies, quan el poso a dormir em quedo fregida. Aprofito el moment en que ell allarga més hores per poder descansar. Sacrifico la vetllada amb la parella.... però hi ha cops que necessito descansar!!!!

Molta paciència i molt amor pel petit, que és el que necessita.

:-()-)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::