Tracy Hogg o Elisabeth Pantley

Els hàbits de dormir.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Tracy Hogg o Elisabeth Pantley

EntradaAutor: sunset1980 » dl. ago. 30, 2010 2:17 pm

Hola noies!!
A veure si em podeu ajudar. Tinc una nena de casi 4 mesos que només s'adorm en braços o al pit. La veritat és que no ens podem queixar perquè entre les 9 i les 10 ja dorm cada dia i només sol despertar-se un parell de cops a la nit, llavors li dono el pit i es torna a quedar grogui zz:-)
El que m'agradaria aconseguir és que aprengués a dormir-se soleta quan la deixo al moisés. He estat llegitn sobre el mètode estivill i no m'agradaria aplicar aquest mètode perquè crec que no seria el suficientment forta per portar-lo a terme i no està en la meva línia. Crec que estic més en la línia de la Rosa Jové. Però he sentit a parlar d'un mètode que està a mig camí que és el de la Tracy Hogg. Avui he anat a comprar-me el llibre per començar-lo a aplicar però no el tenien, així que he seguit fent creca per internet i he trobat que hi ha un altre mètode, el de l'Elizabeth Pantley. El que no acabo de verue és si tant aquest com el de la Tracy Hogg són similars o si hi ha alguna diferència.
Us estaria molt agraidia si em poguessiu ajudar, i recomanar un mètode o un altre, tinc moltes ganes de posar-m'hi però ara ja no sé quin llibre comprar.
Espero les vostres experiències i recomanacions.

Petonets a totes i moltes gràcies!!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Tracy Hogg o Elisabeth Pantley

EntradaAutor: neuetes » dl. ago. 30, 2010 2:32 pm

A mi em sembla que la teva nena encara és massa petita per ensenyar-la a dormir o per aplicar-li algun mètode, tinguis en compte que els patrons de son van evolucionant fins que cap als dos anys s'estabilitzen.

Tot i així et passo un post on es parla del tema i on potser hi trobaràs resposta. :ok:
viewtopic.php?f=25&t=12198
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. ago. 30, 2010 4:17 pm

em penso que són dos mètodes força similars però jo també crec que la teva nena és massa petita per intentar que s'adormi soleta, tot i així la informació mai està de més i em sembla genial que llegeixis i t'informis per quan sigui el moment d'aplicar alguna cosa....si és que és necessari perquè en principi els peques s'acaben regulant solets i el mateix a l'hora d'adormir-se sols :ok:
no et vull desanimar però jo estic convençuda que això depén totalment del nen, jo que en tinc dos el primer era braços des del primer dia i ara tot i que s'adorm sol al seu llit encara necessita la nostra presència en major o menor grau (segons el dia) i en canvi el petit ja des del primer dia que s'adorm solet al seu llit (i a on sigui de fet) o sigui que ni mètodes ni històries, cada nen té les seves necessitats i nosaltres estem per anar-los ajudant en el procés :ok:
sunset1980
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 01, 2010 6:54 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. Avui he anat a la biblio i he tret el llibre Feices Sueños, aquesta nit el començaré a llegir. Suposo que sí que la meva nena encara és massa petita per aplicar cap mètode, però més que res vull estar informada de diferents opcions, ja que a mi m'agrada seguir el meu instint. Però reconec que de vegades va bé estar informada per anar probant cosetes..

Apa doncs, molts petonets!!
Imatge
lou
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: dt. maig 27, 2008 6:37 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: lou » dl. oct. 11, 2010 9:53 pm

HOLA,

FA MOLTÍSSIM QUE NO EM CONCECTAVA PER AKÍ...

PRO ES QUE FA DIES QUE ENS ESTEM PLANTEJANT FER UN CANVI...EN EL TEMA DE LA SON...

LA Queralt està apunt de fer 11 mesos...i el tema dormir actualment està en:

sopar, bany,pit i dormir... sobre les 9 i en el seu llit la seva habitació i amb la nostra mà. sobres les 13 es torna a despertar i ja no hi ha manera en tornar a fer pit i dormir-se i HEM FET...LLIT AMB NOSALTRES FINS AL MATÍ...Pro es desperta moooolt i em passo tota la nit posant-li el pit a la boca...

JO JA TREBALLO DE 9 A 17... I NO DESCANSO BÉ... EM LLEVO MOLTÍSSIMES VEGADES I AMB POSICIÓ INCOMODE...

no m'agrada la idea de deixar-la plorar... (estivill) tot i QUE ENS HO ESTEM PLANTEJANT...però FINS QUAN HAUREM D'ESTAR AIXÍ???? NO VULL ESTAR FINS ELS 2,3 O 4...

li he donat marge... la gent diu; amb el sòlid t'allargarà, o amb la guarde... I RES TU!!!! NO POT SER!!!!

AQUESTS MÈTODES... PODEU PARLAR UN A MICA EN QUE CONSISTEIXEN???

GRÀCIES!!
Imatge

2770 KG 48 CM

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
gemma2009
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 10:21 am

EntradaAutor: gemma2009 » dt. oct. 12, 2010 12:19 pm

ja t'he explicat la nostra expriència al post de la Jove, només volia a fegir que això que et diu la gent "amb els solids allargarà" "amb la guarde allargarà" "quan camini allargarà" no son més que opinions sense fonaments que encara t'estressaran més quan vegis que la nena va fent tot això i no allarga!

el son és un procés evolutiu com caminar, controlar els esfinters i un munt de coses més. Per tant no depèn de si menja més o menys sòlids, o de si va a la llar o no. Cada nen té el seu ritme, n'hi ha que de seguida dormen moltes hores seguides, n'hi ha que tarden més. Jo crec que no t'has de marcar aquests limits (quan dius que no vols estar aixi fins als 2, 3, 4...). Segurmanet no t'estaràs així fins a aquestes edats, però no t'obsessiones amb posar-hi "edat tope" perque cada nen té la seva i a priori no el pots saber.

ànims!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dt. oct. 12, 2010 12:53 pm

Hola!
Tinc el llibre de los bebés felices (no sé quina de les 2 autores és) i no em va agradar gens. És la meva opinió, però per començar classifica als nens d'una manera molt taxativa. I després, que aquests mètodes no m'agraden.
Però he de dir que si vaig arribar fins a aaquest llibre és perquè estava angoixada: el meu nen, de sempre, només volia braços i pit, per adormir-se; no el podiem deixar estirat sense que jo estigués al costat. I durant una temporada em va desesperar. Fins que vaig acceptar i entendre que era el que hi ha, la nostra realitat, i que quan fos gran i anés madurant el seu son, les coses canviarien.
Ara segueix dormint amb nosaltres (fem pit a demanda encara, i ens va de conya per dormir tots 3, perquè realment dormim), però tot i que l'adormim en braços (no oblidem que és un nen petit, que necessita estar acompanyat per adormir-se) i cantant-li cançons, el deixem al llit i s'hi pot estar estones llargues. Sobretot si el seu pare o jo voltem per allà.

Com la gemma2009, penso que el són és evolutiu, i cada nen té el seu procés. A vegades el més difícil és per nosaltres, els pares, d'acceptar que el que vivim no és l'ideal que ens han inculcat (nen dorm sol, nen s'adorm sol a l'instant, bla bla bla).
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. oct. 14, 2010 4:43 pm

nius ha escrit:Hola!
..........
Però he de dir que si vaig arribar fins a aaquest llibre és perquè estava angoixada: el meu nen, de sempre, només volia braços i pit, per adormir-se; no el podiem deixar estirat sense que jo estigués al costat. I durant una temporada em va desesperar. Fins que vaig acceptar i entendre que era el que hi ha, la nostra realitat, i que quan fos gran i anés madurant el seu son, les coses canviarien.
Ara segueix dormint amb nosaltres (fem pit a demanda encara, i ens va de conya per dormir tots 3, perquè realment dormim), però tot i que l'adormim en braços (no oblidem que és un nen petit, que necessita estar acompanyat per adormir-se) i cantant-li cançons, el deixem al llit i s'hi pot estar estones llargues. Sobretot si el seu pare o jo voltem per allà.

Com la gemma2009, penso que el són és evolutiu, i cada nen té el seu procés. A vegades el més difícil és per nosaltres, els pares, d'acceptar que el que vivim no és l'ideal que ens han inculcat (nen dorm sol, nen s'adorm sol a l'instant, bla bla bla).

sembla que parles de nosaltres.
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dj. ago. 04, 2011 9:20 am

Jo me'ls he llegit tots dos i ara estic provant el de la Pantley. (Porto 8 dies i els canvis van a poc a poc... )
La tracy Hogg parteix molt de les rutines i pels nens que no l'han seguit des de nadons fa una fase de transició (d'ara a que el nen s'adorm sol) que pot durar entre una setmana i algun mes (de mitja i depenent de l'edat (entre altres factors)). En aquesta etapa de transició no permets que el nen mami per adormir-se tot i que sempre estàs al seu costat. Tot i això el nen plora i demana el pit i tu t'hi has de negar i seguir ferma amb el procediment. Ak final el nen apren a adormir-se sol. La Hogg considera un error educatiu adormir-los mamant i dormir amb ells perquè els mal acostumes i perquè no és bo per ells.
En canvi la Pantley té 4 fills i ha fet collit amb ells i els ha donat de mamar per adormir-los. Però dóna petits consells per evitar que el nadó depengui de la succió per adormir-se (si ha fas de petitó) o bé un cop acostumat, trucs per desenganxar-lo de la teta per adormir-lo, per passar-lo dels braços al bressol, perquè no es desperti cada hora a la nit. Tot són trucs molt tendres per la mainada i no els deixa plorar. Si avui el nen no ho accepta, ja ho aniràs provant tranquilament. La Pantley m'agrada perquè respecta les persones que fan collit i les que posen el nen al bressol, repsecta que cadascú tingui un llindar diferetn de cansansi a la nit, i que algú pugui aguatar donar de mamar 5 vegades cada nit i algú altre vagi massa cansat i necessiti quelcom per canviar-ho. ës un mètode més lent però menys dur per la mainada i per la mare i el pare.
Jo recomano a la Pantley perquè tant pel mètode com per com ho explica se la veu tendre i oberta.
La Hogg té un mètode que deu ser més efiaç i que tot i que el nen plori perquè no enten perquè la mare no li dón el pit o no l'adorm en braços sap que té la mare al costat tota l'estona. Hi ha un post que parla de la Hogg (si voleu saber-ne més...).

Apa vagi bé.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::