Canvi evolutiu?

Els hàbits de dormir.
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Canvi evolutiu?

EntradaAutor: yuyu » dt. ago. 31, 2010 1:12 pm

He sentir a parlar de que existeixen els anomenats canvis evolutius. M'explico perque em sembla que es el que li esta passant a en jofre. Te 9 mesos i esta comencant a gateixar... Encara no te técnica pero em trobo que Per. La nit practica com un boig... Es recorre el llit meu de punta a punta i tota la estona esta cul en pompa!!! I estic passant unes nits fatal! A mes tema dentetes tambe esta apretant. Pero es possible que practiqui durant la nit? Us ha passat???? Bufff necessito dormir que ja he acabat les vacances! :ufs:
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

Re: Canvi evolutiu?

EntradaAutor: martabv » dt. ago. 31, 2010 1:19 pm

Hola yuyu!!!

El meu nen també practica a les nits... també té 9 mesos però ell no intenta gatejar, directament s'ha posat a caminar, de totes maneres també passem unes nits mogudetes, es mou moltíssim i cada vegada que el vaig a veure a la cuna(perquè es desperta un munt de cops durant la nit) me'l trobo amb una posició diferent, no para quiet!!!!

Jo et recomano paciència pel tema dormir, el meu des dels 4 mesos que no dorm més de 4 hores seguides, ara des dels 8 mesos es desperta a les 3h més o menys perquè té gana.

Del tema dents jo et recomano que li donguis un producte homeopàtic "chamodent", a nosaltres ens ha funcionat.

Siau!!
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
onavis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

EntradaAutor: onavis » dt. ago. 31, 2010 4:14 pm

Sí, sí!! La meva també practivava per la nit.
Ara ja té quasi quatre mesos, però al principi de gatejar també es movia molt per les nits.
En pic es despertava (durant la nit) es posava a gatejar i com que no podia amb la seva ànima es quedava adormida amb posició de gateig i el cul en pompa. feia molta gràcia!!
Li va durar uns dies i ara ja no ho fa.

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dt. ago. 31, 2010 5:41 pm

gracies per les respostes.....espero no duri massa perque es esgotador!! zz:-)
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. ago. 31, 2010 9:11 pm

Ara entenc perquè sempre trobava l'Ada amb el cul en pompa al bressol aquestes últimes setmanes :-D :-D :-D
Des que ha començat a gatejar bé torna a dormir en posicions més "normals" :r)
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dt. ago. 31, 2010 9:23 pm

Jeje esperem que n'aprengui aviat!!! Perque encara no en sap! Aixo es un alivi el que em dius!
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dl. set. 06, 2010 9:01 am

jajajj aquests canvi evolutiu...dura bastant, la sort es que ja gateja ia ara de nit no practica tant!! <:-< :love:
arale
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 6:29 pm

EntradaAutor: arale » dj. set. 09, 2010 11:34 am

Elba gatea con soltura, pero se levanta de la cuna con una facilidad asombrosa, incluso dormida y con los ojos cerrados... Madre mía!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. set. 17, 2010 8:06 pm

Hola!
L'Arnau gateja des de fa 3 setmanes i moltes vegades dorm amb el cul en pompa, però ell ja ho feia alguna vegada abans de gatejar; canvia de posició vàries vegades durant la nit, però sense canviar de lloc al bressol.
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dj. des. 16, 2010 9:57 am

Ostres! doncs jo estic desesperada!!!EL Xavi no dorm..ni ha dormit mai...però una cosa és despertar-se cada hora o cada dues hores a la nit (això ja ho tinc superat :love: ) i l'altre és estar de juerga tota la santa nit!!!!!!!!!Ara es desperta 1 o de vegades cada hora...i de 4 a 6 porta dos dies que no vol dormir...només es mou d'un cantó a l'altre...plora, riu...vamos que fa de tot el tio...jo estic morta!!!!Arribo a les 3 o a les 4 de la matinada cada dia a casa i em trobo amb el Xavi fent el mico :miko: ...Porto dos dies que només he dormit un parell o tres d'hores i a ratets...estic fins i tot marejada durant el dia...NO sÉ QUÈ FER!!!!no em plantejo Estivills ni similars...sóc de les que opino que tot és qüestió de temps...però és que en qüestió de temps, com seguim així em moriré!!!!!!!! neujor:-)
Algún consell????siusplau... :love: és una súplicaaaaaaaa neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. des. 16, 2010 11:20 am

no et servirà de gaire.... però la meva recomanació és molta pasciència

neukiss-)
yolandafl
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dl. des. 20, 2010 10:51 am

En Pau té 6 mesos i encar no gateja però ja fa intents i posa el cul en pompa. A la nit fa molta gràcia perquè li agrada dormir boca terrossa i últimament el trobem dormint en aquesta posició. De moment no fa voltes al llit i espero que trigui a fer-ho perquè les nits tornen a ser tranquiles.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::