començar a treballar

Els hàbits de dormir.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

començar a treballar

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 15, 2010 9:49 am

Hola, mamis!!
ja he escrit vàries vegades que la meva filla, l'emma que té 4 mesos i mig, ens fa passar unes nits moooolt llargues, perquè es desperta molt sovint, 4 o 5 vegades...
Portem 2 dies (només dos!) que ja dorm molt millor i es desperta 1 o 2 vegades... de totes formes, tenim molt clar que una flor no fa estiu, evidentment, i més ara que jo he començat a treballar i es queda amb la meva sogra... és clar, vulguis o no serà un canvi per ella: en l'hora que es despertarà, en l'ambient en que estarà... i ara em fa por que aquesta mini ratxa que portem bona, se'n vagi al "caraju"...
quines són les vostres experiències de quan vau començar a treballar? els vostres nens ho van notar molt? els hi va afectar en la son?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Derya
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 9:10 am

Re: començar a treballar

EntradaAutor: Derya » dt. nov. 16, 2010 10:12 am

Bon dia! jo vaig començar a treballar quan la meva peque tenía més o menys com la teva. Ella va a la guardería mentre treballo i després la recullo i passem la resta del dia juntes.
La única cosa que vaig notar va ser que com els horaris van canviar i també les rutines de son dormia a hores diferents que abans de començar a treballar.
M'explico: abans dormia quan volia i menjava quan volia. Des de que vaig començar a treballar a la guardería li donen fruita i papilla de cereals per "substituir" dues tomes de pit. Però li donen a les nou i a les doze. i entre mig la posen a dormir l'estoneta que vulgui (o pugui).
Com que ja no vivia "a demanda" sinó que hi havia unes hores programades al matí per fer tal o qual cosa, les tardes també eren diferents. Quasi no dorm gens ni mica a la tarda o li costa molt i si abans anava a dormir cap a les nou, com que ara s'aixeca a les set del matí a les set de la tarda ja te ganes de fer xip-xap, mejar pit i a dormir...

M'he explaïat molt però en resum, la única cosa que he notat es l'horari i també que a la nit xuma més que abans. Suposo per compensar les tomes que no fa al matí... i també m'agrada pensar que és que em troba a faltar i busca el meu contacte... ^_^
Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. nov. 16, 2010 12:09 pm

ostres, amb això dels canvis d'horaris no havia pensat...
l'emma va anar a dormir ahir a l'hora de sempre, allà les 9, i s'ha despertat a la 1 i mitja amb una jarana que fins a les 4 no s'ha dormit...
pot ser per aquest motiu?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Derya
Entrades: 61
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 9:10 am

EntradaAutor: Derya » dc. nov. 17, 2010 8:26 am

Tot hi pot tenir a veure. Tot i així, la meva peque als cuatre mesos va començar a dormir diferent de com ho venia fent fins aleshores.
No sé si va ser per començar la guarderia (que segur que hi tenia molt i molt a veure) o per alguna nova etapa que inicien que em semblava que dormia "pitjor" que abans. Es despertava més sobint i a vegades ploriquejava... Però ja et dic que podia ser per moltes causes; guarderia, canvis, les dents... El més important, tal com em penso que ja t'havia comentat, és que no tinguis expectatives a l'hora d'anar a dormir ni estiguis pendent del rellotje ni res. Senzillament actuis segons vagin passant les coses. Ben segur que et trobaràs més relaxada.
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::