Quant ha de dormir un nen de 4 mesos?

Els hàbits de dormir.
esquimal
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Quant ha de dormir un nen de 4 mesos?

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 25, 2010 7:13 am

Hola, ja vaig obrir un post sobre migdiades i vespres, però ahir vaig anar al pediatre i li vaig comentar que durant les migdiades se'm desperta cada 45 minuts, i em va dir que un nen de 4 mesos en què dormi 12 hores al dia ja en té prou, que no és un recén nascut, vaig al·lucinar. Llavors les migdiades què? I em va dir, tonteries. Que el mantingui molt despert durant el dia pq dormint s'engreixen i ja està passat de pes. No cal que us digui que ja he demanat hora a un altre metge. Però si jo, ara pq no puc, però ja dormo 12 hores seguides. Jo trobo que és molt poc, però ara no sé què he de fer. A més si a la nit tot i fer migdiades està com una moto i mort de son, què passaria?

Què en penseu? Jo crec que ha de dormir el que necessiti. Ah i em va dir que si vol plorar doncs que plori. I un rave! Sóc jo la que el veig patir i la que l'ha d'aguantar quan està plorant histèric.
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Quant ha de dormir un nen de 4 mesos?

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 25, 2010 8:04 am

El que et diu la Goga, que dormi el que ELL necessiti i prou!! Cada nen dorm el que li cal, no hem de controlar-ho. I si dorm 12 hores a la nit més migdiades serà que ho necessita, a més de ser una gran sort per a tu!!
Imatge

Imatge
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 25, 2010 8:18 am

Llavors vosaltres què feu, els poseu al llit quan veieu que tenen son o que dormin allà on siguin?
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 25, 2010 8:58 am

Si, si, i tant! Quan te son a dormir. No entenc perquè no han de dormir si tenen son?? seria horrible no? Ells mateixos ja s'ho regulen. La meva dorm a la nit, més o menys seguit, es desperta per mamar de tant en tant però sense desvetllar-se i durant el dia va fent dormidetes. Potser pels matins dorm més que per les tardes.
Quan es comença a queixar de soneta jo ja la poso al seu llitet i allà s'hi adorm soleta. No li agrada dormir-se en braços. Però això cada nen...
Imatge

Imatge
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 25, 2010 9:03 am

Gràcies, ja veig que fa igual que el meu. Ja estic més tranquil·la. zz:-) zz:-) zz:-)
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dj. nov. 25, 2010 11:01 am

Hola,

Les mares t'han respòs molt bé... Però si vols més informació: http://www.dormirsinllorar.com/faq.htm

Sobre que es desperta cada 45 minuts, té una explicació... quan dormim tenim diferents fases REM.
El cicles de son dels adults i els bebes són diferents. Els bebes els hi costa una mica passar d'un cicle de son a un altre i a vegades es desperten... aquests cicles duren 45 minuts (+o-).
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::