els consells dels pediatres
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
els consells dels pediatres
només volia compartir això amb vosaltres, ja que m'ha fet molta gràcia...
http://www.mibebeyyo.com/expertos-espec ... acion-5034
volia enviar a aquest pediatre una consulta que preguntés a quina edat és millor començar posar un clip al cabell de les nenes...
http://www.mibebeyyo.com/expertos-espec ... acion-5034
volia enviar a aquest pediatre una consulta que preguntés a quina edat és millor començar posar un clip al cabell de les nenes...
Re: els consells dels pediatres
Ja me'l conec aquest... un cop vaig obrir unpost amb una altra "perla"... 
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
molt malament que deixin escriure a gent com aquesta... ja que també he llegit alguna altra cosa seva que tela!!!
Bé, no és d’estranyar.......la revista en general deixa bastant que desitjar.......

Jo sempre dic que has de fer el que millor et faci sentir com a mare i un cop trobat, tindràs pediatres que t'avalaran, en un sentit o altre. No hi ha "veritat absoluta". Per això no es poden fer generalitzacions com fa aquest senyor o d'altres, en un sentit o altre.
mireiamom ha escrit:Jo sempre dic que has de fer el que millor et faci sentir com a mare i un cop trobat, tindràs pediatres que t'avalaran, en un sentit o altre. No hi ha "veritat absoluta". Per això no es poden fer generalitzacions com fa aquest senyor o d'altres, en un sentit o altre.
totalment d'acord
mireiamom ha escrit:Jo sempre dic que has de fer el que millor et faci sentir com a mare i un cop trobat, tindràs pediatres que t'avalaran, en un sentit o altre. No hi ha "veritat absoluta". Per això no es poden fer generalitzacions com fa aquest senyor o d'altres, en un sentit o altre.
És que això és el que li havia de dir el pediatre (o tots haurien de dir) ja que on dormi un nen (en condicions de sentit comú i seguretat...) no té res a veure amb la salut.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |