quan temps dormen als 3 mesos ???

Els hàbits de dormir.
mickey
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

quan temps dormen als 3 mesos ???

EntradaAutor: mickey » dl. feb. 21, 2011 3:18 pm

bones soc una mare " primerisa " i tinc un nen que fa tres mesos enrera feia unes mitdiades de 3 hores i ara fa com una setmana que dorm una hora i se desperta pero al cap d'una hora mes se torne a dormi , no se si es normal o ja ho te de fer !!! m'agradaria que algua de voslatres si tambe hos passa !!! moltes gracies :-)(-:
laia238
Entrades: 16
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 4:12 pm

Re: quan temps dormen als 3 mesos ???

EntradaAutor: laia238 » dl. feb. 21, 2011 3:44 pm

hola mickey, jo també soc una mare primerissa, la meva nena, ara farà 4 mesos, i no ha dormit mai 3 hores seguides durant el dia, ella fa 3 dormidetes de 35-40 minuts durant el dia. No se si et serveix d'ajuda, pero nomes et puc dir aixo.
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 21, 2011 4:04 pm

Hola Mickey i Laia238!
jo també sóc novatilla... i he anat fent el que veia que li anava bé al Marc.
de dia mai ha dormit gaire, mitja horeta dues vegades al matí, i potser mitja horeta més a la tarda, però de nit sempre ha dormit molt bé: hem tingut sort i des de ben petit que ha dormit 4-5 hores del tirón i ara més zz:-)
per les migdiades de dia jo anava mirant si l'hora era més o menys la mateixa, o com que al cotxet sempre s'adorm, intentava fer el passeig sempre a la mateixa hora, així li creava una rutina. ah, i una pista infal-lible en el meu cas per saber si té son: rondina i es frega els ulls!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Gem7
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 4:07 pm

EntradaAutor: Gem7 » dl. feb. 21, 2011 4:38 pm

hola noies! el meu petit ara té 6 mesets i la veritat és que de recent nascut dormia ben poquet fins als 3 mesos i mig. després les migdiades van anar augmentant i ara dorm moltíssim, gairebé de 3 horetes. Suposo que això depèn de cada nen!
Moxae
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dl. feb. 21, 2011 6:21 pm

Sent mare d'un peque de 8 mesos i mig i llegint les experiències de moltes mamis per aquí, he acabat veient que no hi ha regles fixes en cap tema relatiu als peques, i sobretot en relació a la son...I a més, el que funciona un dia no té res a veure amb el que passa al dia següent!! Pel teu nen deu ser ben normal dormir així!
sek
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dl. feb. 21, 2011 6:41 pm

Noies!
Quina passada! El meu fill no ha dormit en sa vida 3 hores seguides!!! Té 15 mesos i MAI ho ha fet!!! T'he de dir que la nostra aventura de la son no ha sigut un camí de roses, però t'he de dir una cosa: aprèn el que vol dormir el teu fill i no miris els altres, el teu fill dormirà el que vulgui per molts patrons o veïns que dormin d'una altra manera, potser no t'agrada la meva resposta, potser ,per sort, el teu fill canvia i dorm més, però si no és així, sisplau sobretot NO comparis!!!! Et farà mal, el teu fill dorm el que dorm zz:-)
Neus2010
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dl. feb. 21, 2011 7:31 pm

Jo també corroboro que cada nen i nena es un mon i que no es pot comparar. La meva filla durant el dia MAI ha dormit tres hores seguides. Un llibre que explica molt be això i com va evolucionant la son dels nens es "dormir sin lagrimas" de la Rosa Jove. Esta Molt i Molt be i explica les canvis en el son de cada etapa de la infancia.
Neus
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. feb. 21, 2011 7:45 pm

Efectivament, depèn de cada nen. L'Arnau, als 3 mesos dormia molt; feia migdiades de 1,5 o 2h cadascuna i després, a la nit, només es despertava un cop perquè tenia gana. A partir d'aquí, va passar a dues migdiades i dormir tota la nit sencera i, des de fa uns mesos, només una migdiada al dia i tota la nit sencera (excepte si està malaltó, que llavors es desperta durant la nit).
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dl. feb. 21, 2011 8:29 pm

Tinc una nena de 4 mesos i mig i pel que he vist l'important no és quantes hores dormen sinó si dormen el que necessiten. M'explico, la meva bitxi amb 3 mesos només feia becaines de 30-45 minuts com a molt, un parell durant el matí i un parell durant la tarda i estava descansada. Pensa que van canviant els ritmes de son a mida que van creixent. Et recomano, com t'han dit, el llibre la la rosa Jové on explica precisament les fases de son dels infants. A mi m'ha anat molt bé per saber com creix la meva filla i sobretot per a explicar als "savis" com funciona la ment d'un nadó perquè entenguessin que un nadó no fa les coses per a fotre als pares.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dl. feb. 21, 2011 8:55 pm

Et (us) recomano molt el llibre de la Rosa Jové, 'Dormir sense llàgrimes', per ENTENDRE com funciona el procés de la son en els bebès (és un procés evolutiu, com caminar, etc). Als 3 mesos els toca despertar-se sovint, tenen el son 'lleuger' perquè no tenen les fases adquirides, cal que mengin sovint per tal de no fer una baixada de sucre i per tant, el seu cos es desperta sovint, també, per instint de supervivència, per assegurar la presència i la protecció de la mare.
El tema de dormir és dur, no tots dormen molt i seguit, n'hi ha que fan canvis, altres que segueixen tòniques, i sempre va variant... depenent amb qui parlis.
Si al final et decideixes per algun mètode tipus Estivill, que jo no en sóc partidària, pensa que els pediatres (i el mateix Estivill, crec) recomanen no iniciar-lo abans dels sis mesos o una mica més, diria jo.

Si busques al POST DE LA NIT trobaràs mooooooooolts posts sobre el tema i podràs llegir experiències de gent que està i ha estat com tu, es recomanen llibres, es comenten mètodes, segur que pots aprendre'n molt.

Felicitats per la teva maternitat i ànims amb la son (la teva, vull dir... jeje).
mickey
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

EntradaAutor: mickey » dl. feb. 21, 2011 10:04 pm

moltes gracies a totes !!! per les repostes ara vec q lo de anar a menys a hora de fer les mitdiades ja es normal , pero lo de nit encara una vegada ens despertem apendre un bibe , ara fa dos dies que el ultim bibe li dono 220cc i tampoc me aguante tota la nit , bueno aixo ja ho tinc assomit que una vegada me tinc que aixecar !! :ok:
I lo del metode estivill me estic lleigin el llibre i algunes coses les he ficat en practica i van be , lo de la llum i deixarlo al llit despert ,
bueno moltes gracies per les vostres opinions , i lo que diu la meva mare q el aprofitem ara pq quan sigi mes gran no podrem o no se deixara :-())
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dt. maig 17, 2011 12:19 pm

Hola, tinc un nen de tres mesos i el poso a dormir a les 21 h. Normalment ha menjat entre les 19 i les 20 h. A les 00 h l'agafo per donar-li el bibi però ell no es desperta. Aguanta fins a les 4 h de la matinada. El meu dubte és si faig bé donant-li aquest bibi si ell no es desperta per demanar (si ho he fet algun dia, llavors es desperta cap a l'1 h)...
Imatge

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dt. maig 17, 2011 7:53 pm

Hola a totes, jo tinc una nena de 3 mesos. Sempre ha formit poc, al meu entendre (jo que sé si és el primer fill i mai he tingut nens petits al voltant!) però sempre l'he vist contenta i bé. Al matí fa potser dues migdiadetes de 30-45minuts ia la tarda tb. Cap a les 21 la posso a dormir després del bany i mamar. Svui he intentat fer-ho més aviat i res, aquí la tinc a l'hamaqueta, tranquilíssima però amb cap signe de soneta. Ara el que faig és que quan ja veig que es frega ulls, es toca la orella o rondina, i ja ha menjat, la posso al seu llitet amb poca llum i s'adorm soleta. A la nit algún dia ha aguantat fins les 4 però pocs. Avui per exple ha dormit de les 9 de la nit fins les 2 i després s'ha despertat a les 5, i a les 8. Mama al llit meu i jo m'adormo, i ella tb (llavors no sé si ha mamat o no però vaja...).

Una cosa que si em "molesta" és que fa sorollets, és com si somiés, i es mou però està dormida, i jo desperta clar. Els vostres o fan?
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dt. maig 17, 2011 7:53 pm

Hola a totes, jo tinc una nena de 3 mesos. Sempre ha formit poc, al meu entendre (jo que sé si és el primer fill i mai he tingut nens petits al voltant!) però sempre l'he vist contenta i bé. Al matí fa potser dues migdiadetes de 30-45minuts ia la tarda tb. Cap a les 21 la posso a dormir després del bany i mamar. Svui he intentat fer-ho més aviat i res, aquí la tinc a l'hamaqueta, tranquilíssima però amb cap signe de soneta. Ara el que faig és que quan ja veig que es frega ulls, es toca la orella o rondina, i ja ha menjat, la posso al seu llitet amb poca llum i s'adorm soleta. A la nit algún dia ha aguantat fins les 4 però pocs. Avui per exple ha dormit de les 9 de la nit fins les 2 i després s'ha despertat a les 5, i a les 8. Mama al llit meu i jo m'adormo, i ella tb (llavors no sé si ha mamat o no però vaja...).

Una cosa que si em "molesta" és que fa sorollets, és com si somiés, i es mou però està dormida, i jo desperta clar. Els vostres o fan?
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dc. maig 18, 2011 8:39 am

Sí, el meu també ho fa. Fa molts sorollets i a vegades plora uns segons i es torna a quedar dormit. Però a vegades això em desvetlla perquè estic pendent si em crida... Moltes vegades m'aixeco i el veig tan tranquil dormint. zz:-) Crec que es degut a les diferents fases del son, que es desperten uns segons i es queixen fins que es tornen a dormir, em sona haver-lo llegit.
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. maig 18, 2011 9:16 am

Com ja t'han dit les companyes, cada nen té el seu propi ritme, tant per dormir, menjar, parlar, caminar..... per tant podriem dir que tot és normal.
Quan son tant petits és normal que es desperti cada 1/2h, cada 1h, cada 3h, que dormi 6h seguides..... depén del nen.... i si tens sort de que el teu nen dorm tirades llargues pots donar les gràcies (no sé ben be a qui :-D ) i si no dorm gens, carregat de pasciència i dona-li tot l'amor que pugis fins i tot en els moments que no puguis més, i sobretot descansa tu tot el que puguis mentre ell ho faci :ok:

Molts ànims, que tot passa i es tracta d'una etàpa del seu desemvolupament. :-()-)
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dl. juny 20, 2011 10:36 am

Bones,

La meva peque té dos mesos i mig i des de que tenia 15 dies que dorm 5 o 6 hores seguides a la nit.
Fa dos setmanes més o menys que la posem al llit a les 11:30 i dorm fins a les 6 del matí que li dono pit, i llavors torna a dormir de les 7 a les 10 que li donem biberó. I tot anava bé, dormia poc de dia, però feia alguna becaineta al matí i a la tarda, però ara fa cosa de 3 o 4 dies, que durant el dia només dorm 1 o 2 hores en total, a la nit fa el mateix, però de dia no pot adormir-se, està rendida i plora perquè té son i no pot agafar el son, creieu que és normal? Que ja dorm les hores que li toquen a la nit? Jo crec que hauria de dormir una mica de dia, però no sé com fer-ho...

Moltes gràcies!
ImatgeImatge
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dt. juny 21, 2011 2:05 pm

Rousi, possiblement de dia li costa més adormir-se, es tracta de trobar la manera de'ajudar-la. Al meu li passava igual, no hi havia manera que dormís la migdiada, i ara ja ho fa solet al seu bressol. El poso despert amb el xumet i s'adorm, a vegades poca estona i altres dues hores! zz:-) I durant el dia, va dormint estones al cotxet quan passegem.
També crec que ha d'anar trobant el seu propi ritme i els ho costa una mica.
Imatge

Imatge
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dl. juny 27, 2011 11:09 am

Moltes gràcies Alexia77!
Aquest cap de setmana de 4 dies hem estat fora i la veritat és que ha anat de meravella, dormia al matí i a la tarda! A veure si ara que tornem a estar a casa seguim amb aquest ritme, de moment fa 35 minuts que està dormint! :b-))) :b-)))
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::