cada 3 hores...

Els hàbits de dormir.
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

cada 3 hores...

EntradaAutor: Psicoloca » dt. feb. 22, 2011 7:23 am

Hola,

EL meu fill de 6 mesos desde els 2 que dorm tota la nit seguida i porta dues setmanes que es desperta cada aprox. 3 hores. No sé ben bé què pot ser, perquè en realitat no té gana ni aparentment res que jo pugui determinar... alguna suggerència?
esquimal
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: cada 3 hores...

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 7:31 am

Hola Psicoloca,

El meu nen té quasi 7 mesos i de vegades també es desperta. Normalment 1 cop però no fa massa vem arribar a 5. Jo li poso la pipa i ja està s'adorm de seguida. Potser només s'ha despertat i li costa agafar el son, no sé jo no m'amoinaria massa.

Ja ens veurem pel post!
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

EntradaAutor: mamajo » dt. feb. 22, 2011 9:05 am

Hola,
El meu té 10 mesos i fins als 6 va dormir força bé, quasi tota la nit seguida. Des de llavors que es desperta cada 2 o 3 hores. Me'l poso al llit, li dono el pit 10 minuts i normalment es torna a quedar adormit i el torno a deixar al seu bressol.
Segurament no li passa res, senzillament es desperten per instint, per assegurar-se que encara hi som i de seguida es tornen a dormir.
Mamajo.
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dt. feb. 22, 2011 1:37 pm

pot ser una etapa, els nens no són màquines i van fent canvis, pot ser que li fagin mal les genives si està en ple procés de dentició, j a no per dir si té mocs, típics d'aquestes èpoques, o SENZILLAMENT pot ser que necessiti la teva escalfor, saber que estàs allà per tornar a dormir-se.
La son dels nens, com la dels adults, té diferents fases, nosaltres ja fa temps que les sabem enllaçar, i ells ho han d'anar madurant.
És un procés ben normal, encara que això suposi que els pare vagin esgotats neu:-D neu:-D ..cada edat té "lo" seu ;-) ;-)
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 22, 2011 3:02 pm

Potser és q alguna denteta comença a fer la murga....

La meva nena mai ha plorat de mal "de dents", però quan li estava a punt de sortir alguna estava més intranquila i neguitosa... i no dormia tan bé com ho feia sempre...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dt. feb. 22, 2011 5:00 pm

Justament ahir vaig contestar a un altre post que anava més o menys del mateix. Et copio l'enllaç, així no em repeteixo ;)

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=17&t=20973#p1151052

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::