Dubtes doudou
Dubtes doudou
Hola,
Tinc un nen de 3 mesos i he llegit pel foro que moltes els dormiu donant-lis el doudou i tinc dubtes
Com ho feu? El meu nen passa molt dels ninos, si fan soroll encara però el doudou no en fa, si li dono, com a molt se'l intenta posar a la boca i després l'ignora
I tema olor de la mare: cada quan us el poseu prop del cos?
És segur? He llegit que no es bo que dormin amb ninos i tan petit, no pot ser que se'l posi a la cara i s'ofegui?
Tinc un nen de 3 mesos i he llegit pel foro que moltes els dormiu donant-lis el doudou i tinc dubtes
Com ho feu? El meu nen passa molt dels ninos, si fan soroll encara però el doudou no en fa, si li dono, com a molt se'l intenta posar a la boca i després l'ignora
I tema olor de la mare: cada quan us el poseu prop del cos?
És segur? He llegit que no es bo que dormin amb ninos i tan petit, no pot ser que se'l posi a la cara i s'ofegui?

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Re: Dubtes doudou
La meva filla dormia amb un doudou, però no vaig fer mai lo de posar-me'l la cos perquè agafés la meva olor. A ella li agradava tenir alguna cosa a la cara, quan dormia al minibressol s'amorrava a les parets del bressol, semblava que s'anés a asfixiar. Nosaltres li posavem el doudou a sobre de la cara, mig tapant-li un costat, i així estava més tranquila i s'adormia abans.
El que és perillòs és que dormin amb peluixos grans, coixins o mantes, ja que si els cauen sobre la cara pot ser que no tinguin força o reflexos per treure-se'ls, però un doudou no pesa gens i és petit, no hi ha risc que tapi completament la boca i el nas i no se'l pugui treure.
El que és perillòs és que dormin amb peluixos grans, coixins o mantes, ja que si els cauen sobre la cara pot ser que no tinguin força o reflexos per treure-se'ls, però un doudou no pesa gens i és petit, no hi ha risc que tapi completament la boca i el nas i no se'l pugui treure.
terrassa5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 01, 2011 9:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El Quim ha dormit amb el doudou des del dia 1, com diuen estan dissenyats per nadons i per tant no hi deu haver perill pq sino amb totes les normes de seguretat que hi ha segur que no els deixarien vendre.
Ell al principi tampoc li feia gaire cas, son molt petits, pero mica en mica l'anava agafant amb les manetes i li agradava el tacte, ara se'l posa a la cara, el mossega, l'abraça. Jo crec que li fa molta companyia.
Ah, i tampoc he fet mai que agafi el meu olor.
Ell al principi tampoc li feia gaire cas, son molt petits, pero mica en mica l'anava agafant amb les manetes i li agradava el tacte, ara se'l posa a la cara, el mossega, l'abraça. Jo crec que li fa molta companyia.
Ah, i tampoc he fet mai que agafi el meu olor.
A l'Arnau li vam posar al bressol cap als 4 o 5 mesos, perquè abans no volia agafar res per dormir. He vist que hi han uns molt petitons, el d'ell és dels més grandets i li encanta (de fet, en té dos).
Jo tampoc me'l vaig posar a sobre, però de tocar-lo tots dos, té la nostra olor (la d'ell i la meva).
Tampoc crec que hi hagi risc d'axifia, doncs no pesa gens.
Jo tampoc me'l vaig posar a sobre, però de tocar-lo tots dos, té la nostra olor (la d'ell i la meva).
Tampoc crec que hi hagi risc d'axifia, doncs no pesa gens.
Teniu raó, si no fos segur no els vendrien... jo preguntava més que res per si eren per bebés més grans.
Així quan li doneu, se'l poseu directament sobre la cara? Tapant-se-la tota o només un troset?
Gràcies per les respostes!
Així quan li doneu, se'l poseu directament sobre la cara? Tapant-se-la tota o només un troset?
Gràcies per les respostes!

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
xaia, jo sempre li posava al costadet seu i ell l'agafava i l'abraçava, mai no li agradat tapar-se la cara amb ell. Ara, l'agafa solet en quant el fico al llit.
Hi han més petits i més grans; l'Arnau en tenia un de petit i als 6 mesos li van comprar els dos que té ara que son més grandets.
Hi han més petits i més grans; l'Arnau en tenia un de petit i als 6 mesos li van comprar els dos que té ara que son més grandets.
El del Quim es petitet tot plegat un pam per un pam. N'he vist de mes grossos, amb joguines i per mossegar, el d'ell nomes es un cuadrat de vellut amb un capet d'osset, quatre potetes als extrems i unes cintetes per acariciar.
Ell l'abraça, es frega la tela entre els dits i a vegades es tapa la cara, a veure, no tota sino que se'l posen com tapant-los els ullets.
Tambè te un pingüí rodonet, un peluix de la marca Happy Horse que es per bebes i li encanta, tambe el toqueteja bastant. Pero aquest li vaig posar que ja tenia 4 mesos i el veia mes espabilat.
Ell l'abraça, es frega la tela entre els dits i a vegades es tapa la cara, a veure, no tota sino que se'l posen com tapant-los els ullets.
Tambè te un pingüí rodonet, un peluix de la marca Happy Horse que es per bebes i li encanta, tambe el toqueteja bastant. Pero aquest li vaig posar que ja tenia 4 mesos i el veia mes espabilat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |