cride a la nit mab 4 mesos ??

Els hàbits de dormir.
mickey
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

cride a la nit mab 4 mesos ??

EntradaAutor: mickey » dl. març 21, 2011 9:34 am

bones amigues !!! fa uns quants dies que el meu caragolet per la nit se desperté amb crits i ploran , pero claro te 4 mesos i per lo que man dit aixo ho fan a partir del 6 mesos !!! me semble que somie ???? no ho se tambe ho `pase a vosaltres
Es q lo unic que me pase es que me asuste perque estic dormin i començe a crida !!!
Alguna solucio !!! moltes grcaies :-)(-: :r)
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: cride a la nit mab 4 mesos ??

EntradaAutor: cristina1671 » dl. març 21, 2011 11:22 am

suposo que ja ho has fet però has mirat si li fa mal alguna cosa?
El meu fill petit ha dormit la mar de bé i sense cridar fins que ara fa poc ha agafat un refredat molt fort i otitis. De vegades a la nit es desperta amb un plor-crit i pensem que és perquè té son i hi ha quelcom que no el deixa dormir (el nas tapat) o bé que li fa mal l'orella. Llavors l'agafem i els gronxem en braços fins que s'adorm, o mirem de destapar-li el nas...

No sé quan és que comencen a tenir "malsons"... però vaja, jo m'asseguraria de que està còmode i es troba bé primer de tot...
Imatge

Imatge
mickey
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

EntradaAutor: mickey » dl. març 21, 2011 11:55 am

si que el vaig mira si li feia mal alguna cosa !! tb el vaig ca,viar i res de res , lo estrany que quan el despertabem i el tornava a fer dormir ja no plorar i aixo era el estrany :camio:
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mleal2 » dl. març 21, 2011 2:40 pm

Amb 4 mesos és una mica d'hora per tenir malsons, no? Fa més pinta que li faci mal alguna cosa, per exemple la panxa. No pot ser que siguin còlics??
Imatge

Imatge
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dl. març 21, 2011 6:46 pm

Al meu fill li passa de tant en tant una cosa similar a la que expliques. Està dormint i de sobte començar a plorar i mig cridar molt fort, però el miro i està amb els ulls tancats, el consolo i se li passa de seguida. Jo crec que són somnis i diria que va començar més o menys amb 5-6 mesos (ara té 9). Potser si que són somnis...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::