No dorm! Ni de dia ni de nit
No dorm! Ni de dia ni de nit
Hola marones, tinc un bebé de 20 dies, durant el dia dorm poquíssim, passa molta estona plorant. Només vol anar a coll, no s'adorm ni al cotxet!!! Quan el deixo plora i plora. De nit el poso al llit amb mi i el vaig posant al pit sovint. Estic molt amoinada perquè em fa patir que no dormi gens sent tan petitó. A més a més penso que no pugui tenir alguna cosa, o ser un nen massa nerviós...no té ni un mes i no dorm ni dues hores seguides (encara que l'agafi a coll)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo vaig zombi total però el que més em preocupa és el nen, han de dormir!!!!!
Jo vaig zombi total però el que més em preocupa és el nen, han de dormir!!!!!Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: No dorm! Ni de dia ni de nit
Tranquila Dana81. Crec que és completament normal el que t'està passant. Tenim unes espectatives dels nadons que no són reals. Sempre hem sentit a dir que els nens mengen, dormen i caguen. Doncs no, hi ha nens que no dormen tant com ens pensem. A nosaltres també ens va passar, no dormia ni 20 minuts seguits!!! Jo et recomanaria que segueixis el seu ritme, molts braços, molt contacte, molta teta i molta paciència. Jo també em pensava que el meu petit era nerviós, però actualment és un nen normal, tot i que no li agrada gaire dormir:).
Si et vols quedar més tranquila, pregunta-ho al pediatre... però estic segura que trobaràs moltes noies en la mateixa situació.
Moltes felicitats i si no dones a l'abast, demana ajuda als familiars o amics.
Si et vols quedar més tranquila, pregunta-ho al pediatre... però estic segura que trobaràs moltes noies en la mateixa situació.
Moltes felicitats i si no dones a l'abast, demana ajuda als familiars o amics.
Hola Dana81,
Primer de tot, felicitats pel teu nadó! Em sembla que això que et passa, com ja t'ha dit l'Evawin, és ben habitual. La meva primera filla es va passar els tres primers mesos dormint ben poc durant el dia: feia un parell o tres de dormides de 20-30 min i ja està. Jo no tenia temps de res perquè quan estava desperta (pràcticament tot el dia) no s'entretenia amb res (lògicament, era molt petita encara!) i volia que estés per ella. Amb el pas de les setmanes, va començar a entretenir-se una mica més, va començar a dormir una mica més, i, cap als sis mesos, ja teníem una rutina establerta. Si tu veus al teu nadó content i està sa, jo no m'amoïnaria si no dorm gaire durant el dia. Mica en mica, ja anireu agafant una rutina. L'únic problema és que és esgotador pels pares!
La meva filla va canviar entre els 4 i 6 mesos i, tot i que no va ser mai de fer dormides molt llargues, va acabar dormint una hora al matí i entre 1 i 2 hores a la tarda.
Molta sort!
Primer de tot, felicitats pel teu nadó! Em sembla que això que et passa, com ja t'ha dit l'Evawin, és ben habitual. La meva primera filla es va passar els tres primers mesos dormint ben poc durant el dia: feia un parell o tres de dormides de 20-30 min i ja està. Jo no tenia temps de res perquè quan estava desperta (pràcticament tot el dia) no s'entretenia amb res (lògicament, era molt petita encara!) i volia que estés per ella. Amb el pas de les setmanes, va començar a entretenir-se una mica més, va començar a dormir una mica més, i, cap als sis mesos, ja teníem una rutina establerta. Si tu veus al teu nadó content i està sa, jo no m'amoïnaria si no dorm gaire durant el dia. Mica en mica, ja anireu agafant una rutina. L'únic problema és que és esgotador pels pares!
La meva filla va canviar entre els 4 i 6 mesos i, tot i que no va ser mai de fer dormides molt llargues, va acabar dormint una hora al matí i entre 1 i 2 hores a la tarda.
Molta sort!
Aix quan he llegit el titol m'ha portat tants records...
Jo li deia a tothom que m'havien enganyat, a tot arreu m'havien dit que els nens mengen i dormen al voltant de 14 hores diaries... JAJAJAJAJA NI DE CONYA!!!! Ara ric, pero t'asseguro que estavem desesperats com deveu estar vosaltres, el primer mes i mig va ser tan horrible, no sabiem que fer, ni per què plorava, ni braços ni bibe ni res, dia i nit. Jo tambè estava amoïnada pq no dormia.
Els primers 15 dies va ser degut a que tenia gana pq no treia prou llet, ens vam passar al bibe i va millorar (pobret!) pero continuava sense dormir, no eren colics ni res en especial. Al mes i mig mes o menys es va començar a regular, durant el dia al mati feia alguna migdiada i a la tarda una altra, poquet a poquet agafen ritme.
Jo crec que el Quim es inquiet i ens ha ajudat molt marcar-li unes rutines i horaris molt constants, sembla que no pero mica en mica donen el seu resultat.
Si la pediatra ha descartat qualsevol problema i el nen esta be de pes jo nomes et puc aconsellar mooooolta paciencia.... ens han tocat uns nens desperts i actius!
Nosaltres als 7 mesos vam aconseguir que dormis la migdiada de 12 a 2 i tota la nit de 8 a 8 pero hem hagut de perseverar molt i passar moltes nits en blanc.
Molts anims!!!!!!
Jo li deia a tothom que m'havien enganyat, a tot arreu m'havien dit que els nens mengen i dormen al voltant de 14 hores diaries... JAJAJAJAJA NI DE CONYA!!!! Ara ric, pero t'asseguro que estavem desesperats com deveu estar vosaltres, el primer mes i mig va ser tan horrible, no sabiem que fer, ni per què plorava, ni braços ni bibe ni res, dia i nit. Jo tambè estava amoïnada pq no dormia.
Els primers 15 dies va ser degut a que tenia gana pq no treia prou llet, ens vam passar al bibe i va millorar (pobret!) pero continuava sense dormir, no eren colics ni res en especial. Al mes i mig mes o menys es va començar a regular, durant el dia al mati feia alguna migdiada i a la tarda una altra, poquet a poquet agafen ritme.
Jo crec que el Quim es inquiet i ens ha ajudat molt marcar-li unes rutines i horaris molt constants, sembla que no pero mica en mica donen el seu resultat.
Si la pediatra ha descartat qualsevol problema i el nen esta be de pes jo nomes et puc aconsellar mooooolta paciencia.... ens han tocat uns nens desperts i actius!
Nosaltres als 7 mesos vam aconseguir que dormis la migdiada de 12 a 2 i tota la nit de 8 a 8 pero hem hagut de perseverar molt i passar moltes nits en blanc.
Molts anims!!!!!!

amca ha escrit:quan estava desperta (pràcticament tot el dia) no s'entretenia amb res (lògicament, era molt petita encara!) i volia que estés per ella. Amb el pas de les setmanes, va començar a entretenir-se una mica més
Exactament igual que nosaltres, jo crec que s'aburria com una ostra pobrets, no veuen res no poden fer res...

si el nen esta sa no t'amoinis.
ademes com va ser en el meu cas la cosa es va complicar pq jo si que vaig tenir el meu primer fill ideal dormia , menjava, cagava i jo podia anar amb ell a tot arreu. a la peluqueria a depilar-me era una joia.
i es clar el segon va ser un bebe normal no ideal i no ho entenia. van passar els mesos va deixar de plorar va anar dormin mes i la cosa va mitllorar.desde el setembre que va a la guarderia la cosa va immillorablement be pq esta mes cansat i fa una migdiada de ems de 2 hores resultat l'hem de llevar pq sino per la nit no vol dormir.
ara te 18 mesos i encara no dorm la nit seguida pero es una altra cosa, encara que el tema deles nits ho hem dut sempre molt be el problema era que no dormia per el dia i la gent deia "si dorm per la nit rai " com que rai pensava jo "si no em deixa fer res ".
tranquilitzat paciencia i si necesites deixar-lo une estona amb avis per descansar fer-ho jo ho he fet i desconectes una mica....no et sentis malament per aixo.
el tema nervis amb l'altra peque tb poc influenciar i si no ho veus clar porta'l al pediatre tantes vegades com faci falta que per aixo estant.
petonets
ademes com va ser en el meu cas la cosa es va complicar pq jo si que vaig tenir el meu primer fill ideal dormia , menjava, cagava i jo podia anar amb ell a tot arreu. a la peluqueria a depilar-me era una joia.
i es clar el segon va ser un bebe normal no ideal i no ho entenia. van passar els mesos va deixar de plorar va anar dormin mes i la cosa va mitllorar.desde el setembre que va a la guarderia la cosa va immillorablement be pq esta mes cansat i fa una migdiada de ems de 2 hores resultat l'hem de llevar pq sino per la nit no vol dormir.
ara te 18 mesos i encara no dorm la nit seguida pero es una altra cosa, encara que el tema deles nits ho hem dut sempre molt be el problema era que no dormia per el dia i la gent deia "si dorm per la nit rai " com que rai pensava jo "si no em deixa fer res ".
tranquilitzat paciencia i si necesites deixar-lo une estona amb avis per descansar fer-ho jo ho he fet i desconectes una mica....no et sentis malament per aixo.
el tema nervis amb l'altra peque tb poc influenciar i si no ho veus clar porta'l al pediatre tantes vegades com faci falta que per aixo estant.
petonets
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
AIXÒ EM SONA MOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!
El nostre primer fill es va passar 16 mesos sense dormir, SÍ, SÍ!! 16 mesos!!! com a molt feia 1/2 hora pel matí i 1/2 hora per la tarda i les nits, les nits,.... Mare de Déu les nits!!! eren terribles no dormia ni en brassos, ni al nostre llit, ni amb bibe,... va ser una situació molt tensa. Nosaltres anàvem cansadíssims i clar estàvem molt susceptibles l'un amb l'altre. Però com ja t'han dit, a base de paciència i no desisitir en les rutines, ells acaben agafant el ritme i tot millora.
MOLTS ÀNIMS!!!
El nostre primer fill es va passar 16 mesos sense dormir, SÍ, SÍ!! 16 mesos!!! com a molt feia 1/2 hora pel matí i 1/2 hora per la tarda i les nits, les nits,.... Mare de Déu les nits!!! eren terribles no dormia ni en brassos, ni al nostre llit, ni amb bibe,... va ser una situació molt tensa. Nosaltres anàvem cansadíssims i clar estàvem molt susceptibles l'un amb l'altre. Però com ja t'han dit, a base de paciència i no desisitir en les rutines, ells acaben agafant el ritme i tot millora.
MOLTS ÀNIMS!!!
parleu del meu fill? totalment d'acord al que et diuen!! A partir de la primera setmana de la vida ja va començar, la pediatra em va dir que era un nen demandant. I, efectivament, ho era! Vaig tenir moments molt crítics, de nervis... Ostres! com t'han dit a mi m'havien dit que els nens petits no portaven feina!! I un bé negre!!! A més, hi ha molts nens al voltant nostre de la mateixa edat del meu i tots uns
Doncs bé, TOTS no són iguals. Ara té 17 mesos encara ens costa molt dormir (a la nit, encara no n'ha fet cap de sencera; i durant el dia, les migdiades, uffffff, de fet hi ha dies que no dorm). Doncs bé, no és de dormir... És un nen súper actiu i diem que no vol perdre el temps dormint
És molt feliç i també inquiet! Però t'he de dir que tot i això, ha millorat moltíssim. LA veritat és que estem molt contents i gairebé no recordem aquells dies... ARa estic
i pensem uffff! si el segon és igual, però mira... per un altre cantó si el resultat final ha de ser com el gran... k vols que et digui!!! Tinc un nebot de dos mesos menys, que sempre ha dormit moltíssim... però a vegades pensem (entre nosaltres, eh!!!) uixxxx, és una mica avorrit
Ànims!!! Els necessites!!! Fins que no ho assumeixes és molt dur, de fet quan ho assumeixes, també!

Doncs bé, TOTS no són iguals. Ara té 17 mesos encara ens costa molt dormir (a la nit, encara no n'ha fet cap de sencera; i durant el dia, les migdiades, uffffff, de fet hi ha dies que no dorm). Doncs bé, no és de dormir... És un nen súper actiu i diem que no vol perdre el temps dormint
És molt feliç i també inquiet! Però t'he de dir que tot i això, ha millorat moltíssim. LA veritat és que estem molt contents i gairebé no recordem aquells dies... ARa estic
i pensem uffff! si el segon és igual, però mira... per un altre cantó si el resultat final ha de ser com el gran... k vols que et digui!!! Tinc un nebot de dos mesos menys, que sempre ha dormit moltíssim... però a vegades pensem (entre nosaltres, eh!!!) uixxxx, és una mica avorrit
Ànims!!! Els necessites!!! Fins que no ho assumeixes és molt dur, de fet quan ho assumeixes, també!

Bienvenida al club!!!
Xavi desde que nació no dormia nada... ni de dia ni de noche... ufff.... le ha costado mucho acostumbrarse, de echo acaba de cumplir 20 meses y lleva 3 semanas durmiendo bien... se despertaba cada 2 o 3 horas y no paraba nunca.... lo acostabamos y se dormia solo en la cuna con el gusiluz musical, 2 horas del tirón, a partir de aquí ya se despertaba.
es cuestion de paciencia y que el niño vaya cogiendo horarios... no te desesperes ya verás como poco a poco se irá acostumbrando.
Xavi desde que nació no dormia nada... ni de dia ni de noche... ufff.... le ha costado mucho acostumbrarse, de echo acaba de cumplir 20 meses y lleva 3 semanas durmiendo bien... se despertaba cada 2 o 3 horas y no paraba nunca.... lo acostabamos y se dormia solo en la cuna con el gusiluz musical, 2 horas del tirón, a partir de aquí ya se despertaba.
es cuestion de paciencia y que el niño vaya cogiendo horarios... no te desesperes ya verás como poco a poco se irá acostumbrando.
Si, filla, si, és qüestió de paciencia.
A nosaltres ens va passar durant el primer mes..Dp poc a poc ja han anat dormint més però els hi costa molt. El que em fan ara, és una novetat, és plorar moltissim, com a desasperats ( son bessons i ho fan els dos. Sort que no ho fan al mateix temps! ajjaj!) és agafar uns "berrinches", terribles quan tenen son i no poden dormir. Una cosa...es posen vermellissims i venga a cridar!! Fan molta pena. Lúnic que puc fer és abraçar-los..i esperar a que se'ls hi passi. Dp, de cop es queden dormits. La meva germana diu que sembla un orgasme! jajajaj! Que catxonda!! Si és que quan es veu de de fora...tot canvia tant.........
A nosaltres ens va passar durant el primer mes..Dp poc a poc ja han anat dormint més però els hi costa molt. El que em fan ara, és una novetat, és plorar moltissim, com a desasperats ( son bessons i ho fan els dos. Sort que no ho fan al mateix temps! ajjaj!) és agafar uns "berrinches", terribles quan tenen son i no poden dormir. Una cosa...es posen vermellissims i venga a cridar!! Fan molta pena. Lúnic que puc fer és abraçar-los..i esperar a que se'ls hi passi. Dp, de cop es queden dormits. La meva germana diu que sembla un orgasme! jajajaj! Que catxonda!! Si és que quan es veu de de fora...tot canvia tant.........

MARC I JOAN

Felicitats Dana!
El teu fill és del tot normal. Pensa que fins ara l'únic que coneix és la panxona calenteta de la mama, on mai falta el subministrament de menjar ni el remenen per canviar bolqués.
Posa'l a la teta tant com ho demani, així augmentaràs la producció de llet i així es podrà saciar. Quan tingui un altre brot de creixement te'n tornarà a demanar contínuament per tornar-la a augmentar.
Pensa que cada més augmenten 1kg que és pràcticament 1/3 del seu pes!!! i necessiten cada cop més menjar, i el pit s'ha d'anar adaptant a la creixent demanda del petit.
Aprofita per dormir quan ell ho fa, estirat al seu costat i fes horari bebé..... gaudeix del petit i de la maternitat..... la casa i la resta ja s'esperarà
Mooooooooolta paciència i molt d'amor.
El teu fill és del tot normal. Pensa que fins ara l'únic que coneix és la panxona calenteta de la mama, on mai falta el subministrament de menjar ni el remenen per canviar bolqués.
Posa'l a la teta tant com ho demani, així augmentaràs la producció de llet i així es podrà saciar. Quan tingui un altre brot de creixement te'n tornarà a demanar contínuament per tornar-la a augmentar.
Pensa que cada més augmenten 1kg que és pràcticament 1/3 del seu pes!!! i necessiten cada cop més menjar, i el pit s'ha d'anar adaptant a la creixent demanda del petit.
Aprofita per dormir quan ell ho fa, estirat al seu costat i fes horari bebé..... gaudeix del petit i de la maternitat..... la casa i la resta ja s'esperarà
Mooooooooolta paciència i molt d'amor.

entrerius ha escrit:Aprofita per dormir quan ell ho fa, estirat al seu costat i fes horari bebé.
A mi em deien aixo i jo desesperada, pero si no dorm!!!! Com volen que dormi jo si ell no ho fa??? Aix que dur....
(No et sapiga greu, Entrerius, eh? es que es una frase d'aquelles que em posava molt nerviosa....
Els fills no són màquines programables!!si algú llegeix el post i encara està buscant...que s'ho tregui del cap i es mentalitzi de la realitat.
Totes les hores de no dormir que moltes mares hem viscut i hem patit el "mal dormir" dels nostres fills, ho poso entre parèntesi perquè no és literal, doncs no existeix un mal dormir dels nadons, el que sí que existeix és un procés evolutiu del son i si no és paral.lel al nostre ens pot "transtocar", a unes més a d'altres menys, o senzillament unes ho viuen com una catàstrofe i d'altres com una etapa que s'ha de passar.
El teu fill és moooooolt petit, no sé quines pre-idees en tenies però crec que a les 20 setmanes de vida del teu nadó perdre la paciència amb els dormirs no és un bon principi ...
20 dies!!!!!!!amb prou feines s'ha adapat a viure fora la panxa!!!!
Mira, el millor que et puc recomanar és que canviis de xip, pel teu bé i el del teu fill. No intentis fer que fagi vida i horari d'adult quan no és el que li toca, i encara que a tu et suposi perdre hores de son, pensa que ell no sap d'horaris ni ritmes, acaba d'arrivar al món i necessita la seva mare per donar-li l'escalfor i l'estimació que ve sentit des que està a dins teu (suposo que deu ser així des que vas saber que l'esperaves, no?)
Jo vaig tenir una primera filla dormilega, però el segon no ho ha estat, m'ha costat, evidentement, passar moltes moltíssimes nits dormint cada dos hores, fent collit seguia els mateixos ritmes, perquè eren els seus ritmes de dormir, ho vaig acabar entenent,
Per tant jo és el que et recomanaria, collit, i sense cap por pel què passarà després, el meu fill dorm al seu llit, i de tant en tant, si es desperta per la nit, ve al nostre, però cada cop és més excepcional, doncs dorm la nit sencera, el seu son ja ha madurat, al seu llit.
T'aniria bé llegir algun llibre relacionat amb el tema, el d'en Carlos González és idoni, i si mires posts del SP també trobaràs altres maneres de prendre't aquesta etapa i que t'ajudaran a entendre millor al teu fill.
Totes les hores de no dormir que moltes mares hem viscut i hem patit el "mal dormir" dels nostres fills, ho poso entre parèntesi perquè no és literal, doncs no existeix un mal dormir dels nadons, el que sí que existeix és un procés evolutiu del son i si no és paral.lel al nostre ens pot "transtocar", a unes més a d'altres menys, o senzillament unes ho viuen com una catàstrofe i d'altres com una etapa que s'ha de passar.
El teu fill és moooooolt petit, no sé quines pre-idees en tenies però crec que a les 20 setmanes de vida del teu nadó perdre la paciència amb els dormirs no és un bon principi ...
20 dies!!!!!!!amb prou feines s'ha adapat a viure fora la panxa!!!!
Mira, el millor que et puc recomanar és que canviis de xip, pel teu bé i el del teu fill. No intentis fer que fagi vida i horari d'adult quan no és el que li toca, i encara que a tu et suposi perdre hores de son, pensa que ell no sap d'horaris ni ritmes, acaba d'arrivar al món i necessita la seva mare per donar-li l'escalfor i l'estimació que ve sentit des que està a dins teu (suposo que deu ser així des que vas saber que l'esperaves, no?)
Jo vaig tenir una primera filla dormilega, però el segon no ho ha estat, m'ha costat, evidentement, passar moltes moltíssimes nits dormint cada dos hores, fent collit seguia els mateixos ritmes, perquè eren els seus ritmes de dormir, ho vaig acabar entenent,
Per tant jo és el que et recomanaria, collit, i sense cap por pel què passarà després, el meu fill dorm al seu llit, i de tant en tant, si es desperta per la nit, ve al nostre, però cada cop és més excepcional, doncs dorm la nit sencera, el seu son ja ha madurat, al seu llit.
T'aniria bé llegir algun llibre relacionat amb el tema, el d'en Carlos González és idoni, i si mires posts del SP també trobaràs altres maneres de prendre't aquesta etapa i que t'ajudaran a entendre millor al teu fill.
roser a. ha escrit:entrerius ha escrit:Aprofita per dormir quan ell ho fa, estirat al seu costat i fes horari bebé.
A mi em deien aixo i jo desesperada, pero si no dorm!!!! Com volen que dormi jo si ell no ho fa??? Aix que dur....
(No et sapiga greu, Entrerius, eh? es que es una frase d'aquelles que em posava molt nerviosa....)
M'HO HAS TRET DE LA BOCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi també em deien.... "Sobretot sobretot... quan ell dormi, tu també!!" i jo pensava... "Ja et fotaran que el meu no dorm mai!!" je, jeeee...
Doncs ja veus.... jo estava com tu i com algunes de les que t'han respòs... desesperant el principi perquè no és com t'ho han plantejat o com tu et pensaves... que els nens dormen, mengen i caguen.... el meu MAI MAI durant tota la baixa maternal MAI va dormir més de 20 minuts seguits i bé... com a molt dormia 20 minuts el matí i 20 a la tarda.... tenint en compte q ens llevavem a les 6h i que s'anava a dormir cap a les 22h i durant la nit mai dormia més de 2h hores seguides fins als 6 mesos..............
de dia només podiem està amb el cotxet amunt i avall perquè a casa plorava com un boig encara q el tingués a coll i al cotxet... no dormia però almenys amb el soroll del carrer es distreia una mica i només plorava de tant en tant!! i ai plorava pel carrer me'l posava a la motxilla!!! Ara ho llegeixo i ploraria!!!
va ser dur... sobretot els dos primers mesos... i entrenius.... la lactància és molt maca però no ho arregla tot... jo el tenia toooot el dia enxufat i no feia canviar el seu mal humor de barrufet rondinaire...
solució?? cap reina... agafar-t'ho amb calma... a mi el q em va anar bé va ser quan jo vaig fer un canvi de xip i de cop vaig pensar "Bé, el meu fill és així i disfruta-ho.... que vol anar toooot el dia a coll??? doncs hi anirà!" mira... vaig pensar que d'aquí a uns anys ja no tindrà tanta mamitis així q m'hi vaig aprofitar jo... per cert.... de mamitis encara en té ara, però ara m'encanta!!!
però no t'enganyaré.... aquest canvi de xip no va fer que ell canviés, però sí que jo no em desesperés d'esgotament....
em vaig adaptar a la situació....ara ja quasi té dos anys i pràcticament no dorm res de dia (bé, no ho ha fet mai), però em dorm les nits senceres des dels 6 mesos (es desperta molt d'hora però no es pot tenir tot, oi??), així que tranquil·la... adapta't al teu fillet i pensa que un dia o un altre aniràs mooooolt millor!!!
és trist però consola pensar q altra gent ha estat a la teva situació i que no ets un "bitxu raru"! perquè jo quan només sentia la gent q tenia nens que només dormien... buffff.... no em fotia a plorar per dignitat!!!!
així q res... t'he llegit i he pensat.. "Mira! una altra com tu!!" aixs.... akests nens.... ànims guapa q pots amb això i més!!! d'akí a un temps, miraràs enrera i veuràs que tes molt i molt més forta del q et pensaves i te'n faràs creus del que has passat!
si necessites res no dubtis en dir-ho!!

juliet ha escrit:Jo vaig tenir una primera filla dormilega, però el segon no ho ha estat, m'ha costat, evidentement, passar moltes moltíssimes nits dormint cada dos hores, fent collit seguia els mateixos ritmes, perquè eren els seus ritmes de dormir, ho vaig acabar entenent,
Juliet, no t'ofenguis, però quan tens un fill que no dorm ni dia ni nit... a mi el que menys em preocupava era el tema dormir de nit.... Jo pensava "Ojalá que no dormís de nit i em dormís de dia!!!" pensa que la nit és més curta i per una mare que el seu fill no dorm en toooot el dia... no sé... almenys a mi, eh?? el dia se'm feia etern!!! potser el teu fill feia algun son de dia i podies dutxar-te o fer el menjar, etc... quan es té un fill que no dorm i a sobre només rondina, no pots fer res d'això, bé, sí que ho fas evidenment, però sentint sempre de fons "algú" que rondina! jo crec q bàsicament és dur psicològicament... i vaig llegir mooooolts llibres per entendre el meu fill i com podia fer perquè dormís més i tot el que tu vulguis, però si tens un fill que no és de dormir gens... ni el sr gonsáles ni els senyor estivill et poden fer res per ajudar-te... has d'aplicar el teu propi mètode per canviar el xip i viure l'experiència en positiu!!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Benvinguda al club!!!
Com veus som moltes les que hem tingut o tenim fills que no dormen...
A mi també em deien que aprofités per dormir quan ella ho fes, però és que en 10 minuts jo no tinc temps de deixar-la al bressol, d'adormir-me jo, descansar i depertar-me... aix!!! i si s'adrom mentre passejem... "no puc dormir mentre camino" deia jo...
Bé, el cas és que jo estava totalment convençuda que la meva filla no dormia gens així que vaig llegir un libre fantàstic de la Rosa Jové (no recordo el nom del llibre, però potser algú ens pot il·luminar i si ningú ho sap i t'interessa, envia'm un MP i t'ho busco) que em va ensenyar com és el son dels nadons. A més a més ella recomana fer una gràfica del son (t'ho recomano que va motl bé) i a mi em va anar molt i molt bé, perquè em vaig adonar que ella dormia les hores que li "tocaven" però no com tocava, és a dir, dormia unes 12 hores en total, però en tiradetes de 10 o 20 minuts tant de dia com de nit i, es clar, sembla que no dormi perqupe a tu no et queda temps per res de res i vas esgotada per tot arreu i no pots amb la teva ànima...
I després sempre hi ha l'amic que té un fill que s'està quietó tot el dia en una hamaca i dorm de 8 a 8 des del primer i dia i FA UNA RÀBIA!!! Però per altra part, segur que el teu és molt més divertit que el dels amics
Vinga noia, que al final t'acostumes a no dormir!!! (o el peque fa un canvi i acaba dormint...
)
Com veus som moltes les que hem tingut o tenim fills que no dormen...
A mi també em deien que aprofités per dormir quan ella ho fes, però és que en 10 minuts jo no tinc temps de deixar-la al bressol, d'adormir-me jo, descansar i depertar-me... aix!!! i si s'adrom mentre passejem... "no puc dormir mentre camino" deia jo...
Bé, el cas és que jo estava totalment convençuda que la meva filla no dormia gens així que vaig llegir un libre fantàstic de la Rosa Jové (no recordo el nom del llibre, però potser algú ens pot il·luminar i si ningú ho sap i t'interessa, envia'm un MP i t'ho busco) que em va ensenyar com és el son dels nadons. A més a més ella recomana fer una gràfica del son (t'ho recomano que va motl bé) i a mi em va anar molt i molt bé, perquè em vaig adonar que ella dormia les hores que li "tocaven" però no com tocava, és a dir, dormia unes 12 hores en total, però en tiradetes de 10 o 20 minuts tant de dia com de nit i, es clar, sembla que no dormi perqupe a tu no et queda temps per res de res i vas esgotada per tot arreu i no pots amb la teva ànima...
I després sempre hi ha l'amic que té un fill que s'està quietó tot el dia en una hamaca i dorm de 8 a 8 des del primer i dia i FA UNA RÀBIA!!! Però per altra part, segur que el teu és molt més divertit que el dels amics
Vinga noia, que al final t'acostumes a no dormir!!! (o el peque fa un canvi i acaba dormint...
)
El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
El llibre de la Rosa Jové es diu "Dormir sense llàgrimes" i efectivament no et soluciona res però et fa entendre perquè el son del teu fill és com és i t'ajuda a canviar el xip.
xispa ha escrit:a mi el que menys em preocupava era el tema dormir de nit.... Jo pensava "Ojalá que no dormís de nit i em dormís de dia!!!" pensa que la nit és més curta i per una mare que el seu fill no dorm en toooot el dia... no sé... almenys a mi, eh?? el dia se'm feia etern!!!
Igual igual, no ho podria explicar millor, nosaltres nomes feiem que dir que el dia tenia una d'hores que no sabiem que existien, llaaaaaarg.....i pesaaaaat.....
Tambè estavem tot el dia al carrer pq aixi es distreia mes i quan es cansava a la motxilla i aqui si que es quedava roque una estoneta...
Alesta ha escrit:I després sempre hi ha l'amic que té un fill que s'està quietó tot el dia en una hamaca i dorm de 8 a 8 des del primer i dia i FA UNA RÀBIA!!! Però per altra part, segur que el teu és molt més divertit que el dels amics
Aix a mi m'agafaven unes ganes de plorar...
I s'ha de dir que el Quim es molt simpatic i molt espabilat! Va a tota velocitat quan els altres nens encara estan aplatanats, i el meu home sempre diu que totes les hores que no ha dormit les ha aprofitat per aprendre!!!
roser a. ha escrit:entrerius ha escrit:Aprofita per dormir quan ell ho fa, estirat al seu costat i fes horari bebé.
(No et sapiga greu, Entrerius, eh? es que es una frase d'aquelles que em posava molt nerviosa....)
(no desesperis la noia, Roser... que sols té 20 dies....i encara li falta molt......) Sé per experiència pròpia el que és tenir un fill que no dormi ni de dia ni de nit. El meu, fins passat l'any no va fer més de dues hores seguides.
De nadó ja ni t'explico!!! cada 10', 20', 1h, 1,5h que per nosaltres això ja era la osti!!!!
Així durant 1 any.
Fins al 2 anys no va millor gaire... però podríem dir que va començar a fer 3h i finalment 4h seguides.
Ara té 2 anys i sembla que finalment comença a allargar més: 6h
Per això el que jo recomano, si tens un fill que no dorm, estirar-te al seu costat per que senti l'escalfor i l'oloreta de la mama i no posar-lo al moisses... per que es despertarà.
I si es desperta als 10', teta i tornar a dormir els dos. Que es desperta als 20', teta i tornar a dormir.... i així fins que hagis reposat l'estona suficient per funcionar. Així és com ho feia jo per poder dormir una miqueta. Si em despegava d'ell ni que fos un minut es despertava.
El que també vaig comprovar que l'aguantava uuuuuuuna mica més era embolcalla’l amb l'arrullo i posar-hi algun coixí als costat. Suposo que es sentia més protegit.
Sobretot deixa’t ajudar molt pels que t'envolten. Els primers mesos són de dedicació exclusiva en aquests "tipus" de nadons

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |