Per a les que teniu llit convertible
Per a les que teniu llit convertible
Bona nit marones;
fa 15 dies que hem passat al petit al llit convertible, i tinc una pregunta que hem te intrigada...
com aguanteu el protector???
el tros que queda contra la barana, fácil, el lligo als barrots i ja esta
el tros que queda a la banda del cambiador, mig fácil, poso las tires sota el cambiador
el tros que queda a la banda de la fusta, res de fácil. Al principi li havia col·locat un tros de "bercro", pero cada mati hem trobo al peque amb el protector a la má.
Algú te solució per aguantar el protector a aquella banda???
fa 15 dies que hem passat al petit al llit convertible, i tinc una pregunta que hem te intrigada...
com aguanteu el protector???
el tros que queda contra la barana, fácil, el lligo als barrots i ja esta
el tros que queda a la banda del cambiador, mig fácil, poso las tires sota el cambiador
el tros que queda a la banda de la fusta, res de fácil. Al principi li havia col·locat un tros de "bercro", pero cada mati hem trobo al peque amb el protector a la má.
Algú te solució per aguantar el protector a aquella banda???

Re: Per a les que teniu llit convertible
Bona nit!
Jo el que he fet ha sigut enganxar velcro al protector i a la fusta del convertible i perquè no es desenganxi fer unes quantes puntades de cosir al velcro que està enganxat al protector!
Però no sé si aguantarà quan la Paula sigui més gran i ho estiri per jugar...
A veure si alguna altra marona ens dona una solució millor...
Jo el que he fet ha sigut enganxar velcro al protector i a la fusta del convertible i perquè no es desenganxi fer unes quantes puntades de cosir al velcro que està enganxat al protector!
Però no sé si aguantarà quan la Paula sigui més gran i ho estiri per jugar...
A veure si alguna altra marona ens dona una solució millor...

Pots posar-hi velcro d'aquest que és adhesiu, un tros a la fusta i un altre al protector. A veure si aguanta.
Si no, arriba un moment que el protector deixa de ser imprescindible i amb un parell de coixinets ja fas.

Si no, arriba un moment que el protector deixa de ser imprescindible i amb un parell de coixinets ja fas.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Jo vaig obrir un post preguntant el mateix fa un munt de temps:
viewtopic.php?f=27&t=8965
Només et puc dir, després de tot aquest temps, és que el velcro no funciona. Costa molt de desenganxa'l de la fusta després i la nena va aprendre a treure el protector, perquè li feia gràcia sentir el soroll del velcro. L´única cosa que m'ha funcionat a mitges és posar el protector ben enfonsat al terra i que el matalàs faci "pressió" i es mantingui fixe i dret. No se si m'he explicat gaire...
viewtopic.php?f=27&t=8965
Només et puc dir, després de tot aquest temps, és que el velcro no funciona. Costa molt de desenganxa'l de la fusta després i la nena va aprendre a treure el protector, perquè li feia gràcia sentir el soroll del velcro. L´única cosa que m'ha funcionat a mitges és posar el protector ben enfonsat al terra i que el matalàs faci "pressió" i es mantingui fixe i dret. No se si m'he explicat gaire...
Nosaltres hem posat el belcro de dos cares, una enganxada a la fusta i l'altre a la roba.
El de la roba l'he cosit una mica, perquè si no es desenganxava.
Las meva germana, també tenia un llit igual i ella ho va fer, això si, posant força velcro, ja que si no els nens li desenganxaven.
Jo he cosit una tira a tota la part de dalt del protector on i va la fusta, i la part de baix està ficada entre la fusta i el matalàs.
A ella li va anar be, els nens intentaven arrencar-ho,i normalment no podien.
El de la roba l'he cosit una mica, perquè si no es desenganxava.
Las meva germana, també tenia un llit igual i ella ho va fer, això si, posant força velcro, ja que si no els nens li desenganxaven.
Jo he cosit una tira a tota la part de dalt del protector on i va la fusta, i la part de baix està ficada entre la fusta i el matalàs.
A ella li va anar be, els nens intentaven arrencar-ho,i normalment no podien.
Jo al meu segon fill ja no li vaig posar protectors perquè eren heredats del germà i estaven massa flonjos i no s'aguantaven drets i molt bé. El llit sembla més ample i corre més l'airet entre el barrots. 

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs nosaltres vem ser més heavys... vem enganxar un ganxo d'aquests per penjar draps al canto de la fusta i allà lligàvem el protector. Ens va anar de conya mentre la nena no es va posar de peu i clar, aleshores per evitar mals, el vem treure (i també el protector)
Hola!! Reprenc el fil per si alguna noia ha trobat alguna sol.lució... Acabo de comprar el protector i no se com fer-ho per que s'aguanti a la part que no hi ha baranes...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |