bibi nocturn
bibi nocturn
Hola, noies! l'emma té ja gairebé un any (com passa el temps) i hem anat evolucionant amb el tema de la son poc a poc... hem passat de nits duríssimes on es despertava cada dues hores o menys, i poc a poc hem anat millorat... però ara estem estancats en el sentit de que es desperta una vegada (normalment, i toco fusta!!!) normalemtn entre les 3 i les 5 de la matinada, i si no li donem un bibi no s'adorm... com podem fer per anar acabant amb aquest binbi nocturn? la pediatra fa temps que ens diu que no l'hauria de prendre, que hauria d'aguantar tota la nit sense menjar si sopa bé...
us ha passat a vosaltres?
us ha passat a vosaltres?
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Re: bibi nocturn
Hola raquel79,
el nostre nen no va començar a dormir fins els 16 mesos (i amb començar a dormir em refereixo a només despertar-se una o dues vegades!!) Jo sempre que m'ho va demanar li vaig donar el bibi, sense preocupar-me i ell, mica en mica, va anar madurant la son i ara, amb 2,5 anys, ja no el demana.
No crec que s'hagin de seguir unes pautes tan riguroses. Cada nen és un món i necessita el seu temps per a cada cosa. De totes maneres, a mi em van dir que si els dones aigua en lloc de llet es deixen de despertar perquè no obtenen els que els agrada. Particularment, no ho vaig provar mai, però potser funciona.
Ja sé que el tema de dormir és una creu!! tots volem que dormin d'una tirada per poder descansar nosaltres, però hem d'entendre que ells han d'anar evolucionant mica en mica. I si es desperta una vegada ja et pots donar per satisfeta!!
Però vaja, crec que has de seguir el teu instint i fer el que us vagi millor a les dues. Ja veuràs com només és qüestió de temps i paciència.
el nostre nen no va començar a dormir fins els 16 mesos (i amb començar a dormir em refereixo a només despertar-se una o dues vegades!!) Jo sempre que m'ho va demanar li vaig donar el bibi, sense preocupar-me i ell, mica en mica, va anar madurant la son i ara, amb 2,5 anys, ja no el demana.
No crec que s'hagin de seguir unes pautes tan riguroses. Cada nen és un món i necessita el seu temps per a cada cosa. De totes maneres, a mi em van dir que si els dones aigua en lloc de llet es deixen de despertar perquè no obtenen els que els agrada. Particularment, no ho vaig provar mai, però potser funciona.
Ja sé que el tema de dormir és una creu!! tots volem que dormin d'una tirada per poder descansar nosaltres, però hem d'entendre que ells han d'anar evolucionant mica en mica. I si es desperta una vegada ja et pots donar per satisfeta!!
Però vaja, crec que has de seguir el teu instint i fer el que us vagi millor a les dues. Ja veuràs com només és qüestió de temps i paciència.
Hola Raquel,
A mi em va passar el mateix, igual, igual que el que tu expliques.
Jo li vaig anar traient posant-li cada setmana menys quantitat de llet, anava disminuïnt la proporció de llet, fins que al final bebia una mica d'aigua i prou. El que no es bo es fer el contrari (més llet que aigua) perque es poden deshidratar.
Vam trigar un temps però ens va funcionar.
ÂNIMS!!!
A mi em va passar el mateix, igual, igual que el que tu expliques.
Jo li vaig anar traient posant-li cada setmana menys quantitat de llet, anava disminuïnt la proporció de llet, fins que al final bebia una mica d'aigua i prou. El que no es bo es fer el contrari (més llet que aigua) perque es poden deshidratar.
Vam trigar un temps però ens va funcionar.
ÂNIMS!!!
mameta, jo és el que vaig fent.. intento que el bibi sigui cada vegada més lleuger, i tingui més aigua que llet...
Jo li dono un bibe abans d'anar a dormir, una mica com de postres... i té casi 3 anys! :D
No li pots donar desprès del sopar i abans de dormir, perquè no el demani a les 3? Jo no veig problema amb que prengui un bibe (què he de dir jeje). De tota la vida ha estat normal que els nens prenguin un got de llet abans d'anar al llit... Potser aguantaria més tota la nit, no sé (a més, prendre un bibe abans de dormir, com a mínim a la meva, la relaxa i la fa dormir bé).
És que no entenc perquè si una mare dóna teta, li pot donar a qualsevol hora, fins l'edat que vulgui. I en canvi, si li dones bibe, li has de treure... Segur que si li donessis teta no et diria de treure-li. Que consti que jo vaig donar pit fins els 9 mesos! Però no m'agrada la radicalitat de treure bibes quan no es fa el mateix si es tracta de teta.
Jo no li treuria, intentaria canviar l'horari. Però és una opinió personal segons la meva experiència. Segueix el teu instint de mami :)
No li pots donar desprès del sopar i abans de dormir, perquè no el demani a les 3? Jo no veig problema amb que prengui un bibe (què he de dir jeje). De tota la vida ha estat normal que els nens prenguin un got de llet abans d'anar al llit... Potser aguantaria més tota la nit, no sé (a més, prendre un bibe abans de dormir, com a mínim a la meva, la relaxa i la fa dormir bé).
És que no entenc perquè si una mare dóna teta, li pot donar a qualsevol hora, fins l'edat que vulgui. I en canvi, si li dones bibe, li has de treure... Segur que si li donessis teta no et diria de treure-li. Que consti que jo vaig donar pit fins els 9 mesos! Però no m'agrada la radicalitat de treure bibes quan no es fa el mateix si es tracta de teta.
Jo no li treuria, intentaria canviar l'horari. Però és una opinió personal segons la meva experiència. Segueix el teu instint de mami :)
La meva de 3 anys i mig també pren bibe abans d'anar a dormir... ja ja! és bibe adicte, suposo que ho deixarà abans dels 18!
Raquel, ànims!! la Clara també es desperta un cop cada nit i si li dono bibe, ni que sigui dos xarrupadetes se m'adorm, així que tot i que al principi et vaig dir que no ho volia fer, finalment hem acabat claudicant i tot sigui que s'adormi de seguida altra cop! pitjors coses hi ha!
Raquel, ànims!! la Clara també es desperta un cop cada nit i si li dono bibe, ni que sigui dos xarrupadetes se m'adorm, així que tot i que al principi et vaig dir que no ho volia fer, finalment hem acabat claudicant i tot sigui que s'adormi de seguida altra cop! pitjors coses hi ha!
la qüestió és que l'emma no és que demani bibi abans d'anar a dormir, que és el que expliqueu vosaltres, i que trobaria ben normal, sino que el demana de matinada...
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Raquel però encara que no el demani prova de donar-li!
Fins i tot jo bec un got de llet abans d'anar a dormir XD
Jo al Walid li dono i aguantem després fins allà les 6, hi ha dies que les 8 i dies que a les 5 anem tremejant amb això no te pq ser dolent una mcia de lleteta!
a vegades li dono aiogua i te set i es calma i a vegades no el que vol es la llet!
Fins i tot jo bec un got de llet abans d'anar a dormir XD
Jo al Walid li dono i aguantem després fins allà les 6, hi ha dies que les 8 i dies que a les 5 anem tremejant amb això no te pq ser dolent una mcia de lleteta!
a vegades li dono aiogua i te set i es calma i a vegades no el que vol es la llet!PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Noies ara riureu.
L'Èric té 22 mesos i no ha volgut mai cap bibi. Fins als 6 mesos va fer teta i prou i fins als 15 mesos a la nit teta a cada moment, total, que no he dormit una nit sencera en 22 mesos...
La qüestió és que ell el bibi no li ha anat mai, i la solució han estat els iogurts.
Amb 22 mesos, encara menja 1 o 2 iogurts, si, si, a la nit! Si no els hi dono s'empipa i no dorm ni ell ni nosaltres. Quan rondina l'agafo i adormit es menja un iogurt però si se m'acut donar-ni només mig s'enfada. No se pas com ho veu q no li he donat tot pq no obre els ulls en tota l'estona i ha de ser el iogurt sencer!
Ara comencem a aguantar amb un iogurt i prou, jo penso q ja ho anirà deixant ell. Un metge no coneix tots els nens ja q com heu dit, cada nen és un món.
Així que tranquiles pq vosaltres aneu amb el bibi de tota la vida però a casa anem de iogurts...jajaja!
L'Èric té 22 mesos i no ha volgut mai cap bibi. Fins als 6 mesos va fer teta i prou i fins als 15 mesos a la nit teta a cada moment, total, que no he dormit una nit sencera en 22 mesos...
La qüestió és que ell el bibi no li ha anat mai, i la solució han estat els iogurts.
Amb 22 mesos, encara menja 1 o 2 iogurts, si, si, a la nit! Si no els hi dono s'empipa i no dorm ni ell ni nosaltres. Quan rondina l'agafo i adormit es menja un iogurt però si se m'acut donar-ni només mig s'enfada. No se pas com ho veu q no li he donat tot pq no obre els ulls en tota l'estona i ha de ser el iogurt sencer!
Ara comencem a aguantar amb un iogurt i prou, jo penso q ja ho anirà deixant ell. Un metge no coneix tots els nens ja q com heu dit, cada nen és un món.
Així que tranquiles pq vosaltres aneu amb el bibi de tota la vida però a casa anem de iogurts...jajaja!
- angelina
Judit coneixen q el llogurt s'acaba pel soroll de la cullera, el Walid a la nit no en pren però a vegades s'adorm als postres per dinar o sopar i si deixo de donar-li fot uns brams!!! uf
q llestos son...
q llestos son...PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
jo a la Jana que te 26 mesos el que faig es que quan ve al meu llit a demanar bibi o vaig jo al seu li dic que despres li porto i aixi aixi si hi ha sort es torna a dormir... i no li porto clar.... cada cop ho demana menys es desperta pero hi ha dies que no demana bibi i es torna a dormir, a veure si tenim sort, perque crec que abans dormira la nit sencera el petit de 2 mesos que ella i vaig esgotada
Bebès bibe-adictes, o iogurt-adictes jaja! Jo per sort tinc un pediatra que amb aquests temes és: "vive y deja vivir" :D. Jo abans li comentava amb por "encara pren bibes"... i em posava cara de "ah molt bé".
Com diu la Mirjan, amb 18 anys no demanarà bibe, ni voldrà dormir amb els papis ni aquests costums que tenen els peques que tant ens preocupen! (ens preocupen pel "què diran", perque en el fons, jo com a mínim, m'encanta que prengui bibe o si una nit té por, la portem al llit i aprofitem per donar-li achuchones tant el pare com jo jaja).
Com diu la Mirjan, amb 18 anys no demanarà bibe, ni voldrà dormir amb els papis ni aquests costums que tenen els peques que tant ens preocupen! (ens preocupen pel "què diran", perque en el fons, jo com a mínim, m'encanta que prengui bibe o si una nit té por, la portem al llit i aprofitem per donar-li achuchones tant el pare com jo jaja).
ostres, judith, què bo lo dels iogurts!! no ho havia sentit mai... cada crio és un món! 

Si, molt bò quan no t'has de llevar a donar-li no? jajaja! Això q em dieu q sent el soroll de la cullera no cola, amb l'Èric he provat donar-li 3/4 de yogurt fent soroll com si escurés i no cola, fins i tot quan quedava una cullerada per veure que tal i no cola, i els iogurts no són de vidre, sino normals, dels altres...és un punyetero i no hi ha volta de full...jajaja!
- angelina
doncs te les cullerades contades... 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
jajajaja! Jo crec q si... no ho se però és un bitxooo...
raquel79, l'Arnau ha dormit quasi bé sempre la nit sencera i des que va començar a caminar que es deperta de matinada (ja poden ser les 2, les 3 o les 5) demanat bibe. En el nostre cas, el demana perquè arriba tan cansat al sopar que no se l'acaba i això que si veig que no s'acaba el iogurt o petit suisse de les postres li ofereixo un bibe amb cereals, però tampoc no se l'acaba i es deperta de matinada amb gana. Ja he provat a oferir-li aigua, però no la vol, ha de ser bibe.
La teva nena, s'acaba tot el sopar? la infermera em va dir que provés d'avançar-li l'hora de sopar, però no ens funciona...
La teva nena, s'acaba tot el sopar? la infermera em va dir que provés d'avançar-li l'hora de sopar, però no ens funciona...
takita, l'emma en general sopa força be´... de fet, però, és una nena que mai ha fet la nit sencera... ha estat molt dolenta per dormir... i ara que només es desperta una vegada... és glòria! 

raquel79, a nosaltres també ens van dir de treure el bibe nocturn, però quan li vaig comentar el nostre cas, és clar, ens va dir que si el demana, no li negarem pas. Algun dia deixarà de demanar-lo
.
Ja veig que de passar a despertar-se un munt de vegades a només una, ja és glòria! ja veuràs que aviat dormirà la nit sencera
.
.Ja veig que de passar a despertar-se un munt de vegades a només una, ja és glòria! ja veuràs que aviat dormirà la nit sencera
Portem 2 nits seguides sense iogurt!!! A veure si començem a fer un canvi...la casa Danone i La Torre ho notaran! jejeje!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |