Pregunta per les que teniu 2 fills que dormen junts

Els hàbits de dormir.
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Pregunta per les que teniu 2 fills que dormen junts

EntradaAutor: mamadiana » dl. jul. 18, 2011 11:28 am

Hola!
Tinc una nena de 2 anys i mig i un nen de 4 mesos. El petit encara dorm amb nosaltres, però igual que amb la gran, als 6 mesos volem passar-la a l'habitació de la seva germana. Com ho porten els grans? Vull dir: es desperten amb el plor dels petits? Us costa molt que es tornin a adormir?
Expliqueu-me les vostres experiencies siusplau!!
Imatge
Imatge Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pregunta per les que teniu 2 fills que dormen junts

EntradaAutor: MIRJAN » dl. jul. 18, 2011 12:18 pm

Aviam, les meves es porten 2 anys i mig. La petita la vaig passar a dormir amb sa germana potser cap als 6/7 mesos (no recordo exactament). Jo el problema que tinc és que la petita és mala dormidora, i quan la posem al seu llit protesta una mica. El que faig és que primer s'adormi la gran i quan està adormida no sent res, llavors poso a la petita. Si ho fes al revés, la petita es despertaria perquè la gran és super xerraire, i abans d'adormir-se vol un conte i mil històries! així que en resum:
primer poso a la gran i quan s'adorm a la petita.
la gran no es desperta amb plors de la petita, però la petita es desperta a la mínima que la gran fa soroll o s'aixeca durant la nit per qüetions vàries (qe també ho fa).
Si tingués dos habitacions les separava sense ni pensar-m'ho! però és el que tinc i hem d'anar fent com podem...
Imatge

Imatge
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: farcellet » dl. jul. 18, 2011 12:57 pm

Hola,

Jo tinc dos nens que dormen a la mateixa habitació. Es porten 4 anys i hi són des que el petit té uns 5 mesos. En el meu cas, el gran s'adorm en un no res i el petit triga més. Suposo que dependrà de les criatures, però nosaltres hem viscut "pollos" nocturns del petit (crits, vomitades, canvi de llençols en plena nit...) i el gran ni se n'ha adonat!
M'hauria agradat que cadascun tingués el seu espai, encara que siguin dos nens, però el pis no dóna per a més. Tenim una altra habitació, però és molt justa i si hi posàvem una habitació de crio allò semblava un Tetris... i al final vam optar per instal·lar-los a la més gran. L'experiència és bona fins ara.

Fins aviat :-()-)
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am

EntradaAutor: landayo » dl. jul. 18, 2011 2:47 pm

Hola, jo tinc un nen de 3 anyets i la nena de 6 i des dels 4 mesos del petit dormen junts i des del primer dia fantàstic, quan un passa mala nit l'altre ni s'en assabenta i ara que al ser estiu els costa una mica més adormir-se estan jugant al llit fins que un dels dos s'adorm i l'altre cau per inercia. Jo ho recomano, crec que es creen uns vincles molt macos entre germans!!

Molta sort!!
mamadiana
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm

EntradaAutor: mamadiana » dt. jul. 19, 2011 8:40 am

Gràcies! El problema és que tots dos tene el son molt lleuger, i si la gran es desperta, després ja no vol dormir més, encara que siguin les 4 de la matinada. Intentaré fer el canvi més endavant, quan ja sigui una mica més gran (el petit), a veure com anirà. Gràcies per les vostres experiències, ja us explicaré!!
Imatge
Imatge Imatge
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dt. jul. 26, 2011 1:20 pm

Les meves petitones dormen juntes desde fara apox. un mes. No tenim més espai!!!!
Monnie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dg. des. 19, 2010 11:35 am

EntradaAutor: Monnie » dt. jul. 26, 2011 3:15 pm

Les meves són bessones i dormen juntes desde sempre (bé, des que van sortir de la incubadora) i crec que s'arriben a acostumar als "sorolls" de l'altra. Hem tingut nits de tos, mocs, vomitades, plors, cançons, crits... i l'altra dormint. Jo crec que és com els grans... t'acostumes. Jo no sento el despertador del meu marit i sí sento el meu. :content:

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::