Ajuda per dormir!!!!
Ajuda per dormir!!!!
Hola noies, ja no puc més, necessito que m'ajudeu... Fins fa un parell de setmanes, la Neus (que te un anyet acabat de fer) la posàvem a dormir al seu llitet i es quedava adormida tota sola i sense plors ni res. Doncs bé, ara fa dues setmanes que la cosa ha empitjorat moltíssim. Quan la posem a dormir, després de sopar i de pair una mica el menjar i explicar-li un conte, la posem al seu llitet i no hi ha manera de que es dormi. Plora moltíssim cridant mama i fins que no hi vaig i l'agafo no es calma. Llavors es queda adormida i quan la torno a posar al seu llitet se m'agafa molt fort i torna a plorar i a cridar.
Ja no sé què puc fer! La diferència és que ara va a la llar matí i tarda (en total unes 6-7 horetes) i el dinar li dóna els avis una horeta més tard.
Ara mateix està plorant moltíssim i cridant i ja fa una hora i mitja que estem així. Es queda adormida als meus braços i quan la deixo... sant tornemi!
A la nit també es desperta i passa el mateix fins que al final la poso al nostre llit i ja està.
Sé que no faig bé agafar-la però el cor se m'encongeix i no puc fer-hi res.
Què puc fer? Perquè de cop i volta ha passat això? Algun consell? Durant el dia dorm un o dues horetes repartides.
Moltíssimes gràcies!!
Ja no sé què puc fer! La diferència és que ara va a la llar matí i tarda (en total unes 6-7 horetes) i el dinar li dóna els avis una horeta més tard.
Ara mateix està plorant moltíssim i cridant i ja fa una hora i mitja que estem així. Es queda adormida als meus braços i quan la deixo... sant tornemi!
A la nit també es desperta i passa el mateix fins que al final la poso al nostre llit i ja està.
Sé que no faig bé agafar-la però el cor se m'encongeix i no puc fer-hi res.
Què puc fer? Perquè de cop i volta ha passat això? Algun consell? Durant el dia dorm un o dues horetes repartides.
Moltíssimes gràcies!!
Re: Ajuda per dormir!!!!
hola neus, jo no en tinc ni idea perquè el meu nen és molt petitó i encara no m'hi he trobat però pel que expliques i el que he anat llegint per aquí l'SP, sembla que tot és degut a aquest canvi de passar més hores a la llar. Ara passa menys estona amb tu i quan et té a la vora doncs vol estar amb tu. A mi no em sembla malament que l'agafis, penso que ha d'agafar confiança i acostumar-se al canvi. Vaja, jo si fos tu també l'agafaria i tindria paciència fins que ens haguem acostumat a la nova situació.
La meva acaba de fer 13 mesos i li ha passat exactament el mateix!
En el nostre cas ha estat EXACTAMENT des que ha començat a l'escola bressol, fa tres setmanes aproximadament... abans la deixaves al llitet i s'adormia sola (tot i que es despertava a la nit i posant-li el xumet es tornava a dormir) però ara no hi ha manera que s'adormi sola... i igualment es desperta durant la nit i hi ha vegades que li costa molt tornar a dormir-se...
Jo no crec que facis malament agafant-la i calmant-la, però en el meu cas, només que m'estigui asseguda en una cadira al costat del bressol ja es calma i s'acaba dormint... de vegades amb que estigui a la cadira en té prou i d'altres li acarono el cap, o l'esquena o la panxeta fins que es relaxa i llavors ja s'adorm.
Jo també estic una mica "desesperada", però com que amb la gran encara era pitjor i cap a l'any i mig va començar a dormir seguit, doncs no em preocupo massa, penso que és una etapa més i ja passarà...
Ànims!
En el nostre cas ha estat EXACTAMENT des que ha començat a l'escola bressol, fa tres setmanes aproximadament... abans la deixaves al llitet i s'adormia sola (tot i que es despertava a la nit i posant-li el xumet es tornava a dormir) però ara no hi ha manera que s'adormi sola... i igualment es desperta durant la nit i hi ha vegades que li costa molt tornar a dormir-se...
Jo no crec que facis malament agafant-la i calmant-la, però en el meu cas, només que m'estigui asseguda en una cadira al costat del bressol ja es calma i s'acaba dormint... de vegades amb que estigui a la cadira en té prou i d'altres li acarono el cap, o l'esquena o la panxeta fins que es relaxa i llavors ja s'adorm.
Jo també estic una mica "desesperada", però com que amb la gran encara era pitjor i cap a l'any i mig va començar a dormir seguit, doncs no em preocupo massa, penso que és una etapa més i ja passarà...
Ànims!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
neus10 ha escrit:Sé que no faig bé agafar-la però el cor se m'encongeix i no puc fer-hi res.
Com??? I tant que fas BE en agafar-la.... es evident que et necesita. No li neguis mai el teu consol.
La teva nena l'únic que li passa és que et troba a faltar... i és ara com més amor i companyia li has de donar.
Sé que fins ara no et costava gens posar-la a domir, i que s'adormia sense la teva presencia... però s'ha acabat.
Els bebes més tard o més d'hora s'adonen que es millor adormir-se amb companyia que sols. Intenta fer una rutina d'anar a domir amb més temps... potser en comptes d'1 conte, li hauràs d'explicar 2 i a més una cançó...
I paciència. Començar a la llar és un canvi molt important.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
El meu consell es que si ho necessita, et quedis am ella fins que s'adormi
La Julia mai s'ha adormit sola, ni al vespre, ni a les migdiades, ni quan es desperta a la nit. A mi no m'importa quedar-me amb ella fins que s'adorm, i ho fa molt mes tranquil.leta
i totalment d'acord amb la Nuri, qui t'hagi dit que no fas be en agafar-la

i totalment d'acord amb la Nuri, qui t'hagi dit que no fas be en agafar-la
NOsaltres, amb la gran, hem patit molt amb el tema de la son. Hem passat per diferents fases, que els nens ho tenen això. Per molt bon dormidors que siguin, tenen èpoques. Molts nens expressen la seva angoixa, el seu cansament... a la nit. Si ha començat l'escola, nous horaris, nous companys, nous mestres... si ha començat a caminar, les dents... mil històries, tot pot provocar un canvi en el seu ritme.
Jo faria el que t'han dit. Si necessita braços, doncs endevant. Pensa que no durarà tota la vida, més endevant potser només voldrà que li cantis una cançoneta i apa! La meva mare sempre m'ha dit que quan tinguin quinze anys ja no voldràn dormir amb nosaltres. Amb això vull dir que són petits i és el que necessiten.
Ànims!
Jo faria el que t'han dit. Si necessita braços, doncs endevant. Pensa que no durarà tota la vida, més endevant potser només voldrà que li cantis una cançoneta i apa! La meva mare sempre m'ha dit que quan tinguin quinze anys ja no voldràn dormir amb nosaltres. Amb això vull dir que són petits i és el que necessiten.
Ànims!
Hola noies!
Gràcies per les vostres respostes. Al final he optat pels braços. No puc estar al menjador i sentir-la plorar. Per tant, la tinc amb mi i li canto cançons fluixetes i li explico un conte, fins que queda mooolt relaxada i casi adormida. Llavors la poso al seu llitet i com que es posa a plorar una miqueta la vaig acariciant i cantant fins que es queda tota adormida i fins l'endemà!
Com molt bé dieu, no hi ha cap nen/a que als deu anys vulgui dormir als braços.

Gràcies per les vostres respostes. Al final he optat pels braços. No puc estar al menjador i sentir-la plorar. Per tant, la tinc amb mi i li canto cançons fluixetes i li explico un conte, fins que queda mooolt relaxada i casi adormida. Llavors la poso al seu llitet i com que es posa a plorar una miqueta la vaig acariciant i cantant fins que es queda tota adormida i fins l'endemà!
Com molt bé dieu, no hi ha cap nen/a que als deu anys vulgui dormir als braços.

- Lluna_petita
- :: rateta

- Entrades: 157
- Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm
neus10 és normal que ara que ha començat la llar vulgui tenir-te al costat, és un canvi molt i molt gran, tu imagina't, posa't en el seu lloc, els nens petits noten molt els canvis, per petits que siguin
I clar que fas bé en agafar-la, és normal que se't trenqui el cor si la sents plorar, el que has de fer és seguir el que et diu el teu instint, aquest segur que no et fallarà mai,
i ja veuràs com d'aqui a un temps, quan ja estigui més acostumada a la llar, tot tornarà poc a poc a la normalitat,
anims i endavant,
I clar que fas bé en agafar-la, és normal que se't trenqui el cor si la sents plorar, el que has de fer és seguir el que et diu el teu instint, aquest segur que no et fallarà mai,
i ja veuràs com d'aqui a un temps, quan ja estigui més acostumada a la llar, tot tornarà poc a poc a la normalitat,
anims i endavant,
Neus!
em sembla molt bé el que fas! pots provar també d'estar-te al seu costat sense agafar-la en braços.. porò agafant-li la maneta i cantant-li igual cançons o explicant-li el conte.. i així quan acabis.. com que s'haurpa mig adormit i ja no l'hauràs de posar al llit, no se't despertarà segurament i podràs marxar...
Jo ho feia així amb la Claudia i amb la Nerea i em funciona!
em sembla molt bé el que fas! pots provar també d'estar-te al seu costat sense agafar-la en braços.. porò agafant-li la maneta i cantant-li igual cançons o explicant-li el conte.. i així quan acabis.. com que s'haurpa mig adormit i ja no l'hauràs de posar al llit, no se't despertarà segurament i podràs marxar...
Jo ho feia així amb la Claudia i amb la Nerea i em funciona!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |