Quan no "volen" adormir-se
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Quan no "volen" adormir-se
Ja fa uns dies que quan arriba el vespre, el meu fill petit, que ara té sis mesos i mig, i que sempre s'havia adormit a les 9:30h perquè ja estava rebentat, no es vol adormir. Vull dir que segueix arribant rebentat a les 9:30h, però ara fa tots els esforços humanament possibles per seguir despert, com si no es volgués perdre res del que passa. I si detecta que el vols adormir (a braç o relaxant-lo) es posa a plorar com un boig fins que tornes al menjador i llavors riu i tot!! És desesperant.... Perquè al final està tant cansat que plora, i plora, i plora.... fins que s'adorm (tot això en braços).
Tothom em diu que el posi al bressol i el deixi plorar, però si no ho vaig fer amb la meva filla gran no ho faré amb ell. Crec que si es relaxés una mica s'adormiria tot sol, com sempre havia fet, però no ho aconseguim. Això no ens havia passat mai amb la gran, i estem desconcertats. A algú més li passa? Com ho heu portat?
Tothom em diu que el posi al bressol i el deixi plorar, però si no ho vaig fer amb la meva filla gran no ho faré amb ell. Crec que si es relaxés una mica s'adormiria tot sol, com sempre havia fet, però no ho aconseguim. Això no ens havia passat mai amb la gran, i estem desconcertats. A algú més li passa? Com ho heu portat?
Re: Quan no "volen" adormir-se
Has provat de cantar-li alguna canço quan està al bressol, en Marc m'en recordo que va estar una temporada fent el mateix al vespre mai trobava l'hora d'anar a dormir i un dia vaig provar de cantar-li alguna canço així de bona nit i si si es va dormir, es relaxava i s'acabava dormint, encara alguna vegada ho faig si vull que s'adormi, però últimament al començar la llar d'infants va cansat i s'adorm sol.
La nostra solució va ser posar una mica de música clàssica relaxant, molt fluixeta. I anant-la bressolant amb les llums apagades. A la tercera cançó ja estava adormida.
Fa uns dies que la meva filla també li costa adormir-se.
Es una nena que no li ha agradat dormir en braços, ni essent un bebé, i quan dormia al moises la gronxava, però ara que dorm al seu llit, no podem, i s'ha acostumat a dormir agafada al seu nino i li poso un CD de música classica que anava dins d'una canasteta i es una passada, en dos/tres canços s'adorm, inclosos els dies que està força nerviosa. No m'extranya, ja que jo només d'escoltar-lo també m'adormiria.
Es una nena que no li ha agradat dormir en braços, ni essent un bebé, i quan dormia al moises la gronxava, però ara que dorm al seu llit, no podem, i s'ha acostumat a dormir agafada al seu nino i li poso un CD de música classica que anava dins d'una canasteta i es una passada, en dos/tres canços s'adorm, inclosos els dies que està força nerviosa. No m'extranya, ja que jo només d'escoltar-lo també m'adormiria.
Doncs el meu fa més o menys el mateix! Hi ha tantes coses per veure que intenta mantenir-se despert el màxim temps possible. Jo al final, m'estiro al llit i me'l poso a sobre, al pit. I es va relaxant, relaxant fins que cau rendit. L'altra manera és posar-lo amb la motxileta i passejar pel passadís en semiobscuritat. I també s'acaba adormint.
La cosa és que el meu mai s'ha adormit sol, sempre mamant o en braços. Però si que notem que ara intenta allargar l'hora d'anar a dormir per continuar jugant, intentant moure's, tocant-ho tot...en fi...suposo que és una fase...
La cosa és que el meu mai s'ha adormit sol, sempre mamant o en braços. Però si que notem que ara intenta allargar l'hora d'anar a dormir per continuar jugant, intentant moure's, tocant-ho tot...en fi...suposo que és una fase...
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Anna8 1gi, ja vaig provar de cantar-li, però ho va interpretar com un intent d'adormir-lo, i encara plorava més.
Neuetes, sivi, haig de provar la música. Fins ara sí que el bressolava a les fosques, però aquests dies és el que no vol, estar a les fosques (fosques=dormir). Ara, com la gran senti la música és capaç de sortir de l'habitació per ballar! (Li encanta
)
Mamamimos, sí que deu ser una fase, però em supera, perquè està molt nerviós, jo molt cansada i sense paciència... i acabo quasi plorant de la desesperació (és que tinc molta sooonnnn....
)
Aquesta nit ha trigat una mica menys, però ha plorat una estoneta igual (ha agafat la "mania" d'un altre nen de l'escola bressol i plora dient "aiaiaiaiai"
)
Neuetes, sivi, haig de provar la música. Fins ara sí que el bressolava a les fosques, però aquests dies és el que no vol, estar a les fosques (fosques=dormir). Ara, com la gran senti la música és capaç de sortir de l'habitació per ballar! (Li encanta
)Mamamimos, sí que deu ser una fase, però em supera, perquè està molt nerviós, jo molt cansada i sense paciència... i acabo quasi plorant de la desesperació (és que tinc molta sooonnnn....
)Aquesta nit ha trigat una mica menys, però ha plorat una estoneta igual (ha agafat la "mania" d'un altre nen de l'escola bressol i plora dient "aiaiaiaiai"
)Re: Quan no "volen" adormir-se
mamadiana, pots possar un punt de llum o una llum molt tènue per ajudar-lo a fer la transició de activitat-dormir. I si això ho ajuntes amb música clàssica relaxant tipus el clar de lluna del Debussy, els nocturns de Chopin, alguna del Mozart, sons ambientals o alguna balada celta de piano o violí,... etc... molt fluixet, com música de fons... ja veuràs que t'anirà molt i molt bé.
A mi em passa el mateix, tant de dia com de nit.
Sempre li ha costat molt dormir, ha tingut còlics, de fet encara té mals de panxa però els porta millor, i desde la tercera setmana de vida que va començar a plorar sense parar fins fa poquet.
Ara ja no plora tant, només quan té son, però li costa molt, de dia no aconsegueixo que dormi, algun dia al cotxet, algun dia als braços, però es pot passar tot el dia desperta, i les nits ... teta, teta, teta, i més teta fins que cau cap allà a les 23h (normalment comencen al ritual de dormir a les 20h), a la nit dorm molt bé, es desperta un cop a la nit, al matí cap allà a les 7-8 i continua dormint fins les 10-10.30 del matí.
El problema es que es passa les tardes "tontorrona" perquè té son i no hi ha manera, ho he provat TOT!!!!
Sempre li ha costat molt dormir, ha tingut còlics, de fet encara té mals de panxa però els porta millor, i desde la tercera setmana de vida que va començar a plorar sense parar fins fa poquet.
Ara ja no plora tant, només quan té son, però li costa molt, de dia no aconsegueixo que dormi, algun dia al cotxet, algun dia als braços, però es pot passar tot el dia desperta, i les nits ... teta, teta, teta, i més teta fins que cau cap allà a les 23h (normalment comencen al ritual de dormir a les 20h), a la nit dorm molt bé, es desperta un cop a la nit, al matí cap allà a les 7-8 i continua dormint fins les 10-10.30 del matí.
El problema es que es passa les tardes "tontorrona" perquè té son i no hi ha manera, ho he provat TOT!!!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
ho sento, no ua aportare res, pero es q el fil m'interessa.
no es q el Marcel no vulgui dormir, q es molt petit, pero si q de día dorm poquet, i de nit, ens costa adormirlo.
anire afegint el tema d la música celta, classica,... I seguire llegintvos :D
no es q el Marcel no vulgui dormir, q es molt petit, pero si q de día dorm poquet, i de nit, ens costa adormirlo.
anire afegint el tema d la música celta, classica,... I seguire llegintvos :D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
la nostra es posar-la al bressol i aixecar-se, riure, un rotllo la veritat perque preferia que s'adormís clar... no vull deixar-la plorar però es que sembla que no té son. La veritat es que al matí ens llevem a les 10 però a la nit es desperta moltes vegades. Té 9 mesos i dents que van apareixent, pot ser això? mai ha sigut dormidora però si no dorm tampoc està de mal humor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |