migdiada del matí: se la treuen ells?
migdiada del matí: se la treuen ells?
hola,
volia demanar-vos experiencies a mares que els seus nens han deixat de fer la migdiada del matí, si l'han deixat de fer ells sols o vau treure-lis vosaltres, quantsrsos tenien, com va anar, etc
jo soc de la opinio que s'han de regular ells, però el meu home, que es un egoista li vol treure per poder fer coses i volia experiencies per saber si realment la cosa va sola o no i tenir arguments.
gràcies!
volia demanar-vos experiencies a mares que els seus nens han deixat de fer la migdiada del matí, si l'han deixat de fer ells sols o vau treure-lis vosaltres, quantsrsos tenien, com va anar, etc
jo soc de la opinio que s'han de regular ells, però el meu home, que es un egoista li vol treure per poder fer coses i volia experiencies per saber si realment la cosa va sola o no i tenir arguments.
gràcies!

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Re: migdiada del matí: se la treuen ells?
Jo et donaré l'experiència que vaig tenir amb el Nil. En el nostre cas la va deixar de fer ell, mica en mica va anar dormint menys, però li va durar bastant, ja que com que no ha anat a la llar d'infants a casa ho tenia molt fàcil. Cap al final dormia només una horeta.
Però quan arribava el cap de setmana no tenia cap problema si voliem fer coses, marxàvem on fos, de fet encara ho fem ara amb el Bernat, i si vol dormir dorm, i sinó ja dorm al migdia!!
Però quan arribava el cap de setmana no tenia cap problema si voliem fer coses, marxàvem on fos, de fet encara ho fem ara amb el Bernat, i si vol dormir dorm, i sinó ja dorm al migdia!!
Hola!
la CLaudia també va deixar la migidiada del matí tota soleta... cada cop va anar reduïnt menys l'estona fins que ja no tenia son.
De totes maneres, com et comenta la nurdeu, nosaltres si haviem de fer coses i surtir ho feiem! i si tenia son dormia al cotxet.. i si ja estava dormint... li posàvem la jaqueta sense despertar-la i la posàvem al cotxet.. així no ens hem hagut de limitar mai per fer mil coses!
la CLaudia també va deixar la migidiada del matí tota soleta... cada cop va anar reduïnt menys l'estona fins que ja no tenia son.
De totes maneres, com et comenta la nurdeu, nosaltres si haviem de fer coses i surtir ho feiem! i si tenia son dormia al cotxet.. i si ja estava dormint... li posàvem la jaqueta sense despertar-la i la posàvem al cotxet.. així no ens hem hagut de limitar mai per fer mil coses!
Et dic el mateix que la Nurdeu i la Irinna, la migdiada la va anar regulant ella fins a treure-la del matí i la de la tarda fins a concentrar-la a un de sola després de dinar. I perquè la nena dormi no signifiqui que no pugueu fer coses... al cotxet tambè dormen!!
M'alegro de saber que mica en mica ells s'ho treuen, tot i que penso que potser a el meu li falta molt, perquè la migdiada del matí la demana sempre i es la que li costa menys dormir, en canvi la de la tarda li costa molt, penso que potser perque se la respectem menys, perquè anem a dinar algun lloc o perquè es fa tard i no la fa mai a la mateixa hora, es per això també que soc reacia a sortir pel matí, clar una migdiada que fa tant be i regular em fa por que acabi com a la tarda o la nit, que es una batalla.
Sobre el que dieu de que dormen igual...uix tot just fa un mes que hem aconseguit que dormi al cotxe però ha d'estar moolt cansat i per norma ell si dorm i el canvies de lloc es desperta i s'ha acabat la migdiada, ni que estigues mort de son quan s'hi va quedar.
Sobre el que dieu de que dormen igual...uix tot just fa un mes que hem aconseguit que dormi al cotxe però ha d'estar moolt cansat i per norma ell si dorm i el canvies de lloc es desperta i s'ha acabat la migdiada, ni que estigues mort de son quan s'hi va quedar.

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Jo tinc un nen d'un any i mig i encara fa la migdiada del mati i la de després de dinar, però és cert que cada vegada li costa més.
A quina edat van deixar de demanar la del matí aprox????
Mireu ho tinc molt recient perquè tot just l'ha deixat de fer ara fa poc, el meu té 18 mesos i la del matí ja no la fa, fa 1 setmana i això fa que la de la tarda la faci més llarga. Abans em costava molt que fes bé la de la tarda, araja no... poc a poc ho fan ells solets.
wana ha escrit:Jo tinc un nen d'un any i mig i encara fa la migdiada del mati i la de després de dinar, però és cert que cada vegada li costa més.
Al voltant dels 18 mesos. Pel que he llegit, acostuma a ser quelcom evolutiu, a mesura que es fan grans, les seves necessitats de son van canviant.
- papalloneta
- :: zebra

- Entrades: 1097
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am
Xaia, jo crec que poc a poc ells mateixos van regulant la son i les dormides entre hores van desapareixent.
En Marc durant la setmana va a la llar i allà normalment no fa dormida al mati, aguanta directament fins a la migdiada (aixo si, pel que m'explica la profe, molts dies es queda clapat a la trona...). Els caps de setmana a casa si que fa una dormideta cap a les 11h (de tres quarts - una hora aprox) i després la migdiada (pero la fa al cap d'una bona estona d'haver dinat). Suposo que durant la setmana, com que a la llar te tantes coses per agafar, tants llocs per enfilar-se, etc... està entretingut i deu pensar que dormir és una pèrdua de temps, jajaja..
Ah, i per la tarda, cap a les 19h també fa una bacaineta (de 20 - 30 minuts) o com a mínim hi ha una estona que es queda totalment relaxat.... Aquesta si que no li deixo fer gaire llarga (a la que passen els 20 - 30 min l'agafo i el vaig despertant a base de petons), pq si no després per la nit son les 23h i encara estem de juerga!!!
En Marc durant la setmana va a la llar i allà normalment no fa dormida al mati, aguanta directament fins a la migdiada (aixo si, pel que m'explica la profe, molts dies es queda clapat a la trona...). Els caps de setmana a casa si que fa una dormideta cap a les 11h (de tres quarts - una hora aprox) i després la migdiada (pero la fa al cap d'una bona estona d'haver dinat). Suposo que durant la setmana, com que a la llar te tantes coses per agafar, tants llocs per enfilar-se, etc... està entretingut i deu pensar que dormir és una pèrdua de temps, jajaja..
Ah, i per la tarda, cap a les 19h també fa una bacaineta (de 20 - 30 minuts) o com a mínim hi ha una estona que es queda totalment relaxat.... Aquesta si que no li deixo fer gaire llarga (a la que passen els 20 - 30 min l'agafo i el vaig despertant a base de petons), pq si no després per la nit son les 23h i encara estem de juerga!!!
Hola Xaia
El Jan tampoc va a la guarderia (el cuiden els meus papis) ell dorm al matí entre 1:30/2hores i la migdiada igual el vespre fa com el Marc de la Papalloneta,però faré com ella i no el deixaré dormir tant el vespres pq llavors li costa més anar a dormir,nosaltres els caps de setmana i sobretot els dissabtes sortim i dorm al cotxe, però com sempre diem cada nen és un món,jo també penso que es van regulan ells,sempre e sentit que com més dormin quan són petits millor
El Jan tampoc va a la guarderia (el cuiden els meus papis) ell dorm al matí entre 1:30/2hores i la migdiada igual el vespre fa com el Marc de la Papalloneta,però faré com ella i no el deixaré dormir tant el vespres pq llavors li costa més anar a dormir,nosaltres els caps de setmana i sobretot els dissabtes sortim i dorm al cotxe, però com sempre diem cada nen és un món,jo també penso que es van regulan ells,sempre e sentit que com més dormin quan són petits millor
doncs el meu també la va anar reduint ell sol. A l'estiu amb les vacances també feiem coses pel matí i si tenia son dormia igualment al cotxet però des de llavors la va anar reduint i quan va començar a la guarde al setembre, durant el primer mes hi feia una bacaina a mig matí (uns 30-40 min.) i poc a poc l'ha deixat de fer (deu pensar que si hi ha juerga perquè perdre el temps en dormir), i si no dormia el posaven a dormir els avis quan el recullin a les 12 i primer dormia unes 2 hores i ara cada vegada dorm menys, però a la tarda torna a fer una migdiada llarga de 2-2'5 hores. I els caps de setmana si es desperta aviat li dono el bibi d'esmorzar dins el nostre llit i es queda clapat amb el papi fins les 10-10'30 i llavors ja no fa migdiada fins a la tarda, i va molt bé per fer cosetes pel matí amb ell despert.
En Pau la va anar traient ell sol, abans de l'estiu, o sigui que tenia 13/14 mesos.
L'Arnau se la va treure ell mateix cap a l'any, més o menys. A l'escoleta, ell mateix anava a buscar l'hamaqueta, fins que un bon dia, ja no hi va anar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |