dormir de dia

Els hàbits de dormir.
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

dormir de dia

EntradaAutor: Vampirets » dl. nov. 21, 2011 3:39 pm

Hola noies!

us volia fer una pregunta. Amb tres-quatre mesos, quan han de dormir els bebès durant el dia? És que últimament no hi ha manera!

He estat buscant informació sobre el tema, però només trobo gent que té problemes per dormir a la nit. En el nostre cas, les nits són perfectes: s'adormen cap a les 9, prenen un bibe dormint a les 12, en reclamen un altre entre les 5 i les 7, i dormen fins les 9 del matí, aproximadament.

El problema és que durant el dia no aguanten més d'una hora o hora i mitja despertes, després es comencen a posar de molt mal humor perquè tenen son, i no hi ha manera de posar-les a dormir! Fins ara feien una dormida al matí d'1-2 hores, una al migdia de 2-3, i una altra a la tarda d'1hora, però ara s'estan desajustant completament, i ja no sé si tenen son, o si sóc jo que intento fer-les dormir massa! I igualment quan comencen a rondinar: no volen seguir dormint, però si les despertes del tot també rondinen... no entenc els bebès!

Algú té alguna idea? Gràcies!
pandora
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: dormir de dia

EntradaAutor: pandora » dl. nov. 21, 2011 4:04 pm

Vampirets, nosaltres estem igual amb la nostre filla, té 4 mesos, però ha estat així desde que va néixer, a la nit dorm molt bé, com les teves, però li costa molt adormir-se, s'adorm sobre les 23h.
Durant el dia és una lluita, em passa com a tu, no dorm però tampoc aguanta massa estona tranquila, perquè està cansada, abans alguna migdiada llarga si sortiem a passeig la feia, ara com a molt 30 min. Avui no ha dormit gens en tot el dia, bueno si, dorm cada cop que li toca teta, però quan deixa anar la teta ja la tinc desperta.
No podem sortir gaire, perquè rondina perquè té son i es posa a plorar.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. nov. 21, 2011 7:40 pm

El Quim tampoc era de dormir de dia, això depen del nen, n'hi ha de mes tranquils i n'hi ha que s'esveren molt amb les novetats i els costa molt relaxar-se, anims!!! Jo sempre deia que m'havien enganyat completament, que el meu nen no dormia tot el dia com m'havien dit! Si no era amb el bibe o passejant no hi havia manera.

Ara per ara es una jugada pero d'aqui a res penseu que ja no els caldrà dormir de dia nomes la migdiada despres de dinar i les nits les porteu super be!!!! Aixo es un goig!
pandora
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » dl. nov. 21, 2011 8:59 pm

LA meva avui porta toooota la tarda plorant perquè té son, i no hi ha manera de fer-la dormir, ni braços ni res, i és així desde que va néixer..... i a les nits ens passem hores, un cop cau dorm bé.

Molts ànims vampirets, ja veus que jo estic igual que tu, bueno i tu amb 2 :-o00m :-o00m :-o00m
setneuf
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » dt. nov. 22, 2011 8:29 am

Recordo que a mi als 3-4 mesos em va passar el mateix.......i resulta que simplement estan fent un canvi....estan inquiets perquè cada dia que passa saben fer més cosetes..el que t'estan demanant es que volen jugar, que les distreguis....anar a donar un tomb... i poc a poc així canvien el horari de dormir.... casi totes les meves conegudes que tenen bebes dels messets del meu (6 mesos) doncs ja no dormen tan durant el dia...fan unes 2 migdiades (estan desperts des de les 9 fins a les 13 o aixi que es tornen a dormir després de dinar fins a les 3 o les 4) i a la tarde a vegades es tornen a dormir a les 5 o 6 o igual ja es queden bastant desperts fins a la hora de anar a dormir....

Desde els 4 mesos que ja no sóc jo qui el fa adormir-se sino que és ell que s'adorm de cop o et plora insistenment perquè el portis a la cuna i allà és dorm.....tu ves veient que et demanen.... si plora i quan et poses a jugar amb ella riu i la veus desperta es que no te son..

:oset: no se si m'he explicat bé!! sorry!!

petons
setneuf

EntradaAutor: setneuf » dt. nov. 22, 2011 8:35 am

A i pel tema de plorar a tot hora.....bufff el meu es així.... pero sabeu perquè plorava el meu??? jo pensava com vosaltres que era perquè tenia son....però el que volia era anar en braços meus o del seu pare a tocar coses per la casa!! o a veure el carrer en braços!! perquè a partir dels 3 o 4 ja començen a veure tot el que els envolta i tenen ganes de tocar-ho tot :ok:

Feu un experiment.... quan estigui molt ploramiques un dia...doncs agafeu i quedeu amb gent que l'agafi i jugui amb ell....si veieu que esta content es que és el que volia <:-) i quan ja no pot mes de jugar de cop et fan un plor insistent els agafes i es queden fregits

(paraula de una mare amb un nen nervios des de que va sortir de la panxa jiji)
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dt. nov. 22, 2011 4:27 pm

pandora, veig que gairebé que estàs pitjor que jo, i amb una sola! Avui hem tingut un dia una mica millor, però encara queda la tarda, que és l'hora més dramàtica fins al bany de les 8!

roser, com a mínim això dóna ànims! Com diu la setneuf, deuen estar en fase de canvi, perquè la que ens dóna més problemes va començar així quan es va descobrir els punyets. Jo pensava que li duraria un parell de dies, però portem ja un parell de setmanes!

Laura, el problema amb 2 és que no compares amb els altres, sinó entre ells! :-D No, la veritat és que intentem no comparar-les mai, cadascuna avança al seu ritme... però coi, quan solucionem un problema amb una, comença amb l'altra!!
setneuf

EntradaAutor: setneuf » dc. nov. 23, 2011 4:09 pm

clar! es que imagino que a de ser una pasada haver de dormir-les a les 2 amb tot el ritual que demanen..

el meu és inquiet i l'havia de dormir en braços i passejant-lo amunt i avall pel passadís a totes les hores que veia que tenia son i que es rascava els ulls......... i ara ja no em demana tan això del ritual en braços (ara ja sol són deu minutets en braços) i vol que el posi a la cuna i que estigui alla amb ell fent-li massatge a la esqueneta i pasant-li les mans per la front (això és ma de sant amb els nens inquiets!! fer com un massatge acariciant la front des de el creixement dels cabells fins al naset) i així va tancant els ulls

em tingut de tot amb lo de la son... el 1er mes no dormia! va ser molt dur perquè dormia 30 minutets i es despertava (nit i dia igual)... cap als 2 mesos ja aguantava 2 hores seguides dormint i a mi ja em semblava magnific ( :love: imagineu lo apurada que estava) als 3/4 feia això que tu dius de dormir per la nit però durant el dia tot i estar molt irritat perquè tenia son no dormia i es que li van sortir les dos dentetes de baix i va començar a apendre a fer molts moviments.....

amb tot aquest rotllo vull dir que tranquil·la que no paren de canviar! o-o:)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::