Llit de baranes GULLIVER en sidecar
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Llit de baranes GULLIVER en sidecar
M'adreço a tots aquells/es que ja tingueu el llit GULLIVER d'Ikea muntat (http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/90115997/):
Em podríeu mirar a quina alçada queda el somier quan està a la posició baixa? És que el volem muntar en sidecar, però no sabem exactament si ens lliga amb l'alçada del nostre llit.
Moltíssimes gràcies!!!
Em podríeu mirar a quina alçada queda el somier quan està a la posició baixa? És que el volem muntar en sidecar, però no sabem exactament si ens lliga amb l'alçada del nostre llit.
Moltíssimes gràcies!!!

Re: Llit de baranes GULLIVER en sidecar
hola tombarella!
jo ja no el tinc muntat però recordo que li vaig mirar a una amiga pel mateix motiu i feia uns 26 cm des del terra
a nosaltres ens quedava clavat i el vam fer servir un munt entre un nen i l'altre, a veure si us queda a la mida!
jo ja no el tinc muntat però recordo que li vaig mirar a una amiga pel mateix motiu i feia uns 26 cm des del terra
a nosaltres ens quedava clavat i el vam fer servir un munt entre un nen i l'altre, a veure si us queda a la mida!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Llit de baranes GULLIVER en sidecar
ametista ha escrit:hola tombarella!
jo ja no el tinc muntat però recordo que li vaig mirar a una amiga pel mateix motiu i feia uns 26 cm des del terra![]()
Moltíssimes gràcies, guapa!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |