A la nit s'activa i li costa conciliar el son

Els hàbits de dormir.
zenda
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 15, 2011 6:15 pm
Ubicació: Barcelona

A la nit s'activa i li costa conciliar el son

EntradaAutor: zenda » dg. des. 11, 2011 3:53 pm

Hola sóc una mare primerenca.
la meva filla Martina té un mes i mig i encara té el son cambiat.
De dia s'adorm al pit, mai l'acaba de buidar, jo la desperto mentre mama però de seguida es torna a adormir, i es clar com que no ha menjat prou al cap de poc temps es torna a despertar i així podem estar estona i estona, he parlat amb mares que em diuen que el seu fill en 15 minuts ja ha mamat. No sé que fer per sol.lucionar-ho.

D'altra banda a la nit s'activa i plora molt, només es calma posant-la mamant al nostre llit.
Us hi heu trobat també vosaltres ?
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: A la nit s'activa i li costa conciliar el son

EntradaAutor: Menudeta » dg. des. 11, 2011 6:28 pm

Hola Zenda, a la nostra li pasava el mateix i em sembla normal. Mamava mooolta estona i dormia poc de dia i de nit però es que és molt petita.

Crec que encara falta per a que adquireixi el ritme circadià (diferenciar el dia de la nit) crec que es diu i això es fa madurant i ajudant-los una miqueta (llum de dia, foscor i poc soroll de nit) però tard o d'hora ho farà.

Jo feia tot allò que em funcionava i dormir amb ella i tenir-la al pit quan ella volia ens anava bé a les dues, a més, era l'únic que podria fer la veritat.

I sí, hi ha nens que mamen amb 15 minuts i no necessiten una hora com la meva, també n'hi ha que a aquesta edat dormen quatre hores seguides i la meva amb 10 mesos no ho fa però veritat que la teva és la més guapa? la meva també!

ànim que els primers mesos són pesats i tenim molts dubtes però ells han d'anar fent!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 11, 2011 6:38 pm

No hauries de comparar el que fan els altres nens amb el que fa la teva filla, així només et crearàs falses expectatives i t'ompliràs d'una ansietat que ara mateix no la necessites.
Tranquil.la, la teva filla és molt petita, intenta adaptar-te al que ella necessita i ja veuràs com les coses s'aniràn possant a lloc a poc a poc. Una cosa que vaig fer jo és que de dia hi hagués els sorolls normals de l'activitat diürna, sense tancar persianes per dormir i de nit que hi hagués quietud i així dia rera dia, ella es va anant adaptant.

Molts ànims!!
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dg. des. 11, 2011 6:46 pm

a mi em passa el mateix, quan estic que ja no puc més li faig un bibi aquesta és la realitat.
tot i que de pes i mides està graaan a veure qui és qui l'aguanta plorant perquè té gana sobretot a la nit i jo feta pols.
solució: no l'he trobat la veritat estic igual que tu... a veure si passant unes setmanetes la cosa va millorant.
petonets i molts ànims
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dg. des. 11, 2011 7:55 pm

zenda, no te l'enduguis al llit de cap de les maneres...
es mal acostumen i tenen el son en funció de si estan amb els pares o no... la meva no la varem dur mai al llit i va agafar de seguida el ritme de dormir de nit i estar tranquileta...
per nebots meus he vist que quan els han ficat al llit dels pares es malacostumen i després no hi ha manera de deixar-los sols al bressol...
de dia, jo la tenia al menjador a l'amaquita i li posava música o algo que l'activés perque seguís el ritme diürn :***:
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 11, 2011 9:08 pm

Eli, estem parlant d'un bebe d'un mes i mig, no d'un nen de 3 o 4 anys. Un bebé tant petit necessita aliment, consol i contacte físic i de vegades el collit és la solució idònea per descansar tots. La decisió de fer collit és molt personal i depèn de cada família. Jo personalment no l'he practicat, però conec a moltes famílies que si que ho han fet: algunes n'estaven del tot convençudes abans de tenir la criatura i d'altres hi han hagut de recòrrer com a últim recurs i totes en tenen una experiència molt enriquidora. I els nens ara dormen a les seves habitacions tant tranquils. Ara bé, sempre i quan la finalització del collit sigui quan el nen n'estigui preparat, ja que si es forçen les situacions, es normal que hi hagin conflictes.
No obstant, estic molt d'acord amb tu amb tenir el nen exposat als ritmes diàris i els soroll habituals de la vida diürna, jo ho vaig fer i em va funcionar. :ok:
ametista
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. des. 11, 2011 9:59 pm

hola zenda!
la teva nena és molt petita i el que li passa és ben normal, fins als 3 mesos no comencen a agafar el ritme dia i nit i tu l'únic que pots fer mentrestant és el que ja t'han dit: de dia que dormi amb els sorolls i la llum normals de la casa i de nit, silenci i foscor :ok: (indiferentment de si dorm al bressol o al llit dels pares, els meus han fet collit moooolts mesos (més d'any i mig cadascun) i després no han tingut cap tipus de problema per dormir a les seves habitacions respectives)

sobre el pit...cada nen és diferent, el meu gran era com la teva, mamava i s'adormia i tornava a mamar i es tornava a adormir i així podíem estar hores.....en canvi el petit des de que va nèixer que era dels que mamaven en 15 minuts i fora o sigui que ja veus, hi ha de tot i depén de cada nen, no de tu, no cal que facis res per solucionar-ho, conforme vagi creixent anirà aguantant més desperta mentre mama i ja està.

i sobre l'activació nocturna...quan la banyes? perquè a nosaltres amb el gran ens passava que el bany l'activava molt i després trigava moltíssim a adormir-se, així que vam passar a banyar-lo pel matí i solucionat :ok:

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::