Ajuda mares que feis o heu fet colllit!!!

Els hàbits de dormir.
afrodita11
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Ajuda mares que feis o heu fet colllit!!!

EntradaAutor: afrodita11 » dt. des. 20, 2011 4:43 pm

Hola!! A veure si em podeu ajudar,...

Tinc un fill de dos mesos i mig, que és un belluguet, amb el qual faig collit des del primer mes. El problema que tinc és que només es pot dormir a braços, o amb el pit, i quan el poso al llit, cotxet, cuna, etc, en 10 minuts es desperta. Llavors quan el poso a dormir a la nit, jo me n'he d'anar a dormir amb ell, pequè sinó al cap de 10 minuts es desperta.
Voltros com ho feis? el posau a dormir i després anau voltros al llit?
I una altra pregunta, quan heu deixat de fer collit? Ha sigut fàcil el canvi?

Moltes gràcies!!!
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ajuda mares que feis o heu fet colllit!!!

EntradaAutor: entrerius » dt. des. 20, 2011 6:03 pm

Hola rousevg.

Nosaltres tenim un fill de 2 anys i 8 mesos amb el que encara fem collit. Molts dies, encara avui, jo em quedo adormida amb ell. Nosaltres encara no l'hem posat mai a dormir sol. Sempre vol un conte i uns mimitos que el 99,99% del cops ham de ser de la mama. I jo estic encantada perquè és el nostre moment d'intimitat i d'estar tranquil.lets i relaxats, el temps per dedicar-nos l'un al altre.

Els primers mesos, per no dir el primer any era pura supervivència. Dormia quan ell ho feia.

Molta paciència i molts ànims. Ara et necessita molt encara.
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. des. 20, 2011 7:44 pm

rousevg la nostra nena es despertava tant bon punt marxàvem de l'habitació. Ens podíem quedar amb ella a l'ordinador, estirats, dormint, però quan marxàvem ella es despertava. Jo volia tenir una miqueta de vida amb el pare i sopar tranquil·lament (si no, sopava en 5minust amb uns mals de panxa després).
Com que als dos mesos són tant petitets i encara no han regulat la son, nosaltres ens la vam començar a posar a un portanadons i la trèiem al menjador. Sopàvem, vèiem una peli, xerràvem i ella com una soca. Quan ja portàvem una hora o més, la podíem deixar al bressol fins que nosaltres anàvem a dormir i llavors quan es despertava tornàvem a fer collit. Nosaltres no vam fer collit estrictament, sinó que fèiem segons vèiem. A partir dels 3-4mesos ella ja va començar a quedar-se soleta dormint a l'habitació fins que hi anàvem nosaltres i llavors el portanadons només el fèiem servir quan sortíem al carrer o alguna vegada que estava neguitosa (dents, mal de panxa...) per posar-la a dormir.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Keta
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » dt. des. 20, 2011 11:48 pm

jo donant el pit em quedava adormida i fèiem collit. El complicat va ser que després s'acostumés a fer-ho tot sol quan tenia uns 7 mesos...ho vam aconseguir aplicant l'estivill.
ànims!
keta
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dc. des. 21, 2011 12:33 am

rousevg ha escrit:Hola!! A veure si em podeu ajudar,...

Tinc un fill de dos mesos i mig, que és un belluguet, amb el qual faig collit des del primer mes. El problema que tinc és que només es pot dormir a braços, o amb el pit, i quan el poso al llit, cotxet, cuna, etc, en 10 minuts es desperta. Llavors quan el poso a dormir a la nit, jo me n'he d'anar a dormir amb ell, pequè sinó al cap de 10 minuts es desperta.
Voltros com ho feis? el posau a dormir i després anau voltros al llit?
I una altra pregunta, quan heu deixat de fer collit? Ha sigut fàcil el canvi?

Moltes gràcies!!!

Hola Rousevg! el teu fill és molt petitó i em sembla que és totalment normal que no vulgui estar sol. El meu semblava que tingués punxes al llit! Nosaltres tan al principi sempre l'adormiem a coll i quan anavem al llit dormia a sobre meu tot i que teniem un bressolet fet a mida posat en sidecar al costat del nostre llit, no el volia ni veure! Quan ja el tenia adormit, però mooooolt adormit el posava al seu llitet i allà s'estava fins que es despertés, i com tu expliques, moltes vegades es despertava de seguida però bé, anavem provant fins que va arribar un dia que no es va queixar. I ara tampoc es queixa al llit nou de baranes que tenim al costat del llit, hi ha dies que hi dorm la nit sencera i alguns altres acaba o comença al nostre llit.

A veure com resumeixo el que et vull explicar. El cas és que tinc una teoria que no es recolza en gaire proves empíriques ja que només tinc un fill i només té 6 mesos però penso que com menys forcis les coses més l'ajudaràs a madurar i passar etapes ja que estarà tranquil i confiat. Tu si vols que dormi al seu llit doncs prova-ho cada dia sense perdre l'esperança però si veus que no vol doncs res, demà ho tornarem a provar. A mi aquest mètode m'està funcionant vaja! el meu fill és molt alegre, tranquil, pacient...jo crec que és perquè confia en les persones que el cuidem. No sé, ell també és molt petit o sigui que llegiré atentament què et diuen les persones amb més experiència, però et puc dir que de l'edat del teu fill a l'edat del meu fill, encara que siguin pocs mesos, hi ha molts canvis i que cada vegada és més senzill tot per tots plegats, el nen i els pares, de veritat! paciència i a disfrutar molt!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. des. 21, 2011 10:06 am

hola jo amb el meu fill de 18 mesos quan tenia 3 mesos dormia solet a la seva habitació i s'adormia sol, quan va fer l'any va fer un canvi i no volia dormir a la seva habitació per tant el vaig posar a la nostra amb un sidecar al costat com ja sabia baixar del llit de matrimoni dormia amb nosaltres. Als 15 mesos al vam tornar a posar a la seva habitació amb un llit gran a terra perquè no caigui i dorm tota la nit (si no es desperta per algun bibi), però per adormir-se inclús amb la migdiada he d'anar amb ell. Mira que em fot el pel?? ni idea però m'ho passo pipa m'estiro amb ell li faig petons, a vegades fem alguna pessigolles ens abracem i MOLTES VEGADES M'ADORMO! el veig que s'adorm amb el somriure sota la pipa.
que es feliç mentre s'adorm sap que sempre em tindrà allà......tenen el seu ritme i el teu és molt petit i necessita la seva mama, tu no facis cas a ningú escolta i al final TU SAPS QUE HAS DE FER!! pensa que a mida que passen els dies coneixes més el teu fill, saps el perquè plora (no sempre) però a mida que us aneu coneixen la convivència es fa més fàcil.
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dc. des. 21, 2011 10:45 am

laura_28 ha escrit:tenen el seu ritme i el teu és molt petit i necessita la seva mama, tu no facis cas a ningú escolta i al final TU SAPS QUE HAS DE FER!! pensa que a mida que passen els dies coneixes més el teu fill, saps el perquè plora (no sempre) però a mida que us aneu coneixen la convivència es fa més fàcil.

Tota la raó, està bé escoltar idees del que han fet als altres, però al final, encertes quan segueixes el teu instint! :love:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 21, 2011 11:59 am

Nosaltres fem collit, i ara que el nostre fill té 18 mesos el posem a dormir al seu llit (ens quedem amb ell fins que està ben adormit, però després ja podem sortir). Però quan era tant petit (fins als 6 o 7 meses ben bé) el posàvem a dormir al sofà (el nostre sofà és dur com un matalàs i anava bé. Així nosaltres estàvem allà al costat i a més es despertava molt i sinó hagués sigut un no parar de viatges del sofà a l'habitació. Ara ja dorm des de les 9 i pico que va a dormir fins la 1h o les 2h seguides i tenim el nostre ratet de nòvios xx:-D però al principi teniem els nostres ratets amb el peque allà dormint, que sinó era impossible!
i molta paciència, bonica, que els primers mesos (o el primer any!) són complicats per aquestes coses...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. des. 21, 2011 12:43 pm

jo si ho explicava em deien oi es anar enrera i la meva pregunta és I QUE?? qui ha de dormir?? doncs apa a dormir junts i ara encara algun dia cau i dormim els 3 es molt bonic despertar-se al seu costat!! jajaj

i amb el menja igual em diuen que no pot menja a la nit que no pot fer bibis i la meva pregunta es PER QUE? i si te gana? jo quan tinc mal de coll bec un got de llet ven calentona.....si ha quedat tup l'hora de sopa no menja però sino a la nit me'l demana....mira tu has de viure i dormir tranquil.la....i fer el que creguis millor.....totes ens equivoquem.....jo vaig canviar molt el dia que estava farta i morta de son i el vaig deixar plora al seu llit de baranes i saps com va acabar vomitant i vaig dir que mai mes ho faria VULL EL MEU FILL FELIÇ.......saps que em van dir que els nens es provoquen els vòmits i jo em pregunto si jo no m'introdueixo els dits no vomito com volen que uns essers innocents fagin aixó!! apa i aquí vaig canviar al meu xip......
afrodita11
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: afrodita11 » dc. des. 21, 2011 5:59 pm

Moltes gràcies a totes pels consells...
Jo estic contenta de fer collit a les nits, el problema és pel dia, que només vol dormir a braços o al nostre costat. El posi on el posi, es desperta en 10 minuts si no hi som nosaltres!!
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: llunàtica » dl. des. 26, 2011 12:23 am

rousevg,
t'entenc perfectament. Tinc un nen de gairebé 5 mesos i és igual com el teu. I el meu fill gran de 2 anys i 9 mesos també era així. Sentia històries de nens que dormien de tirada amb pocs mesos, que dormien sols, que feien un parell de migdiades llargues i pensava..osti, no me n'ha tocat cap dels dos. Doncs sí, tinc nens poc dormidors. Ara ja ni m'amoïno tant com al principi.

Als vespres ho arreglem com tu dius. El poso a dormir al pit (no vol xumet), després al seu llitet i al cap de mitja hora com a molt es desperta, llavors ja hem sopat, ens instal·lem al sofà i allí estem mirant una peli, xerrant amb el nen popant fins que es torna a quedar adormit. I llavors tots cap al llit. La veritat és que el collit m'ha salvat perquè l'endemà no seria persona, pensa que es desperta cada 2 o 3 hores. I he d'estar positiva, animada i contenta pel meu fill gran també. La veritat és que ara no sé ni quan es desperta perquè té barra lliure i molts cops li dono el pit inconscientment.

De dia és més fotut perquè no et permet fer moltes activitats. Com tu, el fular i la motxilla m'han ajudat molt, sobretot quan vaig pel carrer. El que porto pitjor és quan he de fer coses per casa: llits, fregar plats, etc...ja que si no em té cos a cos no s'adorm ni està tranquil. I clar, hi ha moments en què no el puc agafar i plora desconsolat. Està súper-enganxat al pit i com que no vol xumet doncs és molt complicat fer-lo adormir. Només s'adorm al pit o en braços quan està molt cansat. Això fa que només el pugui fer adormir jo, algun cop se li ha adormit a ma mare..i clar, és molt absorvent, sobretot quan tens un fill més gran que també reclama.

Jo crec que no hi ha solució a banda d'esperar que es facin més grans i que aprenguin a adormir-se solets, però per experiència et dic que el meu fill gran no es va adormir solet fins ben passat l'any, vull dir que encara em queda.

Estic en contra d'aplicar mètodes per dormir quan són tan petits, ja que entenc que el que demanen és del tot natural. Ells s'adormen amb coses que els donen seguretat: el pit, la mare, braços...i crec que és contraproduent fer-los fer adormir solets.

No puc donar-te cap consell màgic, només que em solidaritzo amb tu. És durillo, t'entenc perfectament, hi ha cops que em supera una mica perquè tardo més estona en fer-lo adormir que l'allargada de la migdiada...però ja et dic que no he trobat cap solució, s'acabarà arreglant sol, dona-li temps.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
manoli37
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » dt. feb. 14, 2012 9:58 pm

El meu nen tambe dorm amb nosaltres, se sent mes tranquil i aixi descansem tots
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dc. feb. 15, 2012 8:55 am

Una altra que fa collit!!! i no va ser una decisió presa conscientment, sinó que m'hi vaig trobar i vaig veure que d'aquesta manera podíem descansar tots tres.
Ara la Berta té 6 mesos i 3 setmanes i encara seguim dormint junts, tot i que el què estic intentant és no haver d'anar a dormir amb ella tan aviat. El problema és que la poso al nostre llit i li donc el pit perquè s'adormi. S'adorm i llavors jo m'aixeco per mirar una mica la tele, rentar-me les dents tranquilament, acabar d'endreçar la cuina...doncs res, que aguanta 10 minuts!!! i en serio que me'n vaig quan la veig que està ben ben adormida! però no hi ha manera... si no hi sóc ho nota i es desperta... i res, corrents cap al llit un altre cop a enxufar-li la teta perquè no s'acabi de desvetllar del tot i es torni a quedar roque... així que al final acabo anant a dormir a les 21:00!!!!!!! súper aviat! i això vol dir sopar abans, tenir molt poc temps per fer-ho tot... no tenir vida de parella entre setmana... bé, suposo que tot forma part del fet de tenir un fill, no em queixo, simplement espero que amb el temps això vagi canviant... és el què hi ha!!!! Ara, jo encantada de dormir amb la Berta!!! m'encanta!
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dc. feb. 15, 2012 1:00 pm

Ostres Bertian, jo em solidaritzo amb tu, però jo vaig a dormir a les 10h, jeje. No sempre però sovint dorm mitja horeta sola i després ja reclama companyia. Al matí passa el mateix, em llevo jo (és igual l'hora) i ella es desperta al cap de poc, com ho noten!
Jo tampoc havia pres la decisió de fer collit però ens hi hem ben acostumat i ens encanta :ok:
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. feb. 16, 2012 8:54 am

S'agraeix la solidaritat Pilareta!!!! saber que no ets sol fent el mateix sempre ajuda!!! jejeje

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::