el bibi de la nit....fins quan????

Els hàbits de dormir.
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

el bibi de la nit....fins quan????

EntradaAutor: CASA » dl. feb. 06, 2012 3:07 pm

Necessitem ajuda,

La nostra petita de 10 mesos , des que tenia un mes només es despertava un cop a la nit per menjar (fins aqui tots encantats).
Ha fet pit fins als 6 mesos i després hem fet alimentació complementària més bibis de llet de continuació.
Ara bé, tenim 10 mesos i encara, entre 3 i 4, no perdona i demana un biberó.
El nostre primer fill també ho feia i la pediatra ens va dir que prou, que anava bé de pes i que calia re-educar-lo.
Vem estar una setmana donant-li aigua quan demanava i quatre copets al cul i a dormir.
Després d'una setmana ja el vem tenir dormint tota la nit.

Amb la nena però no hi ha manera, et monta uns "pollos" que desperta a tothom i si veu que li dones aigua o que la vols tornar a adormir....MOLT PITJOR!!!!!!!!!!!!

Ens podeu donar un cop de mà, si us plau? Estem una mica desesperats.....

Gràcies!
Imatge
Imatge
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: el bibi de la nit....fins quan????

EntradaAutor: laura_28 » dl. feb. 06, 2012 3:18 pm

jo el meu fill de 19 mesos encara cau algun bibi a la nit, i m'han dit de treure'li però no vol aigua diga'li tonto, es veu el bibi i a dormir fins al es 9 del matí.....
algun dia ja no el voldrà!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 06, 2012 4:46 pm

Jo també recordo que la nostra nena tenia 15 o 16 mesos i prenia un biberó de llet a la nit... fins que per si sola ho va deixar de fer. Jo no la forçaria, ja veuràs que a mesura que es faci gran ho va deixant.
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 07, 2012 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 06, 2012 4:59 pm

Això es quan ho decideixi, la meva l'ha deixat als 3 anys i 4mesos, fins els tres anys feia pit i ja despres la resta va ser amb el bibi, no et desesperis, ells l'acaben deixant.

Petonets
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » dl. feb. 06, 2012 5:11 pm

A punt de fer tres anys i no perdona el o els bibis de la nit... En poden arribar a caure tres... Paciència!
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dt. feb. 07, 2012 3:11 am

em consolà veure que no sóc l'única que té el pensament de fer-li fins que ell vulgui, tothom m'apreta per totes bandes, veïns, pediatres....però que cantin missa......
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dt. feb. 07, 2012 9:53 am

El meu té 2 anys passats i encarta cau algun bibi a la nit... va a èpoques, pot estar 1 setmana sense demanar-lo, pe`ro ara portem 1 mes que no el perdona... i jo encantada!! per ell és una "xuxe" el seu bibi! si ho fes amb 15 anys em preocuparia, però ara... si ell em menja durant els àpats i molt bé, li seguiré donant els bibis que em demani a la nit! :ok:
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 07, 2012 3:46 pm

Una vegada una amiga em va dir que el pediatra també volia que li tregués el bibe de la nit al seu fill de dos anys. Després d'algunes visites insistint, un dia ell tot enfadat (ja li faltaven arguments per convèncer-la, suposo) li va dir: "però tu a la nit menges?" i ella li va dir: "no, però si que alguna nit m'aixeco per prendre'm un colacao"... :r) :r)
MamiGemma
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 4:59 pm

EntradaAutor: MamiGemma » dt. feb. 07, 2012 7:09 pm

Molt bona aquesta, Neuetes...

soc molt nova en tot això, però sóc del parer que nosaltres manem, però ells també decideixen!
MARTA
la Gemma va venir al món tres mesos abans del previst, la meva cuqueta tenia pressa!
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::