només s'adorm en braços
només s'adorm en braços
Hola mamiis!!
Mireu, ja sé que aquest tema s'ha tocat molt però l'obro de nou perquè son 2 en 1.
Tenim un problema amb el nostre peque:
Només s'adorm en braços i a més a més cap allà a les 5h es desperta riguent , super actiu i no hi ha manera de fer-lo adormir...llavors ni en braços!!!!
La nostra nit és així:
21h-s'adorm (en braços)
1h - es desperta i es torna adormir de seguida (en braços)
3h - idem q a la 1h
5h- es desperta intento donarli pit però no vol, riu balbuceja , juga amb la pipa i no s'adorm ni en braços ni amb res!!! Fins al cap d'una horeta
o més!!!!
Que podem fer??
Gràcies!!!!!
Mireu, ja sé que aquest tema s'ha tocat molt però l'obro de nou perquè son 2 en 1.
Tenim un problema amb el nostre peque:
Només s'adorm en braços i a més a més cap allà a les 5h es desperta riguent , super actiu i no hi ha manera de fer-lo adormir...llavors ni en braços!!!!
La nostra nit és així:
21h-s'adorm (en braços)
1h - es desperta i es torna adormir de seguida (en braços)
3h - idem q a la 1h
5h- es desperta intento donarli pit però no vol, riu balbuceja , juga amb la pipa i no s'adorm ni en braços ni amb res!!! Fins al cap d'una horeta
o més!!!!
Que podem fer??
Gràcies!!!!!
Re: només s'adorm en braços
Pot ser que a les 5h ja entri llum? El meu ho feia i ho evito baixant la persiana. Si passa que està despert però jo encara no em vull llevar perquè és molt d'hora, li encenc una llum petiteta i llavors s'entreté una estona solet al bressol.
hola catalanna!!
Doncs no, no pot ser...tenim la persiana baixada del tot i té un llumet petit tota la nit...ja s'entreté pero balbuceja i jo ja no dormo més...
Doncs no, no pot ser...tenim la persiana baixada del tot i té un llumet petit tota la nit...ja s'entreté pero balbuceja i jo ja no dormo més...
Laia80, estic exactament com tu!!
Hi ha dies que es desperta per els gasos/caques, i d'altres que sencillament es desperta i no hi ha pit que el torni a fer dormir.Com a consequencia la resta de dia esta mort de son i com li costa relaxarse hi ha dies q son complicats.El meu hi ha dies que consegueixo que s'adormi a les 7 i d'altres que fins les 9 del matí no hi ha manera...
jo confio en que sigui una etapa i faci un canvi, ja no per el cansat que pugui ser pels papas sino per ell que estaria menys irritable molts dies.
el teu quina edat té?
Hi ha dies que es desperta per els gasos/caques, i d'altres que sencillament es desperta i no hi ha pit que el torni a fer dormir.Com a consequencia la resta de dia esta mort de son i com li costa relaxarse hi ha dies q son complicats.El meu hi ha dies que consegueixo que s'adormi a les 7 i d'altres que fins les 9 del matí no hi ha manera...
jo confio en que sigui una etapa i faci un canvi, ja no per el cansat que pugui ser pels papas sino per ell que estaria menys irritable molts dies.
el teu quina edat té?
ara he vist el ticker 
hola pimpam....sisi el meu té 6 mesos i mig....deu ni do quines nits maratonianes, eh??
El meu de moment segueix igual....ja t'avisaré si passa a una altra fase!! de moment de 5 a 6 despert cada dia...es terribleee!!!!
El meu de moment segueix igual....ja t'avisaré si passa a una altra fase!! de moment de 5 a 6 despert cada dia...es terribleee!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar