La nostra experiencia durant aquest 4 mesos
La nostra experiencia durant aquest 4 mesos
Bones!!
Publico aquest missatge per fer-vos saber la meva experiencia fins ara amb la Júlia que ara té casi 4 mesos i mig.
Nosaltres vam tenir la Júlia a la Dexeus i ja des de la primera nit la infermera ens va dir que si plorava molt me la fiques al llit amb mi. Segons ella s'havia demostrat que no deixant-los plorar i fer-los entir que hi ets allà amb ells creiexen més segurs i més independents (encara que de primeres no ens ho sembli).
Fins ara dorm a l'habitació amb nosaltres, a cuna sidecar. Durant els tres primers mesos l'adormiem en braços i la ficavem al seu llitet però tan bon punt la deixavem començava a plorar així que la ficava amb mi al llit i hi dormiem tots tres.
Quan va fer tres mesos per art de màgia al deixar-la al seu llit no es queixava i va començar a dormir 7 horetes seguides, al principi no ens feiem moltes il.lusions ni li explicavem a ningú per si "ens despertavem d'un somni" i començava a queixar-se un altre cop.
Ara fa ja 5 dies que no l'adormim els braços, quan veiem que ja te son la possem al bressol i encenem el seu mòvil que te musiqueta i ninos i s'adorm soleta.
Això ho explico perquè hi ha molta gent que no para de dir que fer colit es un error, que adormir-los als braços està malament...doncs és el que nosaltres hem fet, hem seguit el nostre instint, voliem descansar i tampoc veiem cap raó per deixar a la peque plorant i patint i crec que ens ha sortit prou bé.
Publico aquest missatge per fer-vos saber la meva experiencia fins ara amb la Júlia que ara té casi 4 mesos i mig.
Nosaltres vam tenir la Júlia a la Dexeus i ja des de la primera nit la infermera ens va dir que si plorava molt me la fiques al llit amb mi. Segons ella s'havia demostrat que no deixant-los plorar i fer-los entir que hi ets allà amb ells creiexen més segurs i més independents (encara que de primeres no ens ho sembli).
Fins ara dorm a l'habitació amb nosaltres, a cuna sidecar. Durant els tres primers mesos l'adormiem en braços i la ficavem al seu llitet però tan bon punt la deixavem començava a plorar així que la ficava amb mi al llit i hi dormiem tots tres.
Quan va fer tres mesos per art de màgia al deixar-la al seu llit no es queixava i va començar a dormir 7 horetes seguides, al principi no ens feiem moltes il.lusions ni li explicavem a ningú per si "ens despertavem d'un somni" i començava a queixar-se un altre cop.
Ara fa ja 5 dies que no l'adormim els braços, quan veiem que ja te son la possem al bressol i encenem el seu mòvil que te musiqueta i ninos i s'adorm soleta.
Això ho explico perquè hi ha molta gent que no para de dir que fer colit es un error, que adormir-los als braços està malament...doncs és el que nosaltres hem fet, hem seguit el nostre instint, voliem descansar i tampoc veiem cap raó per deixar a la peque plorant i patint i crec que ens ha sortit prou bé.
Re: La nostra experiencia durant aquest 4 mesos
Felicitats!
Jo també vaig seguir el meu instint i no vaig tenir la teva sort... però cada dia que passa menys greu em sap haver d'acompanyar les meves filles en el seu agafar la son que tant els costa i en els seus despertars nocturns... només vull que se sentin estimades!
Jo també vaig seguir el meu instint i no vaig tenir la teva sort... però cada dia que passa menys greu em sap haver d'acompanyar les meves filles en el seu agafar la son que tant els costa i en els seus despertars nocturns... només vull que se sentin estimades!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Enhorabona per la petita! Jo també penso com tu. Els primers mesos dormia moltíssim amb nosaltres així ella es sentia més "segura" i nosaltres podiem descansar una mica millor. La meva mare sempre em diu que ho faci. Ahir mateix, la vem posar a dormir (casi sempre es quedi mig adormia al menjador mirant contes) i al cap d'una hora es va posar a plorar moltíssim! Va estar com una horeta plorant desconsoladament (volia braços, després volia anar al terra, al menjador, a la cuina,....) buf! quin patir! Al final es va adormir i no em vaig arriesgar i la vaig posar a dormir amb nosaltres. Ella ha dormit tota la nit però nosaltres... en fi, cop aquí i patadeta allà! Però sóc molt i molt feliç quan la tinc al meu costat i la sento dormir tant tranquil·la....
Amb tot vull dir que no passa res que dormin amb nosaltres.
Fins aviat!

Amb tot vull dir que no passa res que dormin amb nosaltres.
Fins aviat!

Nosaltres tb em anat al ritme d'ella en un principi dorm a la seva cuneta pero si es despertaba i no volia, ploraba o estab malalteta me la posaba al llit amb nosaltres i punt, de fet ara te 9 mesos i seguim fent l'ho mateix en un principi dorm en la seva cuna pero sola no, es dorm als brasos i despres la poso a la cuna, dorm tota la nit nomes dorma amb nosaltres si no es troba bè o esta tonteta. no tinc cap problema i la cuna encara la tinc a la nostra habitació crec que encar aes massa petita per posarla a la seva habitació.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Clar que sí! Jo crec que més que haver de seguir pautes que et pugui marcar algú de fora... el millor és que els pares segueixin el seu propi instint i que puguin viure i gaudir el desenvolupament i el creixement així com els canvis dels seus fills. Nosaltres hem anat fent com hem pogut. La nena sempre ha dormit a la seva cuneta ben bé al meu costat, de fet, la major part de les vegades agafant-me la mà. Quan era molt bebita a la que plorava o es despertava per mamar me la posava amb mi al llit i acabavem la nit així. Ara, que ja no ho necessita, la tenim encara a l'habitació, és tant petitoneta per canviar-la... la volem amb nosaltres encara. Quan es desperta no tardo ni dos segons a tenir-la als braços, a donar-li el bibi o el que calgui.
se n'ha de gaudir! que això passarà volant!!!
se n'ha de gaudir! que això passarà volant!!!
Nosaltres la teniem al moisès a la nostra habitació, sempre enganxadeta a mi i dormia perfectament tota la nit. La vem passar a la seva habitació (més que tot perquè volia que el matalàs on dormís fos millor que el de plàstic del moisès i el llit no m'hi cap a la nostra habitació) i no va durar res. Uns dies després es va refredar i acabava les nits amb nosaltres. I així ho fem, segons necessiti. Però emsap greu que quan ho expliques a la gent, et donen lliçons sobre el tema de que dormi amb nosaltres. Jo no crec que sigui dolent donar-li carinyo si el necessita, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |