Collit: cuna acoplada o directament al llit

Els hàbits de dormir.
Mqa
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. març 21, 2011 8:28 am

Collit: cuna acoplada o directament al llit

EntradaAutor: Mqa » dt. set. 04, 2012 11:11 am

Hola a totes!
Necessito les vostres opinion i experiencies.

Des de que va neixer l`Odette dorm al meu llit tot i que tinc la minicuna look at me acoplada al llit. De fet mai s`ha volgut posar a la minicuna perque sempre ha necessitatel meu contacte. Ara que te 5 mesets hi dorm a ratets pero se li ha quedat petita i a la que es mou es desperta. Ara estic pensant en l`hivern, jo soc molt fredolica i em tapo fins al cap pero amb la petita haure devigilar mes. El cas es que m`estic plantejant comprar-li una cuna mes gran i acoplar-la al llit i itentar que dormi alla o beampliar el meu llit posant un llit al costat.

La primera opcio m`aniria beperque s`aniria acostumant a tenir el seu espai pero em fa por que nos`hi vulgui estar.
La segona opcio nomes hauria de vigilar am el nordic i posar una vatlla.

No se si m`he explicat gaire be.

Que opineu?
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: Collit: cuna acoplada o directament al llit

EntradaAutor: LA PUBILLA » dt. set. 04, 2012 5:06 pm

Jo vaig utilitzar un llitet/bressos acoplat al nostre i quan se li va quedar petit vam treure la barana d'un llit de 60 x 120 i amb algunes modificacions (el meu home és un manetes) el vam enganxar al nostre llit.
La veritat és que es dorm millor i més tranquil·la, almenys jo.
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dj. set. 27, 2012 7:35 am

Nosaltres tb ho tenim així..un bressol normal de 60x120 enganxat al nostre llit...però tb haig de dir que durant la nit ve rodolant fins a mi i ens llevem sempre tots tres al llit jeje
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dt. oct. 30, 2012 9:42 pm

Nosaltres tambe tenim un bressol de 60x120 acoplat sense la barana. Al final, moltes vegades esta al nostre llit, pero gracies al bressol estem mes amples perque podem aprofitar el maxim del llit.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. oct. 31, 2012 9:55 am

Hola MQA!!! Ens "coneixem" del post d'abril!! Desitjo que tot vagi molt i molt bé!!!

Nosaltres feiem collit en un llit d'135 :-:) Quan es va quedar petit, amb tot lo que es mouen els :-)(-: vàrem comprar el bressol més econòmic del I que A i el vàrem acoplar al meu costat sense un costat de les baranes. Té el seu espai i nosaltres el nostre, donar-li el pit així és un luxe :-) i a mi també em feia por pensar en l'hivern i el nordic.

A mi em passa com a la carbasseta, moltes nits el trobo que ha rodolat fins a mi tot fent-se un "rollito" amb el seu cobrellit i aleshores el poso amb mi tot vigilant no tapar-li la cara. Però no sé com ho fa que, tot i que li tapo els bracets per xumar, quan acava els treu per sobre del nòrdic i continua clapadet :r)

Jo, com que ens va molt bé, t'ho recomano. Però tot és provar!!

Ahh!! Al principi no es volia estar, però em sembla que quan va veure que podia rodolar més ample li va agradar. Tot i que de tant en tant hi ha nits que necessita molt de contacte i quan nota que el poso al bressol ja em busca el pit... :content:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. oct. 31, 2012 10:16 am

nosaltres vam adossar el llitet de baranes de 60X120 al nostre llit de 1,50 :ok: va ser el millor per tots. Ell continuava dormint pegat a mi, però teníem més lloc ;-) i així si agafava la clàssica posició transversal doncs hi cabíem tots ja que havia de mantenir el contacte amb mi, ja fos el cap o amb els peuets a la cara....
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dc. oct. 31, 2012 10:36 am

NOsaltres també vam acabant posant un bressol de 60x120 enganxat al nostre llit d'1.40m i dormim genial. Puntualment vol dormir al mig del dos i jo també em tapo molt amunt, abans de dormir sempre miro que a ell li quedi la cara destapada i mai ha passat res dorm bé i no l'he trobat mai amb la cara tapada, més aviat el contrari.
El que si que he fet es posar els nòrdic del bressol i del llit que es solapin, a ell li he posat un de mida de llit de 90 i li sobra banstant, així quan vol pit ens tapem els dos amb el seu i el final del nostre dòrdic queda per sobre del d'ell, no se si queda gaire clar com ho explico.
Segur que acabeu trobant la vostra amnera de fer :ok: Sort!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::