Fa 1000 sorollets i es mou molt
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Fa 1000 sorollets i es mou molt
Els vostres nadons fan soroll i es mouen durant la nit? Sembla que dorm bé perquè no es desperta i quan es lleva està contenta i riallera però jo faig 1000 viatges a mirar-la i ella sempre dorm...no ho sé, a vegades penso que potser està incòmode o té slguna molestia tan que es mou
A més a més, ja fa un mes i mig que dorm a la seva habitació i jo encara tinc els intercomunicadors a la tauleta de nit i clar, ho sento tot i amplificat. Vosaltres utilitzeu els intercomunicadors tota la nit?
A més a més, ja fa un mes i mig que dorm a la seva habitació i jo encara tinc els intercomunicadors a la tauleta de nit i clar, ho sento tot i amplificat. Vosaltres utilitzeu els intercomunicadors tota la nit?
Re: Fa 1000 sorollets i es mou molt
El Quim fa mooolt soroll per la nit, ronca, es mou moltissim, fa sorollets.... si es normal, de fet a mi em molestava moltissim perque em semblava que li passava algo i ell tan panxo. Jo tinc l'habitació porta per porta i no tinc intercomunicador, si plora el sento.
Una de les raons per les que vaig passar a la Ivet a la seva habitació va ser el munt de sorolls que fà per la nit, ella dormia tant feliç i jo entre ella i els roncs del papa no m'adormia de cap manera... Ara estem sense intercomunicadors, dorm a l'habitació del costat i amb les portes obertes, així si plora la sentim.
Sobre els moviments solament dir que avui avanç de marxar a treballar, he entrat un moment a mirarla i tenia els peus on el cap!!!! Perô dormidissima!!!!
Sobre els moviments solament dir que avui avanç de marxar a treballar, he entrat un moment a mirarla i tenia els peus on el cap!!!! Perô dormidissima!!!!

Nosaltres igual, entre els sorollets, cops de peu i pets.... I ho fa profundament adormit, eh!! Per aixo a mi no em funciona el collit....
Nosaltres també la vem canviar d'habitació amb 3 mesos per què jo era incapaç de dormir amb els sorollets. També es mou molt a la nit. Ara últimament la sento que xerra potser a les 3 o 4 de la matinada, però està completament dormida. Els primers dies m'aixecava a veure què passava i me la trobava
.Ara ja no m'aixeco, únicament si crida i/o plora. Això dels intercomunicadors no ho he fet servir mai, la veritat és que amb el silenci de la nit ho sento tot, no em fan falta, però el fet de no tenir-la al costat em deixa descansar millor.
A mi em va fer cosa treure-la de l'habitació, però la veritat és que va ser a partir de llavors que jo vaig aconseguir descansar alhora que ella ho feia.
.Ara ja no m'aixeco, únicament si crida i/o plora. Això dels intercomunicadors no ho he fet servir mai, la veritat és que amb el silenci de la nit ho sento tot, no em fan falta, però el fet de no tenir-la al costat em deixa descansar millor.A mi em va fer cosa treure-la de l'habitació, però la veritat és que va ser a partir de llavors que jo vaig aconseguir descansar alhora que ella ho feia.

Jejeee, veig que molts són sorollosos...i tb veig que haure de treure l'intercomunicador perquè de fet la sento més amb l'aparell que dormint amb ella al costat .
Jo tambe tenia ela intercomunicadors i cada xop que seentia un sorollet m'aixecava i res el peke dormint. Ja l'he tret i ara descanso millor i com que hi ha molt silenci el sento.

Jejee, igual que jo Tutty, hauré de fer com vosaltres i treure'ls
La meva filla fa igual! Jo tinc la sensació que no descansa perquè quan dorm en braços no diu ni piu (o va en fulard) i en canvi al llit rara vegada dorm callada. A més, li costa molt adormir-se, molt!!! Així com el nen és atipar-se i caure rodó (en general), ella és com una motoreta! No para! La manera com he trobat que s'adormi i no digui res i que jo també pugui dormir (perquè amb els sorolls que fa no puc aclucar l'ull, perquè em penso que està desperta) és posar-me-la a sobre.
Els vostres encara fan sorollets? També els costava adormir-se?
Els vostres encara fan sorollets? També els costava adormir-se?

Hola mara17, quan vaig escriure aquest post la meva nena tenia 5 mesos, ara en té 9 i ja dorm més quietona i més tranquil.la. A la meva no li costava adormir-se i ara tampoc però s'adorm a coll perquè sinó comença a fer voltes i voltes i voltes i es va posant nerviosa fins q plora, també és molt moguda. Jo al final estava tranquil.la perquè ella es llevava contenta i activa, per tant entenc que descansava bé. Ara ja gateja i està esgotadíssima així que dorm com un sóc!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola Mara!!! Moltíssimes felicitats, que jo crec que encara no m'havia enterat que ja havies parit!
Justament l'Aina feia moltíssims sorollets cap a aquesta edat, ja que crec que comencen a aprendre a fer sorollets i és clar, ahn de practicar! També hauran de practicar el gateig, el posar-se d'empeus, el parlar... l'Aina ara de tant en tant xerra, jo crec que està somiant. a vegades em desperta i crec que a vegades ni m'entero, perquè és un moment. Ah! I sempre li ha costat horrors adormir-se. I ara que ha començat a caminar ja és la boma. Està mamant i el seu cos segueix moent-se fins que e sva relaxant i cau, pe`ro a vegades passem més d'una hora...
Justament l'Aina feia moltíssims sorollets cap a aquesta edat, ja que crec que comencen a aprendre a fer sorollets i és clar, ahn de practicar! També hauran de practicar el gateig, el posar-se d'empeus, el parlar... l'Aina ara de tant en tant xerra, jo crec que està somiant. a vegades em desperta i crec que a vegades ni m'entero, perquè és un moment. Ah! I sempre li ha costat horrors adormir-se. I ara que ha començat a caminar ja és la boma. Està mamant i el seu cos segueix moent-se fins que e sva relaxant i cau, pe`ro a vegades passem més d'una hora...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Gràcies! Vam observar que quan començava a fer sorolls s'acabava despertant o ja ho estava. La manera que dormi d'una tirada (les que fa, vaja) i sense remugar és a sobre nostre, i així ho fem. El nen el poses al bressol que tenim en sidecar amb els ulls com plats i s'adorm en menys de cinc minuts, però ella no. Fa petites dormides al bressol però acaba reclamant contacte.
Escric per dir-vos que la meva petitona s'ha tornat una marmoteta de dia, i de nit prou bé! Es desperta d'hora, però vaja, molt més relaxada que fa un mes! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |