Saquet de dormir: creuat o automàtics a l'espatlla?
Saquet de dormir: creuat o automàtics a l'espatlla?
Bon dia!!! A veure si em podeu aconsellar: després de provar diversos mètodes, he arribat a la conclusió que el millor per assegurar-me que la Laia dormi calentona és utilitzant un saquet.
El dubte és com agafar-lo. Estic mirant a vertbaudet i n'hi ha que van amb automàtics a l'espatlla i altres amb sistema creuat. El que he provat jo és amb automàtics a l'espatlla, però he llegit que s'obren fàcilment, però no sé si el sistema creuat és practic per posar-hi dins la criatura adormida. Què me'n dieu? Moltes gràcies!!!!
El dubte és com agafar-lo. Estic mirant a vertbaudet i n'hi ha que van amb automàtics a l'espatlla i altres amb sistema creuat. El que he provat jo és amb automàtics a l'espatlla, però he llegit que s'obren fàcilment, però no sé si el sistema creuat és practic per posar-hi dins la criatura adormida. Què me'n dieu? Moltes gràcies!!!!Re: Saquet de dormir: creuat o automàtics a l'espatlla?
Hola bon dia!
Jo no conec cap dels 2 sistemes perque els que havia fet servir jo anavem amb cremallera i perfecte, impossible desbrigar-se a menys que la nena baixes la cremallera pero evidentment no en sabia fins que va tenir mes de 2 anys que llavors ja vaig deixar de posar-li perque a mes de saber-la obrir, ja no hi cabia...
Jo no conec cap dels 2 sistemes perque els que havia fet servir jo anavem amb cremallera i perfecte, impossible desbrigar-se a menys que la nena baixes la cremallera pero evidentment no en sabia fins que va tenir mes de 2 anys que llavors ja vaig deixar de posar-li perque a mes de saber-la obrir, ja no hi cabia...
Re: Saquet de dormir: creuat o automàtics a l'espatlla?
Jo faig servir els de l'ikea i estic molt contenta. La nena no es destapa i dorm calentona. A mes son baratets i hi ha diferents mides.
Gràcies, Mar! Després de buscar i rebuscar, com que tenim previst anar a Ikea aviat, crec que l'agafarem allà i punt. Ens en van regalar un del Lidl i, a part que és moooooolt llarg, tinc la sensació que no és gaire calentó... A veure com seran els d'Ikea al tacte...
Jo en tinc de la marca Grobag i van amb cremallera, són cars però van molt bé, són de qualitat i et duren temps. De fet, els què utilitza ara la petita són els de la gran i estan com nous. Els d'Ikea ni idea, però està bé saber que n'hi ha d'efectius i bé de preu!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
A mi em va molt bé un del Vertbaudet amb cremallera lateral que dona la volta al sac i automàtics a les espatlles, tb en tinc un dl grobag però la cremallera és al mig i quan hi poses al nen a dins has de posar la cremallera dins del carret i tancar-la i si vols fer-ho a les fosques o sense despetar a la criatura és molt complicat
Jo en tinc un amb cremallera lateral i un cric a l'espatlla: em va de cine.
Jo també en tinc un amb cremallera lateral que et permet obrir-lo sencer i clicks a l'espatlla.
Em va molt bé perquè li poso abans de mamar a la toma de la nit i un cop dormideta als meus braços la poso al moises tal qual. Així no l'ha desperto posant-li llençols i tapant-la. El recomano totalment!
Em va molt bé perquè li poso abans de mamar a la toma de la nit i un cop dormideta als meus braços la poso al moises tal qual. Així no l'ha desperto posant-li llençols i tapant-la. El recomano totalment!
- flordeagua
- :: rateta

- Entrades: 168
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am
a mi me va muy bien uno del C&A con cremallera y es muy calentito
Compte amb els de ikea, jo en vaig comprar un per la llar i és molt estret de mànigues i depen de com sigui el nen no li entrarà i els hi fa mal.. mirau bé abans de comprar-lo, jono le pogut fer servir i conec altres mares que tampoc!! Jo en tinc del C&A i de Kiabi i perfectes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |