Un fart de plorar
Un fart de plorar
Bones,
Nomes escric per desfogar-me. Avui el meu ninu de 5 mesos dorm per primer cop a la seva habitacio, i jo com una panfila m'he fet un fart de plorar al dexar-lo al llitet. Jo no volia separar-me d'ell pero al llitet on dormia amb nosaltres ja no hi cap per que es molt llarg i per ell es millor dormir a la seva habitacio pero jo aixo de la separacio no ho estic portant massa be. buffffffffffffffff espero que s'em passi la plorera......
Nomes escric per desfogar-me. Avui el meu ninu de 5 mesos dorm per primer cop a la seva habitacio, i jo com una panfila m'he fet un fart de plorar al dexar-lo al llitet. Jo no volia separar-me d'ell pero al llitet on dormia amb nosaltres ja no hi cap per que es molt llarg i per ell es millor dormir a la seva habitacio pero jo aixo de la separacio no ho estic portant massa be. buffffffffffffffff espero que s'em passi la plorera......
Re: Un fart de plorar
I per què plores??
Oi que ha dormit? Et te a prop, marona.... els hem de deixar creixer.. quan ells arriben a la nostra vida, comença un nou mon... una nova vida, plena d'etapes diferents que aniran passant... i que sigui aixi, perque aixo vol dir que tot va bé, i que ells creixen sans i feliços. Son mes feliços els nens amb autonomia, llibertat, sens pors... tu no pateixis, mami. Que tens tota una vida per estar amb ell, i per deixar-lo sol, per tornar a abraçar-lo.... petons.!
Oi que ha dormit? Et te a prop, marona.... els hem de deixar creixer.. quan ells arriben a la nostra vida, comença un nou mon... una nova vida, plena d'etapes diferents que aniran passant... i que sigui aixi, perque aixo vol dir que tot va bé, i que ells creixen sans i feliços. Son mes feliços els nens amb autonomia, llibertat, sens pors... tu no pateixis, mami. Que tens tota una vida per estar amb ell, i per deixar-lo sol, per tornar a abraçar-lo.... petons.!
Doncs agafa'l.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ostres, jo no podria pas, el meu té 9 mesos i dorm al bressol al costat del nostre llit, però si es desperta x mamar el poso amb nosaltres. Hi ha nits que el torno al bressol i d'altres que ja es queda amb nosaltres. Si et sents malament no tens perquè deixar-lo a la seva habitació solet, es petitó i tu estaries més tranquila si el tinguessis a prop per dormir. Es el més natural, de fet i ell té tot el temps del món perquè el passeu al seu dormitori quan sigui més grandet.
Fer les coses a contracor ens origina patiment i no té perquè ser així!
Fer les coses a contracor ens origina patiment i no té perquè ser així!
Jo quan el meu nen tenia 3 mesos el vaig passar del moises a la cuna de la seva habitacio, tambe em vaig sentir malament i a la vegada feliç perque ell dormia feliç, se li escapava alguna rialleta. Clar dormir a la nostra habitacio era mes comoda perque quan plorava de seguida li posava el xumet. Ara te 10 mesos i fa cosa de dues setmanes que dorm amb nosaltres al llit i jo contenta, veure'l com dorm, sentir la seva respiració. Aixi que si et sents malament agafa'l i que dormi amb tu.
Si te que dormir amb tu que dormi, quan creixi ja dormirá sol, jo amb les meves nenes les he tingut al llit fins que han sigut grandetes, elles dormien tranquiles i jo també. Son molt petitons i necessiten el calor de la mare.
Hola,
La meva opinió es que no estàs preparada per a que el teu fill dormi a la seva habitació.
Nosaltres tampoc no ho estavem i l'Èric va dormir al bressol a la nostra habitació fins als 10 mesos.
No es res dolent i això que dius que es bo per ell...doncs jo no ho tinc tant clar.
Fes el que et digui el cor i no el que digui el mon.
Ànims bonica
La meva opinió es que no estàs preparada per a que el teu fill dormi a la seva habitació.
Nosaltres tampoc no ho estavem i l'Èric va dormir al bressol a la nostra habitació fins als 10 mesos.
No es res dolent i això que dius que es bo per ell...doncs jo no ho tinc tant clar.
Fes el que et digui el cor i no el que digui el mon.
Ànims bonica
Doncs jo crec que si et fa tanta pena deixar-lo sol, no el deixis! És molt petit per dormir sol, només té 5 mesos!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No ho entenc perque el deixes amb 5 mesos? si et fa pena? la meva petita té 2 anys i 3 mesos i fem collit, i a la gran ella va voler marxar de la nostra habitacio a la seva quan tenia 2 anys i 9 mesos.
Hola mileidy
Si m'ho permets et faré una pregunta: plores perquè ell plorava quan l'has posat a dormir al seu llitet o plores perquè ell estava tant a gust dormint al seu llitet?
En el primer cas, la solució és fàcil: Agafa'l!
En el segon cas dir-te que cada dia se'ns fan una miqueta més grans i que hem d'aprendre a deixar-los fer grans..... i que em fas enveja, perquè el meu té quasi 4 anys i encara el tenim instal•lat al nostre llit (al menys la meitat de la nit), es a dir, que aprofita aquestes nits que et dóna de moment perquè segur que vindran nits de no poder dormir.
Petons.
Si m'ho permets et faré una pregunta: plores perquè ell plorava quan l'has posat a dormir al seu llitet o plores perquè ell estava tant a gust dormint al seu llitet?
En el primer cas, la solució és fàcil: Agafa'l!
En el segon cas dir-te que cada dia se'ns fan una miqueta més grans i que hem d'aprendre a deixar-los fer grans..... i que em fas enveja, perquè el meu té quasi 4 anys i encara el tenim instal•lat al nostre llit (al menys la meitat de la nit), es a dir, que aprofita aquestes nits que et dóna de moment perquè segur que vindran nits de no poder dormir.
Petons.
Doncs aclarir que no podem fer collit per que el meu marit pesa mes de 95 quilos i es mou molt i es un perill pel nen. Al moiises tampoc i cap perque es un nen mes llarg del normal i la unica solucio que quedava era posar=lo a la seva habitacio.
plorava per pur egoisme per que ell estava tant a gustet! de fet ha dormit tota la nit seguida i aquest mati quan m'he llevat i le vist tant a gust se m'han passat tot els mals!!
plorava per pur egoisme per que ell estava tant a gustet! de fet ha dormit tota la nit seguida i aquest mati quan m'he llevat i le vist tant a gust se m'han passat tot els mals!!
Mileidy quina enveja! Tota la nit! Ni me'n recordo què és.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]