Un fart de plorar

Els hàbits de dormir.
MILEIDY13
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

Un fart de plorar

EntradaAutor: MILEIDY13 » dt. des. 18, 2012 8:42 pm

Bones,
Nomes escric per desfogar-me. Avui el meu ninu de 5 mesos dorm per primer cop a la seva habitacio, i jo com una panfila m'he fet un fart de plorar al dexar-lo al llitet. Jo no volia separar-me d'ell pero al llitet on dormia amb nosaltres ja no hi cap per que es molt llarg i per ell es millor dormir a la seva habitacio pero jo aixo de la separacio no ho estic portant massa be. buffffffffffffffff espero que s'em passi la plorera......
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Un fart de plorar

EntradaAutor: ISASF » dt. des. 18, 2012 9:22 pm

I per què plores??

Oi que ha dormit? Et te a prop, marona.... els hem de deixar creixer.. quan ells arriben a la nostra vida, comença un nou mon... una nova vida, plena d'etapes diferents que aniran passant... i que sigui aixi, perque aixo vol dir que tot va bé, i que ells creixen sans i feliços. Son mes feliços els nens amb autonomia, llibertat, sens pors... tu no pateixis, mami. Que tens tota una vida per estar amb ell, i per deixar-lo sol, per tornar a abraçar-lo.... petons.!
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. des. 18, 2012 9:46 pm

Doncs agafa'l.
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dt. des. 18, 2012 10:01 pm

Ostres, jo no podria pas, el meu té 9 mesos i dorm al bressol al costat del nostre llit, però si es desperta x mamar el poso amb nosaltres. Hi ha nits que el torno al bressol i d'altres que ja es queda amb nosaltres. Si et sents malament no tens perquè deixar-lo a la seva habitació solet, es petitó i tu estaries més tranquila si el tinguessis a prop per dormir. Es el més natural, de fet i ell té tot el temps del món perquè el passeu al seu dormitori quan sigui més grandet.
Fer les coses a contracor ens origina patiment i no té perquè ser així!
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. des. 18, 2012 10:43 pm

Jo quan el meu nen tenia 3 mesos el vaig passar del moises a la cuna de la seva habitacio, tambe em vaig sentir malament i a la vegada feliç perque ell dormia feliç, se li escapava alguna rialleta. Clar dormir a la nostra habitacio era mes comoda perque quan plorava de seguida li posava el xumet. Ara te 10 mesos i fa cosa de dues setmanes que dorm amb nosaltres al llit i jo contenta, veure'l com dorm, sentir la seva respiració. Aixi que si et sents malament agafa'l i que dormi amb tu.
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. des. 18, 2012 10:56 pm

Si te que dormir amb tu que dormi, quan creixi ja dormirá sol, jo amb les meves nenes les he tingut al llit fins que han sigut grandetes, elles dormien tranquiles i jo també. Son molt petitons i necessiten el calor de la mare.
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dc. des. 19, 2012 8:18 am

Hola,

La meva opinió es que no estàs preparada per a que el teu fill dormi a la seva habitació.
Nosaltres tampoc no ho estavem i l'Èric va dormir al bressol a la nostra habitació fins als 10 mesos.

No es res dolent i això que dius que es bo per ell...doncs jo no ho tinc tant clar.

Fes el que et digui el cor i no el que digui el mon.

Ànims bonica
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. des. 19, 2012 9:29 am

Doncs jo crec que si et fa tanta pena deixar-lo sol, no el deixis! És molt petit per dormir sol, només té 5 mesos!
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. des. 19, 2012 9:44 am

No ho entenc perque el deixes amb 5 mesos? si et fa pena? la meva petita té 2 anys i 3 mesos i fem collit, i a la gran ella va voler marxar de la nostra habitacio a la seva quan tenia 2 anys i 9 mesos.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. des. 19, 2012 10:09 am

Hola mileidy

Si m'ho permets et faré una pregunta: plores perquè ell plorava quan l'has posat a dormir al seu llitet o plores perquè ell estava tant a gust dormint al seu llitet?

En el primer cas, la solució és fàcil: Agafa'l!
En el segon cas dir-te que cada dia se'ns fan una miqueta més grans i que hem d'aprendre a deixar-los fer grans..... i que em fas enveja, perquè el meu té quasi 4 anys i encara el tenim instal•lat al nostre llit (al menys la meitat de la nit), es a dir, que aprofita aquestes nits que et dóna de moment perquè segur que vindran nits de no poder dormir.

Petons.
MILEIDY13
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

EntradaAutor: MILEIDY13 » dc. des. 19, 2012 7:24 pm

Doncs aclarir que no podem fer collit per que el meu marit pesa mes de 95 quilos i es mou molt i es un perill pel nen. Al moiises tampoc i cap perque es un nen mes llarg del normal i la unica solucio que quedava era posar=lo a la seva habitacio.
plorava per pur egoisme per que ell estava tant a gustet! de fet ha dormit tota la nit seguida i aquest mati quan m'he llevat i le vist tant a gust se m'han passat tot els mals!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dc. des. 19, 2012 8:55 pm

Mileidy quina enveja! Tota la nit! Ni me'n recordo què és.....

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::