Es mou molt!
Es mou molt!
Hola marones! El meu xic té 2 mesos i mig. Fem collit des q va neixer ja q fem pit a demanda i és la manera q jo dormi una mica. A dia d'avui rl nen mama entre 2 i 3 cops a la nit. No sol ser massa complicat: mama i s'adorm...o no ho seria si no fos pq al poc d'adormir-se comença a moure cames, braços i el cap a tota pastilla!! Ho fa amb els ulls tancats però sovint fa sorollets, somica... total, q jo al final acabo no dormint gens!!! Tinc soooon!!! No sé q li passa!! Malsons? Pets? Esta tapat?. A alguna li ha passat? Q m'aconselleu?
Re: Es mou molt!
Nesbb la Carmela té dos mesos també i em passava exactament el mateix! Fins fa una setmana!
He canviat el sistema: li dono el pit semiestirada al llit, pell amb pell a sobre meu, i es queda fregida! Dorm 5 hores d'una tirada i quan es desperta li ofereixo l'altre pit i passa el mateix.
S'adorm moltíssim millor a sobre meu que no pas al costadet.
No sé si t'he ajudat o potser ja ho havies provat... Un petó
He canviat el sistema: li dono el pit semiestirada al llit, pell amb pell a sobre meu, i es queda fregida! Dorm 5 hores d'una tirada i quan es desperta li ofereixo l'altre pit i passa el mateix.
S'adorm moltíssim millor a sobre meu que no pas al costadet.
No sé si t'he ajudat o potser ja ho havies provat... Un petó
Hola!!!
Pel que expliques dóna la sensació que es mou perquè té malestar de la panxa, li costa pair, té algun pet, algun rot... Prova d'aixecaar-lo una mica un cop ha mamat, que et fagi un rotet o de donar-li mig incorporada, al meu hem notat un canvi des de que ens hem aixecat una mica el llit , el cap ens queda més amunt, dormim així tots tres i va perfecte i el nen també busca més el contacte, mig a sobre meu i dorm com un angelet!
Pel que expliques dóna la sensació que es mou perquè té malestar de la panxa, li costa pair, té algun pet, algun rot... Prova d'aixecaar-lo una mica un cop ha mamat, que et fagi un rotet o de donar-li mig incorporada, al meu hem notat un canvi des de que ens hem aixecat una mica el llit , el cap ens queda més amunt, dormim així tots tres i va perfecte i el nen també busca més el contacte, mig a sobre meu i dorm com un angelet!
La meva amb un mes també fa el mateix i és malestar a la panxa, si està desperta la poso de costat ben apretadeta a mi, i amb una mà li apreto la panxa i amb aquesta postura ens acabem dormint les dues, si està dormida i comença a moures molt li faig sense despertar-la una mica de massatge a la panxa, a ella el que més li agrada és el moviment "I Love You" i de seguida comença a expulsar algun gas que té acumulat. Si de cas et poso un enllaç amb els diferents moviments per fer massatge infantil.
http://sorkari.com/pdf/TecnicasMasajeInfantil.pdf
Espero que et serveixi!!
http://sorkari.com/pdf/TecnicasMasajeInfantil.pdf
Espero que et serveixi!!
hola Nesbb
la meva aviat farà els tres mesos, i també ho fa. El cap potser no el mou, però cames i braços és una bogeria.
Ella dorm al moises d'una tirada 6 horetes, però va adormir d'hora i quan es desperta, vora les 2h aprox, ja fem collit. I normalment es desperta cada dues hores, a vegades més i a vegades menys...
Jo li faig massatges durant el dia, perquè pensava que eren gasos... però a mi no m'ha resultat. Tot i que potser ara ja no ho fa tant...
A veure si tens sort, ja ens explicaras!
la meva aviat farà els tres mesos, i també ho fa. El cap potser no el mou, però cames i braços és una bogeria.
Ella dorm al moises d'una tirada 6 horetes, però va adormir d'hora i quan es desperta, vora les 2h aprox, ja fem collit. I normalment es desperta cada dues hores, a vegades més i a vegades menys...
Jo li faig massatges durant el dia, perquè pensava que eren gasos... però a mi no m'ha resultat. Tot i que potser ara ja no ho fa tant...
A veure si tens sort, ja ens explicaras!
La nostra també ho feia amb dos mesets, i fins els 4 aproximadament. Tenia pets i no sabia treure'ls i cada matinada (entre les 5 i les 6) no parava de moure's i queixar-se. El seu pare li feia massatge a la panxona i després li apretava suament les cames contra la panxa per treure-li els gasos, i una vegada estava "alliberada" tornava a dormir perfectament.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |