rescue night flors de bach
rescue night flors de bach
Hola noies!
Tinc una bebe de 7 mesos q no para de despertarse constantment durant la nit i vaig donantli el pit perque reenganxi... Dormim juntes al llit.
Ahir vaig comprar el rescue night...i perfecte! S.ha despertat potser 3 cops a la nit... Clar.. Sempre depen de amb que ho comparis... Jejeje... Fins ara es despertava al menys 7 o 8 cops durant la nit bastant neguitosa... Aquesta nit ja us dic q potser 3 cops i mes tranquila tambe estava..
Per mi genial...
Alguna te alguna experiencia amb aquest remei?
Tinc una bebe de 7 mesos q no para de despertarse constantment durant la nit i vaig donantli el pit perque reenganxi... Dormim juntes al llit.
Ahir vaig comprar el rescue night...i perfecte! S.ha despertat potser 3 cops a la nit... Clar.. Sempre depen de amb que ho comparis... Jejeje... Fins ara es despertava al menys 7 o 8 cops durant la nit bastant neguitosa... Aquesta nit ja us dic q potser 3 cops i mes tranquila tambe estava..
Per mi genial...
Alguna te alguna experiencia amb aquest remei?
Re: rescue night flors de bach
Hola wapa,
Què és el rescue night? NO tinc ni idea del que és però segur que em podria interessar... una altra que passa nits del lloro!!! Merci!
Què és el rescue night? NO tinc ni idea del que és però segur que em podria interessar... una altra que passa nits del lloro!!! Merci!
Es un preparat de 5 flors de bach (rescue remedy)+ white chesnut q tambe es una altre flor de bach
Jo només conec el rescate, és una barreja de 5 flors de bach que van molt bé en casos d'emergència, però el rescate night és el mateix o és especial? Ja ens informaràs!
a mi també m'interessaria molt saber això del rescue de nit!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |